Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
a4o25
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 дек 2011 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Botevgrad

Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот a4o25 » Нед 09 дек 2012 13:16


Колата е 1,9TDI 90hp AGR 1998г.
От известно време се усеща загуба на мощност.
Направих едно сканиране с VCDS-lite и има следната грешка:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
След което направих лог на 1,3,10,11 канал.
Нека по-запознатите с лог файловете да ме посъветват на какво се дължи загубата на мощноста.
1.xls
(32 KиБ) Свален 75 пъти

3.xls
(38 KиБ) Свален 40 пъти

10.xls
(38 KиБ) Свален 43 пъти

11.xls
(39 KиБ) Свален 46 пъти




Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот ka4o_pi4a » Нед 09 дек 2012 13:45


Така като гледам MAP сензора е за смяна.


hp7909
Мнения: 321
Регистриран на: Пет 09 яну 2009 15:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот hp7909 » Нед 09 дек 2012 15:57


a4o25 прочети как се правят логове.... направи нови и ги пусни


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот gsfg » Нед 09 дек 2012 22:12


постояно ли е или от начало върви и след това като вдигнеш над 3000 оборота забива, като изгасиш двигателя и като запалиш тръгва ли пак.Ако е така може да е от някой вакум маркуч поне при мене беше вакума от компа до тръбата на турбото и в компа маркучето вътре в него беше спукано виж темата тема http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=245


a4o25
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 23 дек 2011 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Botevgrad

Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот a4o25 » Пон 10 дек 2012 12:58


gsfg написа:постояно ли е или от начало върви и след това като вдигнеш над 3000 оборота забива, като изгасиш двигателя и като запалиш тръгва ли пак.Ако е така може да е от някой вакум маркуч поне при мене беше вакума от компа до тръбата на турбото и в компа маркучето вътре в него беше спукано виж темата тема http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=245


В началото като вдигна над 3000 оборота за по продължително време забиваше, а сега всякаш по-често започна да не върви както трябва. Гледах дали влиза маркуче към компа, обаче при мен няма. Ще пробвам да проверя вакумните мъркучи дали има някое скъсано.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот IvailoOo » Пон 10 дек 2012 13:19


"Тествай" си маркучите 1 по 1.Вероятността да е в тях проблема е голям.Ако ли не гледай N75


gsfg
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 04 дек 2012 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Golf 4 1998г. AGR - загуба на мощност

Мнениеот gsfg » Пон 10 дек 2012 16:27


не е задължитено да влиза вътре вЕКУто При по новите ТДИта този мап сензор се намира в турбопътищата и от него до ЕКУто има само едно кабелче.Провери си всички маркучета те не са много при мен беше спукано и вътре и в началото от кадето тръгва дупчицата беше като от карафица



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mastoy, Merdin2004 и 52 госта