Golf 4 1.4 и 1.6 проблеми със скоростите с код DUU, DUW, ERT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот misho_GTI » Сря 28 ное 2012 22:35


plamski3 написа:А може ли да се сложи кутия от 1.8 или по-голям мотор, че с оригиналната на 100 ми е на 3000 оборота?

на 1,8 20в АГН при 100 също е на около 3000оборота. :)




Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот Vag_activator » Пет 14 дек 2012 18:38


gonzo08 написа:Здравейте,и аз от 3 месеца съм притежател на голф 4 1,6 ср.АКЛ мотор.Колата е италианка 127 500км.Скоростната кутия е била DUU,но още в Италия е сменена с ERT,но е преди 2001г.Какво ще ме посъветвате да направя,да я свалям и да отварям да и слагам болтове или да карам така.Вече съм навъртял 7000/8000км. и няма никакви грижи.Благодаря предварително!!!

Ами защо да я сменяш?DUU е с 9мм нитове на диф-а,а ERT-то е с 12мм.Карай я така,ако беше DUU да и сложиш болтовете...
Аз не бих базикал по кутията,ако съм сигурен че е ERT!


Потребителски аватар
wargod
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1600 AKL - 2000
Местоположение: Бургас <-> София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот wargod » Пет 18 яну 2013 19:26


Колеги, от къде могат да се поръча този ремонтен комплект болтове за DUU? Другата седмица ще купувам голфа 1.6 100кс 2000г и до колкото разбрах от хората, които са ходили да го гледат, малко прескръцвала на 1 и 2 скорост (от 2-3 седмици била така, не е карана много от както се е получило). Изчетох доста от това, което сте писали по тази тема и обмислям още като я взема колата да ги сменя тия нитове 9мм с болтовете 12мм,но не знам от къде да ги поръчам и къде в Бургас може да се сменят... Благодаря предварително!


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот icefire » Съб 19 яну 2013 19:32


една от опциите е официален дилър на VW :да:


Потребителски аватар
wargod
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1600 AKL - 2000
Местоположение: Бургас <-> София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот wargod » Съб 19 яну 2013 21:58


icefire написа:една от опциите е официален дилър на VW :да:


Мога ли в интернет да видя актуални цени? За сега нищо не намирам...


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот icefire » Нед 20 яну 2013 17:46


Не знам цени в нета къде има, само че до колкото знам комплектът болтове за тази СК е около 150 лева.


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот pedalchobaba » Нед 20 яну 2013 17:53




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Смяна на скоростни кутии - Голф 4, двигател 1.6 бензин (AKL)

Мнениеот hooligan_sk » Нед 20 яну 2013 22:50


wargod написа:Колеги, от къде могат да се поръча този ремонтен комплект болтове за DUU? Другата седмица ще купувам голфа 1.6 100кс 2000г и до колкото разбрах от хората, които са ходили да го гледат, малко прескръцвала на 1 и 2 скорост (от 2-3 седмици била така, не е карана много от както се е получило). Изчетох доста от това, което сте писали по тази тема и обмислям още като я взема колата да ги сменя тия нитове 9мм с болтовете 12мм,но не знам от къде да ги поръчам и къде в Бургас може да се сменят... Благодаря предварително!


Колега, смятай си едни 300-400лв за ремонт на СК като го купуваш тоя голф. :да:


Aleksiev777
Мнения: 393
Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
Автомобил: VW BORA
Двигател: 1.6 SR

Re: DUU скоростна кутия на 1.6SR-АKL

Мнениеот Aleksiev777 » Пет 26 юли 2013 11:23


Извинявам се ако отклонявам темата ама къде мога да видя каква ми е скоростната кутия ?! :neutral


barcafan10
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 03 юни 2013 23:27
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.6, 101 кц 1999 год скоростна кутия проблем

Мнениеот barcafan10 » Сря 09 окт 2013 21:15


Здр, преди 5-6 месеца ми се счупи вилката която държи скоростите,оказа се че като се е счупила е пукнала и самата скоростна кутия,Откарах я на майистор и ми каза че може да се завари и да я оправи,както и направи,предпочетох да сменя и маслото,оказа се че ми е изгорял и датчика който е за задна скорост,като сложихме новия неможеше да се сменят скоростите и предпочетох да карам без него,Но днес се чу странен шум като пукане(все едно минаваш през дупка с висока скорост и ти закача колата)след което като отпуснеш газта и се чува шум който наподобява шум на перка или все едно си закачил нещо отдолу,откарах я на въпросния майстор погледна я ми каза че най-вероятно се е счупило някой зъбец или нещо подобно във скоростната кутия и че ремонта е от 260 лв нагоре,преди по-малко от половин година му оставих кам 1100 лв,Въпроса ми е може ли да ме върти по някакъв начин и дали въобще това е проблема или просто иска да ми вземе парите.Колата си върви няма проблем със скоростите се сменят,когато стана това карах на 4-та.
Моля помагайте


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6, 101 кц 1999 год скоростна кутия проблем

Мнениеот zfa159 » Чет 10 окт 2013 13:40


Тези скорости обикновено късат нитовете на диференциала.Ако се отвори на време и се ремонтира,добре,ама ако я караш повече време така,някой от нитовете пробива корпуса и всичко става на мармалад.Силно препоръчително е да си я направиш,защото такава кутия под 300-350лв 2-ра употреба не можеш да намериш (освен от някой,който не знае какво продава)...пък с кутия 2-ра ръка,може пак да се случи същото. Общо взето потърси друга,намери си (за да имаш вариант) и тогава разглобете твоята...ако може да се оправи до цената на другата + 200/300лв, е смислено да се ремонтира твоята. Ако ли не, взимаш и слагаш следващата.
По повод датчика - няма никаква причина като сложиш датчика, да не може да се включват скоростите,освен ако новия датчик нещо не е какъвто трябва. Ако си карал без датчика,дано поне си запушил дупката за него,защото иначе маслото малко по малко си излиза от там.


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Голф 4 1.6, 101 кц 1999 год скоростна кутия проблем

Мнениеот al3xbg » Чет 10 окт 2013 17:01


zfa159 написа:Тези скорости обикновено късат нитовете на диференциала.Ако се отвори на време и се ремонтира,добре,ама ако я караш повече време така,някой от нитовете пробива корпуса и всичко става на мармалад.Силно препоръчително е да си я направиш,защото такава кутия под 300-350лв 2-ра употреба не можеш да намериш (освен от някой,който не знае какво продава)...пък с кутия 2-ра ръка,може пак да се случи същото. Общо взето потърси друга,намери си (за да имаш вариант) и тогава разглобете твоята...ако може да се оправи до цената на другата + 200/300лв, е смислено да се ремонтира твоята. Ако ли не, взимаш и слагаш следващата.
По повод датчика - няма никаква причина като сложиш датчика, да не може да се включват скоростите,освен ако новия датчик нещо не е какъвто трябва. Ако си карал без датчика,дано поне си запушил дупката за него,защото иначе маслото малко по малко си излиза от там.



Точно така, аз като смених моя датчик за задна, понеже винаги като включех задна ми гореше бушона на скоростомера и горивомера, се оказа менте ФАЕ-то и ме остави на пътя. Скоростите влизат, ама не излизат. Сега съм с Facet и засега няма проблем. Играел ролята на фиксатор на скоростите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6, 101 кц 1999 год скоростна кутия проблем

Мнениеот zfa159 » Чет 10 окт 2013 17:35


Никога не съм пробвал какво ще се случи без него,ама съм чупил такъв случайно,докато правех друго. Купих hella, за да го сменя с възможно най-истинския и си го сложих и няма никакви проблеми с него. Има ментета, дето да им се начудиш :death


Потребителски аватар
djuni_ibiza
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 11 май 2011 20:55
Автомобил: Golf MK4 1.6sr
Двигател: AKL
Местоположение: Кърджали

Re: Голф 4 1.6, 101 кц 1999 год скоростна кутия проблем

Мнениеот djuni_ibiza » Чет 10 окт 2013 17:49


Сигурен съм че има Милион теми за въпросните скорости комбинирани със мотор AKL 1.6 sr знам че чупещи те скорости са най често DUU и DUW , ако става дума за ремонт то компекта никелирани специални болтове се използват махат се нитовете и се стягат болтовоте а ауто + са около 145 лв и ремонт още толкова тоест не си струва според мен си търси скорости от Golf mk4 1.6 16v 2001 ERT както направих и аз и сега съм много доволен от ERT кутия няма разлика от предишната всичко ама всичко си пасва както трябва освен фланците и то не е проблем защото се заменя със твоите на счупената кутия. А такава кутия ERT сигурен съм че за 400-500 лева се намира, след ремонта става бетон !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6, 101 кц 1999 год скоростна кутия проблем

Мнениеот zfa159 » Чет 10 окт 2013 18:32


Наскоро няколко души търсиха ERT под дърво и камък заради проблеми с DUU...под 600-700лв никой не ги дава...освен това ги и няма :no . Иначе са най-добрия възможен вариант...алтернативата е DUU или DUW и смяна на болтовете...ама както вече казах, нека първо се отвори твоята, да се види какво става вътре, възможно е проблема и да е другаде (тя така и така ще е отворена, по-добре си смени и нитовете).
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта