Фарове и зумер?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
vaskoto1 написа:брех-не се намира кой да потърси с тея пуста търсачка вееее...
писал ви го е човека-четете...![]()
vaskoto1 написа:от мосьо бриколаж се взима една сиренка за светлини-2-3лева беше на щанда за автоаксесоари.
тя има 2 полюса които трябва да бъдат задължително спазени!!
от тука има 2 варианта:
1 по прост-но на мене не ми харесва-връзваш черното кабелче на маса, която се взима от бутона на вратата (за да може все пак да бръмка само при отворена врата), изваждаш ключа за фаровете и мериш на кой кабел има ток при включени габарити-там връзваш червения кабел.
ефект-като си на габарити или фарове и отвориш вратата-пищялката пищи.
минус-пищи винаги-без значение дали работи мотора или не-е точно това ме дразни най много.
2 по сложен вариант-връзваш черното кабелче на маса, която се взима от бутона на вратата, взима се едно реленце, малко, електронкаджийско, и се връзва червеното кабелче на пищавицата на нормално затворения му контакт, на основния се връзва + от ключа за фаровете описан по горе. намотката (котвата) на релето се връзва единия край на маса а другия се връзва на контактния ключ на положението АСС в което обикновено свири и касетофона.
ефект-когато двигателя е загасен или не на контакт релето не е захранено и контактите дават накъсо зумера и ключа на фаровете и ако си на фарове (габарити) пищи, а ако си подал контакт или работи мотора релето се захранва и разпада пищавицата и дори да си на фаровете-не реве.
повече ми харесва щото вечер ако излезеш нещо от колата и си на фарове и работеща моторетка не плаче и не ме нервира.
е това е...ух!
ще ви го включа в сметката-така да знаете!!!
Аз се помъчих малко и направих 2-рия вариянт
и искам да кажа, че стана
Последна промяна от dazdan на Пон 20 ное 2006 22:10, променено общо 2 пъти.
сега остава да го монтираш.първо си купуваш едно реле със нормално отворени контакти(като например за клаксон). После единия край на бобинката се връзва на контакта на вратата , другия на плюса подаден от ключа - след пускане на фаровете.сега взимаш свирката. Минуса връзваш на маса . остава плюса. плюса който излиза след пускане на ключа за фаровете отива на единия контакт на релето а другия контакт отива на плюса на свирката.ГОТОВО.виж сега какво става: вратата на колата можеш да си я отваряш колкото си искаш но няма да свири докато не пуснеш фаровете. при положение че фаровете са пуснати,при отваряне на вратата контакта се затваря подава минус на релето и задейства свирката.ТОВА Е
Последна промяна от BECKER на Пон 17 дек 2007 20:19, променено общо 1 път.
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Значи подариха ми едно зумерче,защото нямам фабрично,колата е г3 1.8Mi двигател ABS 93г. Та това зумерче е като някъде тук споменатото - с 3 крачета. голямо е колкото левче и да е с дебелина 15 мм.... та трите крачета са: "+" и два "-"са,въпроса ми е някой може ли да ми обясни малко по- подробно точно тоя вид зумерче как да си го"вържа". Предварително благодаря и евентуално ако е описано пък не съм видял се извинявам нека някой ми го "paste"-не....
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
vwg3 написа:... с 3 крачета. голямо е колкото левче и да е с дебелина 15 мм.... та трите крачета са: "+" и два "-"са,въпроса ми е някой може ли да ми обясни малко по- подробно точно тоя вид зумерче как да си го"вържа"....
Прилича на първото зумерче, което си сложих.
Свързването: плюсът е ясен; минусът: ами който си избереш от двата, единият ще накара зумера пищи постоянно, другият - ще направи сигнала прекъснат.
Вържи го на акумулатора и пробвай как ще звънка
А свързването - погледни из темата; има схеми
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така това е край готов съм финито имам зумер в колата срещу 5 лева и 15 минути работа стана чук, без диоди и тн.
Разказвам:
Маха се лампата в багажника и на нейно място се монтира зумера( + от габарита - от лампата)!!!
Някои ще кажат ми като нямам лампа в багажника???Аз поне се замислих, тая лампа не ми върши особенна работа, а и ние сме българчета винаго приспособяжаме нещо:):):):):):):):)
Разказвам:
Маха се лампата в багажника и на нейно място се монтира зумера( + от габарита - от лампата)!!!
Някои ще кажат ми като нямам лампа в багажника???Аз поне се замислих, тая лампа не ми върши особенна работа, а и ние сме българчета винаго приспособяжаме нещо:):):):):):):):)
- Vasseto
- Мнения: 2722
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
CCCP_FAN написа:Така това е край готов съм финито имам зумер в колата срещу 5 лева и 15 минути работа стана чук, без диоди и тн.
Разказвам:
Маха се лампата в багажника и на нейно място се монтира зумера( + от габарита - от лампата)!!!
Някои ще кажат ми като нямам лампа в багажника???Аз поне се замислих, тая лампа не ми върши особенна работа, а и ние сме българчета винаго приспособяжаме нещо:):):):):):):):)
Не разбрах защо трябва да махаш лампата в багажника?
Vasseto написа:CCCP_FAN написа:Така това е край готов съм финито имам зумер в колата срещу 5 лева и 15 минути работа стана чук, без диоди и тн.
Разказвам:
Маха се лампата в багажника и на нейно място се монтира зумера( + от габарита - от лампата)!!!
Някои ще кажат ми като нямам лампа в багажника???Аз поне се замислих, тая лампа не ми върши особенна работа, а и ние сме българчета винаго приспособяжаме нещо:):):):):):):):)
Не разбрах защо трябва да махаш лампата в багажника?
Да и аз неможах да разбера защо на мен ми върши страшна работа
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Мочачос_ТДИ и 34 госта
Пробвах го и стана супер! Сега пищи само при отваряне на шоферската врата.
след като отворят вратата и се чуе "тиит-тиит-тиит..." 