Други проблеми освен,че газта влиза в течна фаза има ли ?


muns61 написа:Тук дали е в течна фаза? След запалването чистя стъклата за 2 минути и потеглям:
http://www.youtube.com/watch?v=9TJBNsos ... ature=plcp
 
 
 Наложи ми се да мина през малко перипетии, опити и грешно дадени пари, че да го установя
 Наложи ми се да мина през малко перипетии, опити и грешно дадени пари, че да го установя  
 
 kr1s0 написа:Аз днес размишлявах по този въпрос и стигнах до извода,че мога да навия крана в затворено положение до толкова,че да не върви повече от 3000оборота,след това да го отвия малко,да стига до 3500,и така да го докарам до към 5400-5500 ,което мисля,че е напълно достатъчно като работен диапазон за мотора ми.Дали ще се получи така ?
Също така като пипам крана за количеството от маркуча трябва ли да пипам в някакво отношение с него крана за оборотите на ПХ ,или той си е отделен въпрос ?
 Ако спъне муцуната връщам половин оборот и заспивам !
 Ако спъне муцуната връщам половин оборот и заспивам !   
  

 
 

kr1s0 написа:значи мога спокойно да го бодна на 8 градуса ? не мисля да го давам повече от това




Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта