Колата е 1,9TDI 90hp AGR 1998г.
От известно време се усеща загуба на мощност.
Направих едно сканиране с VCDS-lite и има следната грешка:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
След което направих лог на 1,3,10,11 канал.
Нека по-запознатите с лог файловете да ме посъветват на какво се дължи загубата на мощноста.



Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
Така като гледам MAP сензора е за смяна.
Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
a4o25 прочети как се правят логове.... направи нови и ги пусни
Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
постояно ли е или от начало върви и след това като вдигнеш над 3000 оборота забива, като изгасиш двигателя и като запалиш тръгва ли пак.Ако е така може да е от някой вакум маркуч поне при мене беше вакума от компа до тръбата на турбото и в компа маркучето вътре в него беше спукано виж темата тема http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=245
Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
gsfg написа:постояно ли е или от начало върви и след това като вдигнеш над 3000 оборота забива, като изгасиш двигателя и като запалиш тръгва ли пак.Ако е така може да е от някой вакум маркуч поне при мене беше вакума от компа до тръбата на турбото и в компа маркучето вътре в него беше спукано виж темата тема http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=245
В началото като вдигна над 3000 оборота за по продължително време забиваше, а сега всякаш по-често започна да не върви както трябва. Гледах дали влиза маркуче към компа, обаче при мен няма. Ще пробвам да проверя вакумните мъркучи дали има някое скъсано.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
"Тествай" си маркучите 1 по 1.Вероятността да е в тях проблема е голям.Ако ли не гледай N75
Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност
не е задължитено да влиза вътре вЕКУто При по новите ТДИта този мап сензор се намира в турбопътищата и от него до ЕКУто има само едно кабелче.Провери си всички маркучета те не са много при мен беше спукано и вътре и в началото от кадето тръгва дупчицата беше като от карафица
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mastoy и 53 госта