голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Филтъра за бензина как е, да не е задръстен ?
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Ами по принцип съм го сменил преди не повече от 5к километра и несъм го гледал.Гледах сега за налягането на помата в няколко теми и пише ма някои от тях че помпите са сгънали но при мен и със старата правеше тъка и сновата пак тъка вече нямам идея какво да гледам
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Релето.Мисля помпата минава през реле тока и по тея симптоми може да прави чакмаци като загрее.И кабелите провери че и бушона смени за всеки случай,хем ще видиш да не е нагоряло нещо.Ако със сигурност не е релето,пусни нови 2 кабела до помпата
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Директни кабели ли да пусна от акумолатора а днес гледах бушона на помпата и бях сменил и релето на помпата то беше едно от първите а може ли да има някакъв вакуум регулатр които да се е прецакал
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Кабели директни от бушона.Или си хвани една малка крушка с по-дълги кабели от помпата и я наблюдавай свети ли при наличие на проблема.Трудоемко е но е нещо.Регулатор може да е ,но не мога да ти кажа как да го провериш сам.
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
днес вадих бензиновата помпа с кошницата отново и я сравних с нова и останових че липсва една гумичка намира се в горната част на помпата под медното пръстенче та въпросътми за днес е това уплатнение дали играе роля за налягането на бензина



- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Освен, че гумата уплътнява, на това място обира и вибрациите, между помпата и кошницата.
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
ще пробвам сега с друга помпа с по голям дебит тези дето са на 3 бара проблем ли ще е за самата помпа и ще дажили нещо мотора
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Мисля,че са 3 бара повечето,поне на 1.8 и 2.0 са толкова.Останалото е от регулатора.
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Ще пробвам тези дни с 3 бара защото АБУ-то е само за себеси и по много показатели го доказва защо не и помпата да е по голяма и ще видим какво ще се получи
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 05 яну 2013 22:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
Ако имаш имобилайзер със сигурнорст от това е.аз съм нов във форума
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запали
добре дошъл в клубът но не нямам имобилаизер предния собственик го е изтрагнал
- lub0o
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
- Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запал
Колега карам б3 1.8 моно.Преди 1 седмица ми изгасна в движение и после 15мин я мъчих и запалих,вчера пак ми направи този номер изминах 1км.После запали и до вкъщи 10км ме возеше загря си до 80градуса и всичко е ок.Но днес пак ме повози 3км и пак спря и не искаше да запали и ми писна и ме дръпнаха до нас.Сега не смея да я карам,че незнам кога ще ме остави.
Симптомите са същите като твоите колега сега ще почвам да проверявам нещата които си проверил ти.
Ако го реша проблема ще пиша.
Симптомите са същите като твоите колега сега ще почвам да проверявам нещата които си проверил ти.
Ако го реша проблема ще пиша.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запал
@ standio86 -хубаво си огледай бобината за пукнатини. Направо сложи друга за проба, може комутатора да е скапан . Масово на тия години бобините и комутатора под тях мрат.
Това ,ч е има някаква искра на свещите не е гаранция, че я каквато трябва. В цилиндъра има налягане и трябва високо напрежение,а не някакво мижаво. Може да е и лоша спойка в комутатора или връзката му към изводите на бобината. .
Това ,ч е има някаква искра на свещите не е гаранция, че я каквато трябва. В цилиндъра има налягане и трябва високо напрежение,а не някакво мижаво. Може да е и лоша спойка в комутатора или връзката му към изводите на бобината. .
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.6 АБУ 1994 изгасна в движение и неиска да запал
lub0o,започни от датчик на Хол.
Добра идея за проба с бобина,особено губи ли мощност,но пък вече това го коментирахме...на предната страница.Много се изписа и останах с впечатлението,че е от помпата.За това време можеше да се провери налягането на бензина с манометър,напрежението до помпата и самата помпа,свещи искаше да сменяш..И за да не се повтарям ето ти нещо ново за размисъл:
Имай на предвид като я вадиш постоянно тая помпа,че кошницата и уплътненията и са много важни..Едно да не е наред и намалее ли ти бензина ще почнеш да придърпваш и лашкаш от недостиг на гориво.Тя е направена така,че даже и един пръст гориво да има в резервоара,да се пълни цялата до горе.Сещаш се какво ще стане,ако е нарушена херметичноста и.Не само,че ще спре да качва при малко гориво,но ще спре да държи и налягане в покой,а и възможно е да изгори.По завоите ще остава без дебит от лашкането на горивото.Същото се случва и ако не си я закрепил добре към дъното...
Теста по въпроса е от 2 части-лесен или сложен.Лесния е обаче скъп-да поддържаш над половин резервоар гориво.
Добра идея за проба с бобина,особено губи ли мощност,но пък вече това го коментирахме...на предната страница.Много се изписа и останах с впечатлението,че е от помпата.За това време можеше да се провери налягането на бензина с манометър,напрежението до помпата и самата помпа,свещи искаше да сменяш..И за да не се повтарям ето ти нещо ново за размисъл:
Имай на предвид като я вадиш постоянно тая помпа,че кошницата и уплътненията и са много важни..Едно да не е наред и намалее ли ти бензина ще почнеш да придърпваш и лашкаш от недостиг на гориво.Тя е направена така,че даже и един пръст гориво да има в резервоара,да се пълни цялата до горе.Сещаш се какво ще стане,ако е нарушена херметичноста и.Не само,че ще спре да качва при малко гориво,но ще спре да държи и налягане в покой,а и възможно е да изгори.По завоите ще остава без дебит от лашкането на горивото.Същото се случва и ако не си я закрепил добре към дъното...
Теста по въпроса е от 2 части-лесен или сложен.Лесния е обаче скъп-да поддържаш над половин резервоар гориво.