Питане относно газов инжекцион ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот muns61 » Пон 19 ное 2012 21:56


eurogas написа:Практически при 20 градуса газта не е напълно изпарена
KingoftheROAD написа:

Я пак! :D




Потребителски аватар
radiboi
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 11 яну 2011 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kjustendil

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот radiboi » Пон 19 ное 2012 22:07


muns61 написа:Грешка...


Какво грешка ?


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот eurogas » Пон 19 ное 2012 22:14


Колегата има впредвид че който е пробвал да минава на 20 градуса на газ е сгрешил, оттам идва това "грешка", само че не му се пише и съкращава всичко възможно до степен в която е мнението му е напълно неразбираемо. :да:


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот tehniiik » Пон 19 ное 2012 22:56


Колеги аз който съм с калпав инжекцион съм го настройвал на 15 градуса даже да прехвърля и колата работеше.Обаче има едно голямо Но.При първото прехвърляне се усещаше претрисане след което двигателя мъркаше на празен ход.Може да се предвижваш но рязкото подаване на газ води до задавяне и забиваше леко.При 15 градуса компенсирах подаването на газ с -35% за да не удави колата.След един километър тези недостатъци се изчистват но аз прецених , по добре минималната да е поне 25 градуса.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот muns61 » Вто 20 ное 2012 6:45


eurogas написа:Колегата има впредвид че който е пробвал да минава на 20 градуса на газ е сгрешил, оттам идва това "грешка", само че не му се пише и съкращава всичко възможно до степен в която е мнението му е напълно неразбираемо. :да:

Я ти раздуй за ненапълно изпарената газ при 20 градуса! :applause:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот KingoftheROAD » Вто 20 ное 2012 7:16


eurogas написа:
KingoftheROAD написа:не всичко е въпрос на изправен термостат, по-скоро на правилна циркулация на ОТ.
Твое си мнение което не споделям, нежелая да споря и разговарям с теб, след последните ти постове по мой адрес, за теб вече ме няма. death



Моите постове ли те притесняват нещо? Ако това е така има си модератори, администратори и тн. хора, които да вземат необходимите мерки. Или просто не можеш да търпиш малко конструктивна критика? Ако и тук се държиш така, както и в рено клуба и някои други клубове, ефетът ще е същият.


emzobg
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот emzobg » Вто 20 ное 2012 17:25


muns61 написа:
eurogas написа:Практически при 20 градуса газта не е напълно изпарена
KingoftheROAD написа:

Я пак! :D


Ми не е изпарена, кво пак :lol:


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот Barboukov » Чет 22 ное 2012 9:58


Температурата за автоматично обръщане не е препоръчително да е под 30-35 градуса. Иначе няма инжекцион, който да не може да се настрои дори и колата да пали на газ. Имай предвид, че колкото по-ниска е температурата на обръщане, толкова повече се скъсява живота на изпарителя. Аз съм на 35 градуса на Голфа (2 години и половина) и 40 градуса на Волвото (6 години). Проблеми с изпарител - 0 бр.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот myrshavija » Чет 22 ное 2012 10:15


muns61 написа:
eurogas написа:Практически при 20 градуса газта не е напълно изпарена
KingoftheROAD написа:

Я пак! :D
И на мен ми е много интересно - eurogas, би ли обяснил по-подробно как така газта не е напълно изпарена при 20°C! Каква е температурата, при която настъпва "пълното" изпаряване на газта?


emzobg
Мнения: 103
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот emzobg » Чет 22 ное 2012 11:22


Barboukov написа:Иначе няма инжекцион, който да не може да се настрои дори и колата да пали на газ.

LR Omegas - минимум е 30гр., както и на много други.

Иначе - да, аварийно палене на газ, май повечето имат.


kalpazanski
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот kalpazanski » Пет 29 ное 2013 17:06


Колеги,

Оставете хората, които се занимават от доста време с това да разбират повече(като например eurogas)!
Ето и моето мнение по въпроса, без да съм специалист, а само от проби с моя ГИ.

Газта се изпарява от две неща - понижаване на налягането (което върши изпарителя) и повишаване на температурата и (заради което минава антифриза през изпарителя). Когато газта е студено (т.е. при превключване на по-ниска температура на водата) тя не може да се изпари хубаво и остава на капчици (което може да се види по вътрешните стени на маркуча към рейката), което съответно води до неправилна работа (забиване, заглъхване и т.н) и разбира се скъсяване на живота както на изпарителя така и на рейката. С цел икономия, който иска може и на 0 градуса да си го сложи(негов си е проблема). Но минималните препоръчителни стойности са 30 градуса.

По този повод аз имам едно питане към колегата eurogas - Колко е нормалната температура на газта, при която двигателя работи най-добре. Имам съмнение, че при мен нещата не са монтирани добре, тъй като при темп 78-80 градуса на редуктора, темп на газта стига max до 28 градуса? Дали това е редно или трябва да е повече.

Благодаря предварително :)


kalpazanski
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане относно газов инжекцион ?

Мнениеот kalpazanski » Чет 05 дек 2013 0:13


Няма ли някой виждане по този случай?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта