Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 04 авг 2013 20:45


Идеята е да се ползват и двете инсталациии.Както казах на мотора ще се навърже към тази на колата.Не си и мисля,като се отвори капака да е някъв ужас най-страшен :biggrin Ще се постарая да изглежда максимално подредено и опростено,и както каза "и като вдигнеш капака ахваш от учудване че има оригинално Г3 с PD". Точно кое как ще стане още не мога да отговоря,защото не съм стигнал до там.Ако има нещо не ясно ще те питам :beer




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот rabotnika » Нед 04 авг 2013 21:21


Окачването на мотора не ми казвай че ще го правиш 4ково
Сетих се и друго ще трябва да преправиш тръбите на климатика заради масления филтър и ти трябват 4ковите маркучи за водния радиатор


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 04 авг 2013 22:14


rabotnika написа:Окачването на мотора не ми казвай че ще го правиш 4ково
Сетих се и друго ще трябва да преправиш тръбите на климатика заради масления филтър и ти трябват 4ковите маркучи за водния радиатор


Няма да влизам в излишни филми.Захвата на мотора ще е както преди.
Тръбите за компресора на климатика и аз видях,че ще трябва да се преправят,обаче заради друго.Съмнява ме,че се различават с тези от 4ката.На различни места се монтират.
Ако не ти е проблем,качи някоя друга снимка на мотора ти,както и играта с тези маркучи.
Маркучите за водния радиатор ще се вземат нови,такива каквито да паснат.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот rabotnika » Нед 04 авг 2013 22:38


В софия съм поне до сряда ако не ти е спешно като си прибера ще ти снимам всичко
Тръбите на климатика се преправят само към компресора заварят се 90градуса завойчета и всичко си остава така а водните долния и горния са 4ковите но аз съм с радиатор от VR6 / и двата маркуча са от едната страна/


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Съб 07 сеп 2013 21:06


От работа не остава време за колата,но ето че се отвориха два-три почивни дни,та реших да свърша нещо полезно :smile
Старият мотор напусна окончателно коша.На негово място както казах ще слагам ASZ P.D двигател.Снимки много-много нямам по самият демонтаж и монтаж,но колкото толкова :smile

Изображение

Изображение

Изображение

До тук всичко беше лесно,махаш единият,слагаш другия и готово.Проблемите или дилемите почнаха след това.
Реших първо да започна с монтажа на турбото,защото от него зависи по-нататъчната подредба под капака.Вариянтите попринцип са два - горно или долно монтирано турбо.Отначало пробвах да го наместя от горната страна,както беше старото,така щеше да има само малка промяна в турбо пътищата и всичко изглеждаше лесно.Да де ама тоя чукан къде съм си взел е с много странен и изнесен фланец за закрепване към колектора, и турбото опря в коша :banghead

След това монтирах турбото отдолу и реших,че там ще му е място,на достатъчно разстояние от купето,двигатела и полуоските,с две думи за там бе правено :mhihi

До тук добре,обаче след малко гледане и умуване кое,как и от къде ще мине,ми стана ясно че положението не е много розово.Тръбита за всмука на турбото и тази която излиза от него в посока интерколера,много гадно се разминаваха м/у бомбето и ангренажният капак и тая работа много-много не ме кефеше.На всичко отгоре нямаше да има място за филтърна кутия и трябваше да слагам конусен въздушен филтър.Аз обаче не съм фен на спортните филтри и реших да пробвам следващит вариянт.Отначало ми изглеждаше не реално за изпълнение,но след малко мерене и пробване ми стана ясно,че няма невъзможни неща.С две думи реших да подредя коша така,както е в мк4 и А3, или възд.филтър отива в дясно до акумулатора,а разширителният съд,казанчетата за чистачки и хидр.течност от ляво.

Това е малка част от нужните части за тази трансплантация.
Изображение

Започнах с монтажа на разш.съд.За целта си бях взел от една 4ка планките за закрепване.
Изображение

След това казанчето за течността на чистачките...
Изображение

Изображение

....горивният филтър и той си намери мястото :biggrin
Изображение

Изображение

Остана само да наместя казането за хидр.теност.
А това са едни от главните герой за напред. :mhihi :mhihi :twisted

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот bace_go6o » Нед 08 сеп 2013 10:34


Май-май 6те се получи доста яка печка ... Така като гледам, гониш да надминеш предния резултат с предния мотор .. Само така :th_up и успех, а и по честичко да пишеш :love.vwclub


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 08 сеп 2013 12:39


Той предният мотор така или иначе не беше напънат на максимум.Помпа-дюзата според мен е по-добра платформа за развитие и мисля,че няма да е проблем да надмина мощността на АФН.На този етап идеята е да запалим колата със стоковите карантии,като единственият ъпгрейд е турбото.Като мощност няма да е повече от 220-230 к.с на мотор за сега,защото дюзите няма да ми стигнат за повече.За напред си мисля с едни Фирад +120% да си реша проблема с недостига на гориво :mhihi


Потребителски аватар
microelement
Мнения: 730
Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
Автомобил: Audi B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот microelement » Пет 20 сеп 2013 19:16


Голфа е супер :bowdown признавам те,трябва доста усилия средства и мерак за да го правиш така :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 14 ное 2013 22:36


Прегледах доста от темата и никъде не успях да разбера с какви разпръсквачи си бил с АФН-а.

Би ли споделил ? 0.260um , 0.275um ? или други


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 17 ное 2013 14:06


До последно бях с Firad 270 um,въпреки че разхождах в багажника едни 341-ци,но късмет,не стигнах до монтажа им :smile


balkito
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 31 авг 2013 12:40
Автомобил: vw golf 3
Двигател: 1.8 1993
Местоположение: Търговище

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот balkito » Пон 18 ное 2013 16:09


много дълга история на един прекрасен голф ... браво колега важно е да не се отказваш и да се мъчиш да направиш нещо ;] така като гледам твоя голф моя все едно е нищо :D


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Вто 19 ное 2013 19:22


Абе няма да се откажа аз,ама не остава много време за колата.За сега почти нищо ново,освен че се разделих с джантите.На тяхно място ще застанат ето тези.... :mrgreen

Изображение

Изображение

Марката е Борбет.Размера 17х9 :twisted . С тях карат в WTCC и други шампионати .


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот alpine » Вто 19 ное 2013 22:01


Много са силни :stumm :stumm :stumm


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Вто 19 ное 2013 22:56


Ко речи :mhihi
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 20 ное 2013 9:13


:n035 Брутални са

:18b



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта