Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер

Мнениеот batmit » Съб 19 яну 2013 18:38


Колеги, автомобила е Голф4 1.6 АКЛ. Смених четките на стартера, купих нов четкодържател от Косер. Като паля, напрежението пада от 8 до 9V. Клемите на стартера и акумулатора садобре стегнати и смазани. Свалях акумулатора, много трудно го свалих заради шината с трите бушона. Евентуално тези кабели зад акумулатора да имат хлабава връзка. Някой ако има идея, моля нека да помогне.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6377
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот ktamen » Съб 19 яну 2013 19:08


Тези 8 - 9 волта къде ги измери на клемите на акумулатора или на стартера?
Най-вероятно нямаш проблем, а просто стар акумулатор.
Сложи твоя акумулатор на друга кола със студен двигател с подобен работен обем и пробвай какво ще е напрежението докато върти нейния стартер.


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот batmit » Съб 19 яну 2013 19:14


8-9V е на клемите на акумулатора. Пали, върти без проблеми, само дето радиото губи станциите. Ще сложа акумулатора от другата кола да видим.


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот batmit » Пон 21 яну 2013 17:26


Пробвах на другата кола с друг акумулатор при въртене на стартера напрежението падна до 7.5 V, но пали и върви без проблем. Може би акумулаторите правят проблем, защото са доста стари. Като казвам стари единият е на 10г другия на 5г при това Искра.
Голфа показва грешка 00668 supply Voltage Terminal 30 Open Circuit.

Последна промяна от batmit на Пон 21 яну 2013 17:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот pas1.8mi » Пон 21 яну 2013 17:28


Няма нищо вечно! :idea: Ще купуваш нов!


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот batmit » Пон 21 яну 2013 17:30


И аз така мисля, ще купувам, но се чудя какъв?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6377
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот ktamen » Пон 21 яну 2013 18:17


Щом колата си пали не пипай акумулатора, пада си е съвсем нормален. Има голяма вероятност да изкараш зимата без проблеми, а акумулатор вероятно ще си купиш ноември месец.
Само за информация:
Ако си купиш нов акумулатор със стартов ток примерно 500А и наистина започнеш да дърпаш от него 500А напрежението му ще падне до 6 волта.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот pas1.8mi » Пон 21 яну 2013 18:28


При читав Акумулатор при въртене на Стартер,напрежението не пада под 11-10,5 в.В момента дори Шалтера сработва на магия(7.5в).Скоро ще започне да свети и лампата за АБС,ако продължи да пада толкова ниско напрежението!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6377
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Пад на напрежението след смяна на четки на срартер Голф АКЛ

Мнениеот ktamen » Пон 21 яну 2013 18:34


Ако все пак решиш да го изхвърлиш този акумулатор, дай ми го на мен ще ти го платя по 1лв/кг.


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер

Мнениеот batmit » Пон 21 яну 2013 21:17


Акумулатора върти и пали без проблем, само дето радиото губи паметта си. Това е само сутрин през деня не губи памет, натискам едно копче за автоматична настройка и за една минута всичко е готово. Като се скапе ще купувам друг.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер

Мнениеот emo-gar » Пон 21 яну 2013 22:23


Ами виж там-течност в клетките има ли,пусни го на един заряд....щом не може сега да отделиш за нов,поне се погрижи подобаващо за този "старец" на 10 г.(то си е вид реклама на марката),па и другият "младеж" на 5г.....май и той вече...


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф АКЛ Пад на напрежението след смяна на четки на стартер

Мнениеот batmit » Пон 21 яну 2013 22:36


Колега, emo-gar течност има, има и гъстотата 1.27 на всичките клетки. Цикълчета се правят всяка пролет и есен, то и затова е работещ не много зле ветеран.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта