Помощ за ПТП: Удариха ме!
Най-добре се обърни към адвокат, който се занимава с такива случаи. Също при такава спорна ситуация е хубаво да се наеме вещо лице, което да изготви експертиза, но ако се обърнеш към адвокат той знае какво трябва да се направи и как да се постъпи.
Ако ще се бориш сам - обжалва се наказателното постановление, с което ще ти бъде наложено наказанието.
Ако ще се бориш сам - обжалва се наказателното постановление, с което ще ти бъде наложено наказанието.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега,сори за случката.
Същата ситуация преди няколко месеца в мен се спря една жена.Сега ти казвам защо са ти писали акта на теб (ако правилно съм те разбрал),значи ти си отляво и този дето ти е отдясно е с предимство,нищо че е идвал от път без предимство.Вмомента в който е влезнал в кръговото вече е с предимство защото ти е отдясно.Скапана ситуация.При мен беше същото,но понеже се движихме заедно от включването в кръговото и тя неподаде мигач че ще прави маневрата за надясно и праснаха акта на нея.Иначе го отнасях аз
само да ти кажа че всеки акт можеш да си го обжалваш
Същата ситуация преди няколко месеца в мен се спря една жена.Сега ти казвам защо са ти писали акта на теб (ако правилно съм те разбрал),значи ти си отляво и този дето ти е отдясно е с предимство,нищо че е идвал от път без предимство.Вмомента в който е влезнал в кръговото вече е с предимство защото ти е отдясно.Скапана ситуация.При мен беше същото,но понеже се движихме заедно от включването в кръговото и тя неподаде мигач че ще прави маневрата за надясно и праснаха акта на нея.Иначе го отнасях аз
само да ти кажа че всеки акт можеш да си го обжалваш
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Spectre написа:Не знам какви са правилата за кръговото, но знам едно, че като минавам на кръговото под "Цариградско", хората които са в кръговото движение са с предимстов и всички останали участници, които искат да се включат трябва да изчакат, поне такава е практиката там..
Това е принципно правило за кръгово, не само за това на Цариградско!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lilo_stich написа:колега,сори за случката.
Същата ситуация преди няколко месеца в мен се спря една жена.Сега ти казвам защо са ти писали акта на теб (ако правилно съм те разбрал),значи ти си отляво и този дето ти е отдясно е с предимство,нищо че е идвал от път без предимство.Вмомента в който е влезнал в кръговото вече е с предимство защото ти е отдясно.Скапана ситуация.При мен беше същото,но понеже се движихме заедно от включването в кръговото и тя неподаде мигач че ще прави маневрата за надясно и праснаха акта на нея.Иначе го отнасях аз![]()
само да ти кажа че всеки акт можеш да си го обжалваш
Ами според мен са били прави ченгетата.. ама акт е требвало и за двамцата..
За оня, че е не е дал предимство, а за теб, че си се престроил и си го тряснал..
При престрояване няма дясностоящ.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
kotse_botse написа:Spectre написа:Не знам какви са правилата за кръговото, но знам едно, че като минавам на кръговото под "Цариградско", хората които са в кръговото движение са с предимстов и всички останали участници, които искат да се включат трябва да изчакат, поне такава е практиката там..
Това е принципно правило за кръгово, не само за това на Цариградско!
Грешка!!! При нерегулирано със знаци кръгово важи правилото за предимство на дясно- стоящия!! Внимавайте където няма знак внимание за влизащите!!
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
kaloyan22 написа:kotse_botse написа:Spectre написа:Не знам какви са правилата за кръговото, но знам едно, че като минавам на кръговото под "Цариградско", хората които са в кръговото движение са с предимстов и всички останали участници, които искат да се включат трябва да изчакат, поне такава е практиката там..
Това е принципно правило за кръгово, не само за това на Цариградско!
Грешка!!! При нерегулирано със знаци кръгово важи правилото за предимство на дясно- стоящия!! Внимавайте където няма знак внимание за влизащите!!
Там има знаци.
- Spectre™
- Мнения: 1631
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село София
- Контакти:
Добре де.. аз като идвам от локалната уличка на Пирогов се включвам в движението без проблем, защото шофьорите от кръговото спират и изчакват да премине водача с предимство, само че тези които идват от "Големите кьошета" посока Руски паметник, винаги спират и изчакват тези от кръговото да преминат.. Честно казано сега не се сещам какви знаци има там и кой от къде е с предимство... 

Последна промяна от Spectre™ на Вто 14 ное 2006 14:01, променено общо 1 път.
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Мале-малеее, как не се знаят правилата за движение от съфорумците!
Така.. ченгетата са приели, че удара е станал вече в кръстовището, т.е. Аудито вече се е било включило по кръга. И при престрояване има правило за дясно стоящ, но важи само ако двете коли в съседни ленти искат ЕДНОВРЕМЕННО да извършат маневрата (единият наляво, другият - надясно). Тогава предимство има дясностоящия.
В случая обаче, това теб не те топли. Дори няма значение дали Аудито е подало мигач за престрояване, защото ти си отляво, сменяш лентата и трябва да го пропуснеш. Ако мислиш, че ченгетата не са отсъдили правилно, то трябва да се върви в насока, че ти е отнето предимството. Дали точно това се е случило - ти най-добре можеш да прецениш. И трябва да го направиш!
Според мен съществува вероятност ченгетата да са обобщили/опростили малко нещата. Фактът, че съприкосновението е станало "вътре" в кръговото не означава, че автоматично трябва да се отхвърли хипотезата за отнето предимство. Защото кръгът там е относително малък, а автомобилът, както всички знаем не спира моментално. Ето защо, тук на помощ трябва да дойде спирачният път.
Ако приемем, че си се движел с 30-тина и е било сухо, то при адекватна реакция от твоя страна трябва да има поне 4-5 метра спирачен път и още почти толкова за реакция. Ето ти 10-тина метра и хоп... ти си "вътре" в кръстовището. Че даже и можеш да го подминеш в зависимост от скоростта. И тогава кой как се "престроил" не важи, защото и колите може да е поднесли...
Съжалявам за случката, но както са казали по-горе колеги, дадено ти е право да обжалваш и ти сам трябва да прецениш дали да се възползваш от него. Аз лично не съм привърженик на обжалването само заради "спорта".
Така.. ченгетата са приели, че удара е станал вече в кръстовището, т.е. Аудито вече се е било включило по кръга. И при престрояване има правило за дясно стоящ, но важи само ако двете коли в съседни ленти искат ЕДНОВРЕМЕННО да извършат маневрата (единият наляво, другият - надясно). Тогава предимство има дясностоящия.
В случая обаче, това теб не те топли. Дори няма значение дали Аудито е подало мигач за престрояване, защото ти си отляво, сменяш лентата и трябва да го пропуснеш. Ако мислиш, че ченгетата не са отсъдили правилно, то трябва да се върви в насока, че ти е отнето предимството. Дали точно това се е случило - ти най-добре можеш да прецениш. И трябва да го направиш!
Според мен съществува вероятност ченгетата да са обобщили/опростили малко нещата. Фактът, че съприкосновението е станало "вътре" в кръговото не означава, че автоматично трябва да се отхвърли хипотезата за отнето предимство. Защото кръгът там е относително малък, а автомобилът, както всички знаем не спира моментално. Ето защо, тук на помощ трябва да дойде спирачният път.
Ако приемем, че си се движел с 30-тина и е било сухо, то при адекватна реакция от твоя страна трябва да има поне 4-5 метра спирачен път и още почти толкова за реакция. Ето ти 10-тина метра и хоп... ти си "вътре" в кръстовището. Че даже и можеш да го подминеш в зависимост от скоростта. И тогава кой как се "престроил" не важи, защото и колите може да е поднесли...
Съжалявам за случката, но както са казали по-горе колеги, дадено ти е право да обжалваш и ти сам трябва да прецениш дали да се възползваш от него. Аз лично не съм привърженик на обжалването само заради "спорта".
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ronnie72 и 75 госта
