Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

а

Мнениеот askin » Съб 13 дек 2008 18:52


golf777 написа:колега а добре ли запушиха дупките за маркучите на газовата?да не дърпа въздух?

освен да потърся тея мизерници къде са дупчили и при запален двигател да пръскам със страртиращ спрей




Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Съб 13 дек 2008 20:22


е ако дърпа ще държи различни обороти чат пат например като загрее повече или като я ръчкаш,аз имам познат, който "спи" на Тексата и ми а оправи и моята гаснеше сутрин


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Съб 13 дек 2008 21:33


И при мене проблемите почнаха след монтажа на ГИ. Не знам дали са махали всмукателните колектори, за да сложат щуцерите за инжекторите или направо са пробивали (оставих колата в 9:15 и се върнах към 14:00. Монтажа приключи към 16:15. После настройки до към 17:00). Може ако са ги махали, О-пръстените между колектора и главата да не уплътняват вече добре, когато е студена: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692&highlight=. Или нещо друго да не уплътнява добре. Трябва пак да се разглабя. Пръсках със спрей за бърз старт, ама засега нищо не забелязах.
Абе колеги, наблюдавам темите по нашия проблем, и си задавам следния въпрос: Само при AKL мотор и с монтиран ГИ ли ги има тези проблеми? И ако е така, дали само при ГИ=Фобос?
П.П.: Днес сменях радиатор, защото ми губеше антифриз. От него било, видях миналата неделя от къде тече. Доста разглабяне падна заради него.


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 25 дек 2008 12:12


Проблема при мен е разрешен! :D
Писал съм за решението в темата http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1532288#1532288


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Мнениеот golfmaniak666 » Съб 27 апр 2013 11:35


Добре де колеги защо да ги сменям тези пръстени?като свалих колектора и съответно и пръстените ги видях че не са напукани или втвърдени.като ги слагам на колектора на мъжката част си пасват стегнато а на женската са леко хлабави.затова почистих старателно и сложих няколко пласта тефлоново тиксо и после ги сглобих.но проблема с оборотите си остана.дали съм сгрешил или просто проблема не е от тях?


Потребителски аватар
replicona
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Мнениеот replicona » Съб 27 апр 2013 12:23


20130324_110247-1.jpg
Черното уплатнение се вижда ,че е доста изтъняло вече
Смени ги с нови,старите се преплескват и вече не оплътняват.Аз съм много благодарен на колегите от форума за това дет ме открехнаха.
Прикачени файлове
20130324_110247-3.jpg


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Препоръчайте майстор за Голф 4 1,6 AKL

Мнениеот zfa159 » Нед 28 апр 2013 11:58


Ламбдата не играе,точно защото на студено няма общо.При монтажа на газовата ясно се е получила някаква драма.Сваляли ли са колекторите като са ги дупчили или са ги дупчили на място? Колектора е пластмасов,падат пластмасови стружки в мотора и се лепят по леглата на клапаните и след това след първия взрив вече изгарят и остава само смола и клапана спира да ляга добре и съответно започва да пали по-трудно и да клати оборотите на място (видях го това вече на един 1.6 ама 16V с подобни симптоми. Също така взимат и вакуум от някъде,за MAP-a на газовата,трябва да огледа и там дали всичко е запушено както трябва и да не дърпа въздух от някъде там. Щом дава бедна смес,значи или влиза въздух от някъде.
Ако са сваляли колектора,тогава не е ясно дали са сменили О-пръстените горе и долу на колектора и дали всичко е стегнато както трябва...от тях може да дърпа въздух (а не са евтини и обикновено не ги сменят,за да спестят някоя стотинка) и затова да е бедна сместа и да се лигави така.
Нормално е Васко и Мишо да са заети, защото си разбират от работата ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта