Газова уредба за пасат моно

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Пон 08 окт 2012 19:08


Колеги чудих се днес като паля колата на газ преди да е станала на 40градуса охладителната й течност газта влиза в течна фаза нали?Тогава разхода по-голям ли е?
Други проблеми освен,че газта влиза в течна фаза има ли ? :roll:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот muns61 » Пон 08 окт 2012 19:27


Тук дали е в течна фаза? След запалването чистя стъклата за 2 минути и потеглям:
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... ature=plcp


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот velinsl » Пон 08 окт 2012 20:22


muns61 написа:Тук дали е в течна фаза? След запалването чистя стъклата за 2 минути и потеглям:
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... ature=plcp

За какво са толкова много бутони на ключето?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот muns61 » Пон 08 окт 2012 20:36


Десният ключ е за режимите Икономик, Нормал, Спорт - viewtopic.php?f=22&t=242949&start=0


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Сря 10 окт 2012 16:03


Колеги днес с ужас установих,че на 55тия километър колата ми загасна със заредени 10лв газ.Което прави ~14литра газ/100км.Мога ли да отдам този разход на това,че не съм сменил филтъра,който утре ще закупя ? :roll:
Върнах половин оборот на кранчето за газта към плочката,не усетих разлика в динамиката..мога ли още малко да го върна ? На какви стъпки се намалява дебита от това кранче ? :roll:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот stefan4o » Сря 10 окт 2012 16:06


Щом не си усетил разлика като си го стегнал, значи е било прекомерно отвито. Намали го докато усетиш разлика и после му дай малко аванс.
Най-добре става като намериш хубава отсечка права, на която да цедиш предавките до 3 или 4-та примерно, за да си нацелиш правилната смес. Направи я така, че да върви най-добре в диапазона около макс.върт.момент и мисля, че тогава ще постигнеш най-добър разход. Поне аз така си направих моята и да ти кажа не мога да се оплача. :Mr Green Fun Наложи ми се да мина през малко перипетии, опити и грешно дадени пари, че да го установя mhihi


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Чет 11 окт 2012 15:07


Аз днес размишлявах по този въпрос и стигнах до извода,че мога да навия крана в затворено положение до толкова,че да не върви повече от 3000оборота,след това да го отвия малко,да стига до 3500,и така да го докарам до към 5400-5500 ,което мисля,че е напълно достатъчно като работен диапазон за мотора ми.Дали ще се получи така ? :mrgreen:
Също така като пипам крана за количеството от маркуча трябва ли да пипам в някакво отношение с него крана за оборотите на ПХ ,или той си е отделен въпрос ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот stefan4o » Чет 11 окт 2012 15:21


kr1s0 написа:Аз днес размишлявах по този въпрос и стигнах до извода,че мога да навия крана в затворено положение до толкова,че да не върви повече от 3000оборота,след това да го отвия малко,да стига до 3500,и така да го докарам до към 5400-5500 ,което мисля,че е напълно достатъчно като работен диапазон за мотора ми.Дали ще се получи така ? :mrgreen:
Също така като пипам крана за количеството от маркуча трябва ли да пипам в някакво отношение с него крана за оборотите на ПХ ,или той си е отделен въпрос ?

Трябва да се настройва и от двата. Когато си направиш вървежа с тоя от тройника, регулирай празния ход и с другия от изпарителя. Понеже с въртене на този на тройника сместа става друга и съответно иска настройка от изпарителя за по-леките режими и ПХ на мотора.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Чет 11 окт 2012 20:35


Днес ще върна малко на единия курс,че ще трябва да карам след малко и ако ме задоволява,ще върна още малко :lol: Ако спъне муцуната връщам половин оборот и заспивам ! :beer mhihi

edit:Сега си идвам от колата със скъсани нерви,запалих на газ,удари 2000оборота,превключих на бензин с тенденцията да намели оборите 3-4минути на празен ход седя на място,но НЕ.Докато не стигна 60градуса някъде не си кротна оборотите,после ги заспа на 1250.След като стана 90градуса ги смъкна до 1100.Намалих малко от изпарителя празния ход на 900,като преди това върнах малко и от тройника.Сега се прибрах и до последно колата варираше между 750-800 и 900.Дано утре като запаля сутринта е ок ,защото почвам да се дразня.Мисля си вече да резна постоянния + на еку-то,и да го вържа към + след контакт,поне да ресетва компа секи път,и да не ми качва в космоса стъпковия мотор :bishop


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот nepreklonniq » Пет 12 окт 2012 6:56


Да, ако ресетваш компа постоянно, няма да ти вдига оборотите на газ/бензин. Ако запалиш директно на газ след ресета, компа ще запомни новите данни от живата ламбда и няма да ти клати оборотите. Това, че се вдигат оборотите и ги държи след преминаване от газ на бензин, показва, че ламбдата влияе на ЕКУ-то. Разликата е в бедната смес на газ, която си подал и компа опитва да ги изравни с коректните данни за сместа на бензин.
За да не ти се вдигат оборотите, можеш да задържиш педала на газта на 3000 об. и да не си мърдаш крака, а друг/помощник някой/ отвън да ти настрои тройника на газта. При 3000 об. се симулира натоварване на двигателя и при превключване - ръчно от газ на бензин не трябва да ти мърда оборотомера от 3000об. После е необходимо да си настроиш и празния ход от изпарителя - с едната ръка запушваш леко отвора на входящия въздух на около 50-70% и следиш какво става с оборотите. Регулирането става от дебелия пластмасов болт на изпарителя. Ако при запушването оборотите падат - започваш да завиваш същия болт, докато оборотите се нормализират. Ако при запушването се вдигнат - развиваш бавно докато ти харесат.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Вто 23 окт 2012 23:33


Днес засякох колата ми 11,5 разход.255км с 28,7 литра.не ми харесва обаче динамиката на колата във високите обороти (особено като се качвам от румънското посолство към цариградско и трябва да се включа) не набира след 3000оборота като хората,иначе се развърта до 5000,повече не съм опитвал.в четвъртък ще ходя на газаджия с газанализатори и такива неща.ясно е ,че ще поиска да пипа предварението,но искам да запазя работата на бензин.колко е допустимо да дам предварение,за да се доближа до по-добра работа на газ,НО да остана и в бензина ( да не ми чука аванса) mhihi
малко глупаво обясних,но ... :mrgreen:


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот nepreklonniq » Сря 24 окт 2012 6:08


Предварението е 6*/+1, -1,/ заводско, но за газ още 3 - до 5градуса. Ако е в повече от това, не само се чува аванса на бензин, но стават и други негативни неща, за които няма да пиша.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Сря 24 окт 2012 22:48


значи мога спокойно да го бодна на 8 градуса ? не мисля да го давам повече от това death


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот stefan4o » Сря 24 окт 2012 22:54


kr1s0 написа:значи мога спокойно да го бодна на 8 градуса ? не мисля да го давам повече от това death

Предварение можеш да даваш до момента, в който започне да се чува аванса. Точна цифра няма как да знаеш, докато не тестваш. Колкото повече, толкоз по-добре - върви и с по-малко отвити кранчета на тройника (което нали знаеш какво значи) - тествано. Във форума не съм единствен, дето карам с голямо предварение. Сещам се поне за още 2 или 3 колеги дето карат с 10 и отгоре градуси над заводските статични. :beer
За бензина пък изобщо не го мисли - ще си върви ако ще и 8-10 градуса да й нашиеш отгоре mhihi
2-3 градуса изобщо няма да ги усетиш в работата на колата. Т.е. с тях, без тях, нито ще видиш промяна в динамиката, нито в разхода mhihi


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газова уредба за пасат моно

Мнениеот kr1s0 » Чет 25 окт 2012 14:37


На мен целта ми е да се доближа до по-оптимална работа на газ,защото е ясно,че ще се кара на газ вече.Бензина ще ми бъде да запаля зимата за 5минути,да стигна до газ станцията ако свърши газта и прочие.. mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта