99% са скъсали лентовия кабел на волана.Той е точно за тези две неща - клаксона и шофьорския еърбег.Този кабел е един навит на спирала,под волана точно седи.Има определен брой обороти на ляво и на дясно.Когато всичко е сглобено,волана няма възможност да прави повече от примерно 1,5-2 оборота на ляво и на дясно от централното положение.Обикновено кабела позволява 2.5-3 оборота в посока (говоря примерно,не се хващайте точно за тези стойности).Когато няма рейка,тогава волана може да се върти безкрайно на ляво и на дясно и съответно може да се скъса кабела без никакъв проблем.Също много често се къса,ако да кажем свалят рейката при пълен ляв и после я зацепят направо.Така волана има пак по 2 оборота в посока,но кабела не е по средата и примерно има половин оборот на ляво и 5 и половина на дясно.Съответно като хванеш волана и завиеш,къса кабела... Когато не знаеш дали си въртял волана след свалянето на рейката, се сваля волана,разглобява се и се върти на ръка без усилие кабела,докато му намериш средата на обротите и го слагаш в средата.След това си зацепваш рейката (която също е нагласена на средата) и сглобяваш. Така след реглажа дори да се наложи да се мести волана,ще е с 10-15 градуса настрани,а не с 1-2 оборота и няма да прецакаш кабела. Ако не са скъсали кабела,значи са сваляли волана за нещо и е възможно да не са закачили някой куплунг отдолу.
Върни се при хората и им кажи да си оправят проблема,те най-добре знаят какво точно са правили.
