колянов вал голф3 1.8 ми абс

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот automan » Вто 11 дек 2012 18:24


мъчи ме един въпрос на който не мога да си отговоря.възможно ли е коляновия вал да има аксиален лувт , .т. е ст като натисна съединителя да се движи напред -назад . :roll: и от там да губят съосие шайбите на водната помпа и хидравликата ?днес махнах капака на агренажа и забелязах че ремъка е много натегнат. така ли трябва де е :oops: ?




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот pas1.8mi » Вто 11 дек 2012 18:55


Трети основен лагер е и опора за аксиалния луфт!С малка щанга може да се провери горе-долу какъв е луфта, като се опитва да се измести Маховика аксиално,през отвора за центровка на запалването!При теб какъв е проблема конкретно?


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот automan » Вто 11 дек 2012 18:59


проблема е че сутрин студена като завърти стартера и от към агренажа се чува лумкане и после спира , много натегнат ремък на агренажа мислех да не би предишния собственик да го е натегнал нарочно за да компенсира луфта на коляновия вал , понякога съединителя е толкова корав че едва го натискам , а понякога е мек като прясно тесто :roll:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот pas1.8mi » Вто 11 дек 2012 19:14


automan написа:проблема е че сутрин студена като завърти стартера и от към агренажа се чува лумкане и после спира , много натегнат ремък на агренажа мислех да не би предишния собственик да го е натегнал нарочно за да компенсира луфта на коляновия вал , понякога съединителя е толкова корав че едва го натискам , а понякога е мек като прясно тесто :roll:



Тук нещо много започна да ги мислиш... :D Карай си колата и не се занимавай с глупости! :wink:


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот automan » Вто 11 дек 2012 19:25


ок, дано всичко да е точно ,за сега върви но винаги очквам изненади. ама защо така става със сединителя ту корав ту мек :mrgreen:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот pas1.8mi » Вто 11 дек 2012 22:56


Ми незнам,ти кой набор си..... mhihi


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот automan » Сря 12 дек 2012 20:43


pas1.8mi написа:Ми незнам,ти кой набор си..... mhihi

защо, има ли значение , ми ако съм дърт :mrgreen:


anatoli_velikov
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот anatoli_velikov » Сря 12 дек 2012 20:49


Така е
pas1.8mi написа:Трети основен лагер е и опора за аксиалния луфт!С малка щанга може да се провери горе-долу какъв е луфта, като се опитва да се измести Маховика аксиално,през отвора за центровка на запалването!При теб какъв е проблема конкретно?


На едно фордче наскоро сменяхме ангренаж с мой приятел и аксиалния луфт е от порядъка на 3мм...в най-скоро време очаквам някоя биела да излезе да види кой кара, ама това е друг въпрос.


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот automan » Сря 12 дек 2012 21:09


anatoli_velikov написа:Така е
pas1.8mi написа:Трети основен лагер е и опора за аксиалния луфт!С малка щанга може да се провери горе-долу какъв е луфта, като се опитва да се измести Маховика аксиално,през отвора за центровка на запалването!При теб какъв е проблема конкретно?


На едно фордче наскоро сменяхме ангренаж с мой приятел и аксиалния луфт е от порядъка на 3мм...в най-скоро време очаквам някоя биела да излезе да види кой кара, ама това е друг въпрос.

как може да се обере този луфт :oops:


anatoli_velikov
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот anatoli_velikov » Сря 12 дек 2012 21:36


С нов двигател най-вероятно, или поне нов (ама нов, а не втора употреба) вал и лагери.


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: колянов вал голф3 1.8 ми абс

Мнениеот automan » Сря 12 дек 2012 21:48


на вала не може ли да се сложат нови полумесеци . това съм го правил на москвич :mrgreen:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 72 госта