И при мене проблемите почнаха след монтажа на ГИ. Не знам дали са махали всмукателните колектори, за да сложат щуцерите за инжекторите или направо са пробивали (оставих колата в 9:15 и се върнах към 14:00. Монтажа приключи към 16:15. После настройки до към 17:00). Може ако са ги махали, О-пръстените между колектора и главата да не уплътняват вече добре, когато е студена:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692&highlight=. Или нещо друго да не уплътнява добре. Трябва пак да се разглабя. Пръсках със спрей за бърз старт, ама засега нищо не забелязах.
Абе колеги, наблюдавам темите по нашия проблем, и си задавам следния въпрос: Само при AKL мотор и с монтиран ГИ ли ги има тези проблеми? И ако е така, дали само при ГИ=Фобос?
П.П.: Днес сменях радиатор, защото ми губеше антифриз. От него било, видях миналата неделя от къде тече. Доста разглабяне падна заради него.