Други проблеми освен,че газта влиза в течна фаза има ли ?
Газова уредба за пасат моно
Re: Газова уредба за пасат моно
Колеги чудих се днес като паля колата на газ преди да е станала на 40градуса охладителната й течност газта влиза в течна фаза нали?Тогава разхода по-голям ли е?
Други проблеми освен,че газта влиза в течна фаза има ли ?
Други проблеми освен,че газта влиза в течна фаза има ли ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газова уредба за пасат моно
Тук дали е в течна фаза? След запалването чистя стъклата за 2 минути и потеглям:
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... ature=plcp
Re: Газова уредба за пасат моно
muns61 написа:Тук дали е в течна фаза? След запалването чистя стъклата за 2 минути и потеглям:
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... ature=plcp
За какво са толкова много бутони на ключето?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Газова уредба за пасат моно
Десният ключ е за режимите Икономик, Нормал, Спорт - viewtopic.php?f=22&t=242949&start=0
Re: Газова уредба за пасат моно
Колеги днес с ужас установих,че на 55тия километър колата ми загасна със заредени 10лв газ.Което прави ~14литра газ/100км.Мога ли да отдам този разход на това,че не съм сменил филтъра,който утре ще закупя ?
Върнах половин оборот на кранчето за газта към плочката,не усетих разлика в динамиката..мога ли още малко да го върна ? На какви стъпки се намалява дебита от това кранче ?
Върнах половин оборот на кранчето за газта към плочката,не усетих разлика в динамиката..мога ли още малко да го върна ? На какви стъпки се намалява дебита от това кранче ?
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газова уредба за пасат моно
Щом не си усетил разлика като си го стегнал, значи е било прекомерно отвито. Намали го докато усетиш разлика и после му дай малко аванс.
Най-добре става като намериш хубава отсечка права, на която да цедиш предавките до 3 или 4-та примерно, за да си нацелиш правилната смес. Направи я така, че да върви най-добре в диапазона около макс.върт.момент и мисля, че тогава ще постигнеш най-добър разход. Поне аз така си направих моята и да ти кажа не мога да се оплача.
Наложи ми се да мина през малко перипетии, опити и грешно дадени пари, че да го установя 
Най-добре става като намериш хубава отсечка права, на която да цедиш предавките до 3 или 4-та примерно, за да си нацелиш правилната смес. Направи я така, че да върви най-добре в диапазона около макс.върт.момент и мисля, че тогава ще постигнеш най-добър разход. Поне аз така си направих моята и да ти кажа не мога да се оплача.
Наложи ми се да мина през малко перипетии, опити и грешно дадени пари, че да го установя 
Re: Газова уредба за пасат моно
Аз днес размишлявах по този въпрос и стигнах до извода,че мога да навия крана в затворено положение до толкова,че да не върви повече от 3000оборота,след това да го отвия малко,да стига до 3500,и така да го докарам до към 5400-5500 ,което мисля,че е напълно достатъчно като работен диапазон за мотора ми.Дали ще се получи така ?
Също така като пипам крана за количеството от маркуча трябва ли да пипам в някакво отношение с него крана за оборотите на ПХ ,или той си е отделен въпрос ?
Също така като пипам крана за количеството от маркуча трябва ли да пипам в някакво отношение с него крана за оборотите на ПХ ,или той си е отделен въпрос ?
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газова уредба за пасат моно
kr1s0 написа:Аз днес размишлявах по този въпрос и стигнах до извода,че мога да навия крана в затворено положение до толкова,че да не върви повече от 3000оборота,след това да го отвия малко,да стига до 3500,и така да го докарам до към 5400-5500 ,което мисля,че е напълно достатъчно като работен диапазон за мотора ми.Дали ще се получи така ?![]()
Също така като пипам крана за количеството от маркуча трябва ли да пипам в някакво отношение с него крана за оборотите на ПХ ,или той си е отделен въпрос ?
Трябва да се настройва и от двата. Когато си направиш вървежа с тоя от тройника, регулирай празния ход и с другия от изпарителя. Понеже с въртене на този на тройника сместа става друга и съответно иска настройка от изпарителя за по-леките режими и ПХ на мотора.
Re: Газова уредба за пасат моно
Днес ще върна малко на единия курс,че ще трябва да карам след малко и ако ме задоволява,ще върна още малко
Ако спъне муцуната връщам половин оборот и заспивам !

edit:Сега си идвам от колата със скъсани нерви,запалих на газ,удари 2000оборота,превключих на бензин с тенденцията да намели оборите 3-4минути на празен ход седя на място,но НЕ.Докато не стигна 60градуса някъде не си кротна оборотите,после ги заспа на 1250.След като стана 90градуса ги смъкна до 1100.Намалих малко от изпарителя празния ход на 900,като преди това върнах малко и от тройника.Сега се прибрах и до последно колата варираше между 750-800 и 900.Дано утре като запаля сутринта е ок ,защото почвам да се дразня.Мисля си вече да резна постоянния + на еку-то,и да го вържа към + след контакт,поне да ресетва компа секи път,и да не ми качва в космоса стъпковия мотор

edit:Сега си идвам от колата със скъсани нерви,запалих на газ,удари 2000оборота,превключих на бензин с тенденцията да намели оборите 3-4минути на празен ход седя на място,но НЕ.Докато не стигна 60градуса някъде не си кротна оборотите,после ги заспа на 1250.След като стана 90градуса ги смъкна до 1100.Намалих малко от изпарителя празния ход на 900,като преди това върнах малко и от тройника.Сега се прибрах и до последно колата варираше между 750-800 и 900.Дано утре като запаля сутринта е ок ,защото почвам да се дразня.Мисля си вече да резна постоянния + на еку-то,и да го вържа към + след контакт,поне да ресетва компа секи път,и да не ми качва в космоса стъпковия мотор

-
nepreklonniq
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газова уредба за пасат моно
Да, ако ресетваш компа постоянно, няма да ти вдига оборотите на газ/бензин. Ако запалиш директно на газ след ресета, компа ще запомни новите данни от живата ламбда и няма да ти клати оборотите. Това, че се вдигат оборотите и ги държи след преминаване от газ на бензин, показва, че ламбдата влияе на ЕКУ-то. Разликата е в бедната смес на газ, която си подал и компа опитва да ги изравни с коректните данни за сместа на бензин.
За да не ти се вдигат оборотите, можеш да задържиш педала на газта на 3000 об. и да не си мърдаш крака, а друг/помощник някой/ отвън да ти настрои тройника на газта. При 3000 об. се симулира натоварване на двигателя и при превключване - ръчно от газ на бензин не трябва да ти мърда оборотомера от 3000об. После е необходимо да си настроиш и празния ход от изпарителя - с едната ръка запушваш леко отвора на входящия въздух на около 50-70% и следиш какво става с оборотите. Регулирането става от дебелия пластмасов болт на изпарителя. Ако при запушването оборотите падат - започваш да завиваш същия болт, докато оборотите се нормализират. Ако при запушването се вдигнат - развиваш бавно докато ти харесат.
За да не ти се вдигат оборотите, можеш да задържиш педала на газта на 3000 об. и да не си мърдаш крака, а друг/помощник някой/ отвън да ти настрои тройника на газта. При 3000 об. се симулира натоварване на двигателя и при превключване - ръчно от газ на бензин не трябва да ти мърда оборотомера от 3000об. После е необходимо да си настроиш и празния ход от изпарителя - с едната ръка запушваш леко отвора на входящия въздух на около 50-70% и следиш какво става с оборотите. Регулирането става от дебелия пластмасов болт на изпарителя. Ако при запушването оборотите падат - започваш да завиваш същия болт, докато оборотите се нормализират. Ако при запушването се вдигнат - развиваш бавно докато ти харесат.
Re: Газова уредба за пасат моно
Днес засякох колата ми 11,5 разход.255км с 28,7 литра.не ми харесва обаче динамиката на колата във високите обороти (особено като се качвам от румънското посолство към цариградско и трябва да се включа) не набира след 3000оборота като хората,иначе се развърта до 5000,повече не съм опитвал.в четвъртък ще ходя на газаджия с газанализатори и такива неща.ясно е ,че ще поиска да пипа предварението,но искам да запазя работата на бензин.колко е допустимо да дам предварение,за да се доближа до по-добра работа на газ,НО да остана и в бензина ( да не ми чука аванса)
малко глупаво обясних,но ...
малко глупаво обясних,но ...
-
nepreklonniq
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Газова уредба за пасат моно
Предварението е 6*/+1, -1,/ заводско, но за газ още 3 - до 5градуса. Ако е в повече от това, не само се чува аванса на бензин, но стават и други негативни неща, за които няма да пиша.
Re: Газова уредба за пасат моно
значи мога спокойно да го бодна на 8 градуса ? не мисля да го давам повече от това 

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газова уредба за пасат моно
kr1s0 написа:значи мога спокойно да го бодна на 8 градуса ? не мисля да го давам повече от това
Предварение можеш да даваш до момента, в който започне да се чува аванса. Точна цифра няма как да знаеш, докато не тестваш. Колкото повече, толкоз по-добре - върви и с по-малко отвити кранчета на тройника (което нали знаеш какво значи) - тествано. Във форума не съм единствен, дето карам с голямо предварение. Сещам се поне за още 2 или 3 колеги дето карат с 10 и отгоре градуси над заводските статични.

За бензина пък изобщо не го мисли - ще си върви ако ще и 8-10 градуса да й нашиеш отгоре

2-3 градуса изобщо няма да ги усетиш в работата на колата. Т.е. с тях, без тях, нито ще видиш промяна в динамиката, нито в разхода

Re: Газова уредба за пасат моно
На мен целта ми е да се доближа до по-оптимална работа на газ,защото е ясно,че ще се кара на газ вече.Бензина ще ми бъде да запаля зимата за 5минути,да стигна до газ станцията ако свърши газта и прочие.. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта