)

)




Аз го карам вече 2-ра година и няма ядове.Гайките се въртят просто в началото съм обработил стеблото. 

jocha написа:На голф 2-ката която даде 1-во време на драга в клас комар на калояново са такива и аз се возих при него и на драг и по пистата като въртя и в града като сме обикаляли също + на едно бмв с такива но там вече е друг клас автомобил. При голфа впечатлението ми са, че на леки неравности друса страшно много, а в завой са доста меки (това е при средно развити намотки), за да се ядва за каране по завои трябва да се навият доста, но тогава става трагедия по прав път с неравности , при развити до долу става като лодка и имаш чувството, че ще се търкаляш през таван. Примерно при мен и при колегата raix, които сме със спортни амове е точно обратното на път с неравности вози доста приятно дори комфортно можеш да си пиеш кафето, а в завой все едно са заварени. За качеството зависи колко ги пазиш неговите са здрави все още, но пак е на късмет доста колеги се оплакват, че за година и малко и изпускат, но пак зависи на какво случиш като при всичко останало може да те кара много може и за по-малко от година и довиждане
Живот и здраве на Узана ще те повозя ако издържат дотогава
А относно моето от теб се иска само да си купиш кафето, а пак ако случайно го разлееш докато те возя ще ти купя друго, а и конитата са едни от най-друсливите амортисьори вярно за писта са перфектни, но при тях съм съгласен, че не можеш да си пиеш кафето 
, а за издържането избягвай бордюри и шахти и ще те изкарат





само не и тея джанти
просто не бях виждал до сега колата ми с 15-ки и тези изпаднаха под ръка от едно приятелче за проба, но като цяло изскочи и един съществен проблем, не се събират в калниците при навит волан при най-малкото заклащане и удрят в ръба на калника, а при изправен са на има няма половин сант от пластмасата на подкалника 
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта