

automan написа:проблема е че сутрин студена като завърти стартера и от към агренажа се чува лумкане и после спира , много натегнат ремък на агренажа мислех да не би предишния собственик да го е натегнал нарочно за да компенсира луфта на коляновия вал , понякога съединителя е толкова корав че едва го натискам , а понякога е мек като прясно тесто
pas1.8mi написа:Ми незнам,ти кой набор си.....
pas1.8mi написа:Трети основен лагер е и опора за аксиалния луфт!С малка щанга може да се провери горе-долу какъв е луфта, като се опитва да се измести Маховика аксиално,през отвора за центровка на запалването!При теб какъв е проблема конкретно?
anatoli_velikov написа:Така еpas1.8mi написа:Трети основен лагер е и опора за аксиалния луфт!С малка щанга може да се провери горе-долу какъв е луфта, като се опитва да се измести Маховика аксиално,през отвора за центровка на запалването!При теб какъв е проблема конкретно?
На едно фордче наскоро сменяхме ангренаж с мой приятел и аксиалния луфт е от порядъка на 3мм...в най-скоро време очаквам някоя биела да излезе да види кой кара, ама това е друг въпрос.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 71 госта