Интересуваме темп. на работа на двигателя на пасат б3 90год.
По-точно на колко градуса се включва 1-степен и на колко 2-степен.
От някаде чух че имало топли и студени датчици.
Въпроса ми идва от това че ми загрява като се катеря по баирите(пример. по патя за Алеко всеки път ми бибитка алармата за маслото, и трябва да отбия за 2-3 мин.)
Дано да имате някакво решение.
П.П. Колата си работи екстра иначе и на место пред 3-4 майстори сме я изпитвали и включва като по-часовник.
За температурата на която работи Б3
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Това, че ти мига лампата за маслото не е добре.Варианти много:
-проблем в таблото
-проблем с датчиците над масления филтър
-скапано масло и филтър
-износена маслена помпа
-износени основни и биелни лагери на двигателя
Като за начало отиди да ти премерят налягането на маслото с манометър.Трябва да е 2 бара при 2000 оборота.Имай предвит, че това е МИНИМАЛНОТО налягане на маслото, трябва да е поне над 2.3 2.5. ( при напълно загрял мотор се мери )
Има доста изписано по въпроса във форума и можеш да използваш малко Търсачката - има какво да се прочете.
Дано да се разминеш по-тънката лайсна, но непременно обърни внимание на проблема, защото последиците може да ти стуват хилядарка
-проблем в таблото
-проблем с датчиците над масления филтър
-скапано масло и филтър
-износена маслена помпа
-износени основни и биелни лагери на двигателя
Като за начало отиди да ти премерят налягането на маслото с манометър.Трябва да е 2 бара при 2000 оборота.Имай предвит, че това е МИНИМАЛНОТО налягане на маслото, трябва да е поне над 2.3 2.5. ( при напълно загрял мотор се мери )
Има доста изписано по въпроса във форума и можеш да използваш малко Търсачката - има какво да се прочете.
Дано да се разминеш по-тънката лайсна, но непременно обърни внимание на проблема, защото последиците може да ти стуват хилядарка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта