Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер
Колеги, автомобила е Голф4 1.6 АКЛ. Смених четките на стартера, купих нов четкодържател от Косер. Като паля, напрежението пада от 8 до 9V. Клемите на стартера и акумулатора садобре стегнати и смазани. Свалях акумулатора, много трудно го свалих заради шината с трите бушона. Евентуално тези кабели зад акумулатора да имат хлабава връзка. Някой ако има идея, моля нека да помогне.
- ktamen
- Мнения: 6377
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
Тези 8 - 9 волта къде ги измери на клемите на акумулатора или на стартера?
Най-вероятно нямаш проблем, а просто стар акумулатор.
Сложи твоя акумулатор на друга кола със студен двигател с подобен работен обем и пробвай какво ще е напрежението докато върти нейния стартер.
Най-вероятно нямаш проблем, а просто стар акумулатор.
Сложи твоя акумулатор на друга кола със студен двигател с подобен работен обем и пробвай какво ще е напрежението докато върти нейния стартер.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
8-9V е на клемите на акумулатора. Пали, върти без проблеми, само дето радиото губи станциите. Ще сложа акумулатора от другата кола да видим.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
Пробвах на другата кола с друг акумулатор при въртене на стартера напрежението падна до 7.5 V, но пали и върви без проблем. Може би акумулаторите правят проблем, защото са доста стари. Като казвам стари единият е на 10г другия на 5г при това Искра.
Голфа показва грешка 00668 supply Voltage Terminal 30 Open Circuit.
Голфа показва грешка 00668 supply Voltage Terminal 30 Open Circuit.
Последна промяна от batmit на Пон 21 яну 2013 17:29, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
Няма нищо вечно!
Ще купуваш нов!

-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
И аз така мисля, ще купувам, но се чудя какъв?
- ktamen
- Мнения: 6377
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
Щом колата си пали не пипай акумулатора, пада си е съвсем нормален. Има голяма вероятност да изкараш зимата без проблеми, а акумулатор вероятно ще си купиш ноември месец.
Само за информация:
Ако си купиш нов акумулатор със стартов ток примерно 500А и наистина започнеш да дърпаш от него 500А напрежението му ще падне до 6 волта.
Само за информация:
Ако си купиш нов акумулатор със стартов ток примерно 500А и наистина започнеш да дърпаш от него 500А напрежението му ще падне до 6 волта.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
При читав Акумулатор при въртене на Стартер,напрежението не пада под 11-10,5 в.В момента дори Шалтера сработва на магия(7.5в).Скоро ще започне да свети и лампата за АБС,ако продължи да пада толкова ниско напрежението!
- ktamen
- Мнения: 6377
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ
Ако все пак решиш да го изхвърлиш този акумулатор, дай ми го на мен ще ти го платя по 1лв/кг.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер
Акумулатора върти и пали без проблем, само дето радиото губи паметта си. Това е само сутрин през деня не губи памет, натискам едно копче за автоматична настройка и за една минута всичко е готово. Като се скапе ще купувам друг.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер
Ами виж там-течност в клетките има ли,пусни го на един заряд....щом не може сега да отделиш за нов,поне се погрижи подобаващо за този "старец" на 10 г.(то си е вид реклама на марката),па и другият "младеж" на 5г.....май и той вече...
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер
Колега, emo-gar течност има, има и гъстотата 1.27 на всичките клетки. Цикълчета се правят всяка пролет и есен, то и затова е работещ не много зле ветеран.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта