премигва ми цялата инсталация

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Чет 09 ное 2006 14:47


toci_83 написа:и моята няма комп. тя е vw golf карборатор 1.6 90 год. интересното е че понякога него прави :roll:


Каква марка е алтернатора Бош или Валео?




Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 09 ное 2006 14:50


де да знаех какво е това :oops:


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот madnez » Чет 09 ное 2006 14:59


На старата ми 2ка 1.6 ГТД, като и се скапа акумулатора я прекарах 200 км без акумулатор, колата просто не направи разлика със или без акумулатор :). Но и аз съм чул, че не е никак добре да се вади акумулатора в процес на работа, може би при бензина е още по-зле.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 09 ное 2006 15:02


несам пробвал о6те тая работа но маи 6те е по добре да не провам. но пробвах да изклуча динамото и да заплая колата и премигването го нямаше , но интересно е защо на таблото неми светна че не зарежда динамото като го бях разкачил цялото, а когато е закачено и в по ниски обороти пресвятква от време на време


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Чет 09 ное 2006 15:04


защото си разкачил веригата и няма какво да ти подаде сигнал, че динамото не зарежда (може и да бъркам). Но щом при ниски обороти ти премигва и лампата за акумулатор, добре е да се насочиш към динамото ремък, четки, релерегулатор.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 09 ное 2006 15:09


аз я имам от 5-6 месеца и сам сменил по краб. разни работи гарнитурата на главата и др.... но по динамото ни6то несам пипал и маи е време давидя и него


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Чет 09 ное 2006 15:13


виж го и ако е марка Валео ще ти кажа какво точно да направиш


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: :)

Мнениеот radotom » Чет 09 ное 2006 15:30


madnez написа:На старата ми 2ка ... колата просто не направи разлика със или без акумулатор :).....

Правилно, тя е без компютър. А ако е бил и по-слабичък генератора нещо... Знам ли?!
madnez написа:защото си разкачил веригата и няма какво да ти подаде сигнал,....

Правилно, особенно ако колегата е откачил тънкото, възбудителното кабелче.
toci_83 написа:несам пробвал о6те тая работа но маи 6те е по добре да не провам....
Наистина недей. Видях на една Ладичка как хуууубаво, много ярко светнаха фаровете при разкачен акумулатор, но за около 2-3 секунди. След това изгасна единия, а след 2 часа разбрах, че и другата крушка е за смяна, щото се бил разтекъл балона на крушката. Може да са били менте, но преди това са светили поне 3-4 месеца.
А каква марка е алтернатора мисля, че пише на него. Търси табелка. Ще ти трябва, защото щом без алтернатора не ти мига мищо, вероятно имаш избила фаза и ще се сменят диоди. Дано да са от малките. Може да се отремонтира диодната плочка. Аз съм с Бош-овски и имах прекъснал мощен диод на една от фазите.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: :)

Мнениеот K22 » Чет 09 ное 2006 15:47


madnez написа:На старата ми 2ка 1.6 ГТД, като и се скапа акумулатора я прекарах 200 км без акумулатор, колата просто не направи разлика със или без акумулатор :). Но и аз съм чул, че не е никак добре да се вади акумулатора в процес на работа, може би при бензина е още по-зле.

Преди години като се връщах от морето Жигулката по някаква причина си откачих акумулатора. Включих си фаровете и продължих....
Като се прибрах, нямах неизгоряла крушка на фарове, стопове и мигачи :horror:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 09 ное 2006 16:12


jerrry написа:виж го и ако е марка Валео ще ти кажа какво точно да направиш



Ех къде беше миналата зима около коледа в най- голямото задръстване когато закъсах точно от заминали четки та после се и разболях та после и отнесох скандал че не е имало кой да вземе пазара за вечерта ....ех спомени :)
Както и да е да кажеш и на мен лека на четките (или релерегулатора както ми казаха в аутоплюс) алтернатора е Валео обаче имам проблема на колегата :)
10х предварително.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 09 ное 2006 16:21


Pavcho2 написа:Ех къде беше миналата зима около коледа в най- голямото задръстване когато закъсах точно от заминали четки та после се и разболях та после и отнесох скандал че не е имало кой да вземе пазара за вечерта ....ех спомени :)


:lol: :lol: Еееххх... завалията!
Моя генератор е Бош,както бях писал, но то относно четките е еднакво. Лично моите ги смених, като си оставих стария регулатор. Т.е., запоих нови. Но ако е за мен, пак бих си ги запоил, щото сам ще си тегля последствията. Ако е за друг, препоръчвам смяна на цялото регулаторче (то е комплект с четките), че да не ме псува после... И да трябва да му плащам Илачите, като се разболее... :)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 09 ное 2006 20:38


radotom написа:
Pavcho2 написа:Ех къде беше миналата зима около коледа в най- голямото задръстване когато закъсах точно от заминали четки та после се и разболях та после и отнесох скандал че не е имало кой да вземе пазара за вечерта ....ех спомени :)


:lol: :lol: Еееххх... завалията!
Моя генератор е Бош,както бях писал, но то относно четките е еднакво. Лично моите ги смених, като си оставих стария регулатор. Т.е., запоих нови. Но ако е за мен, пак бих си ги запоил, щото сам ще си тегля последствията. Ако е за друг, препоръчвам смяна на цялото регулаторче (то е комплект с четките), че да не ме псува после... И да трябва да му плащам Илачите, като се разболее... :)


Е да ама новия тогава бях и без работа не ми беше никък евтин (40лв.) аз за тва питам та да знам как да действам друг път пък иначе стария регулатор се строши като се опитах да му сменя четките .


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пет 10 ное 2006 8:51


Конкретно по темата.
Първо измери напрежението върху клемите на акумулатора при работещ двигател - трябва да бъде между 13.8-14.4V ( типична стойност 14 V). Ако това напрежение не е в допустимите граници провери за лоши електрически връзки:
- кабелните обувки върху акумулатора
- масата на двигателя
- масата на регулатора на напрежение в алтернатора.
След това провери четките на регулатора за износване.
Ако всичко това е наред и въпреки това продължава мигането - или е неизправен регулатора на напрежение или е неизпрвен изправителя в генератора.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 10 ное 2006 9:25


всичките клеми съм ги почистил с шкурка намазах с масалце и даже бях закачил един кабел от генератора на минуса на акомулатора но нямаше ефект. но генератора още несам отворил да видя чтките и другите му джунджорий. интересното е че трептенията са с една и саща честота независимо от оборотите на колата а и понякога изчезват. като премигва чак и колата каточели заглахва


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пет 10 ное 2006 10:45


zdr_spasov написа:Конкретно по темата.
Първо измери напрежението върху клемите на акумулатора при работещ двигател - трябва да бъде между 13.8-14.4V ( типична стойност 14 V). Ако това напрежение не е в допустимите граници провери за лоши електрически връзки:
- кабелните обувки върху акумулатора
- масата на двигателя
- масата на регулатора на напрежение в алтернатора.
След това провери четките на регулатора за износване.
Ако всичко това е наред и въпреки това продължава мигането - или е неизправен регулатора на напрежение или е неизпрвен изправителя в генератора.


След като си проверил това което колегата е написал и мигането продължава (говоря само за алтернатор "Valeo")сваляш регулатора на напрежение и:
-замерваш дължината на четките-ако излизат по-малко от 5-6мм.ги сменяш(нови са около 12мм.)струват 1-2 лв.
при смяната:
-режеш със секачки спойките,защото първо са кримпвани и след това споени и след това ги разпояваш
-слагаш новите като ги застопоряваш да влезнат около 2 мм.в държача
-спояваш БЪРЗО и качествено за да не се калайдиса цялата оплетка(стане ли така-нови четки)
след смяната на четките:
-може да пробваш дали не се е оправил проблема или за да избегнеш монтаж-демонтаж направо пристъпваш към следното:
-отстраняваш изолацията с отвертка(това което е залят регулатора)
-там се виждат 3 спойки - презапояваш ги с мощен поялник
-изолацията може и да не се въстановява,аз лично капвам върху спойките някаква боя или лак
-монтираш регулатора и пробваш,би трябвало проблема да е отстранен
-спестяваш 40 лв. от покупка на нов регулатор и :drive

Последна промяна от jerrry на Пет 10 ное 2006 16:03, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта