
Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Идеята е да се ползват и двете инсталациии.Както казах на мотора ще се навърже към тази на колата.Не си и мисля,като се отвори капака да е някъв ужас най-страшен
Ще се постарая да изглежда максимално подредено и опростено,и както каза "и като вдигнеш капака ахваш от учудване че има оригинално Г3 с PD". Точно кое как ще стане още не мога да отговоря,защото не съм стигнал до там.Ако има нещо не ясно ще те питам 

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Окачването на мотора не ми казвай че ще го правиш 4ково
Сетих се и друго ще трябва да преправиш тръбите на климатика заради масления филтър и ти трябват 4ковите маркучи за водния радиатор
Сетих се и друго ще трябва да преправиш тръбите на климатика заради масления филтър и ти трябват 4ковите маркучи за водния радиатор
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
rabotnika написа:Окачването на мотора не ми казвай че ще го правиш 4ково
Сетих се и друго ще трябва да преправиш тръбите на климатика заради масления филтър и ти трябват 4ковите маркучи за водния радиатор
Няма да влизам в излишни филми.Захвата на мотора ще е както преди.
Тръбите за компресора на климатика и аз видях,че ще трябва да се преправят,обаче заради друго.Съмнява ме,че се различават с тези от 4ката.На различни места се монтират.
Ако не ти е проблем,качи някоя друга снимка на мотора ти,както и играта с тези маркучи.
Маркучите за водния радиатор ще се вземат нови,такива каквито да паснат.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
В софия съм поне до сряда ако не ти е спешно като си прибера ще ти снимам всичко
Тръбите на климатика се преправят само към компресора заварят се 90градуса завойчета и всичко си остава така а водните долния и горния са 4ковите но аз съм с радиатор от VR6 / и двата маркуча са от едната страна/
Тръбите на климатика се преправят само към компресора заварят се 90градуса завойчета и всичко си остава така а водните долния и горния са 4ковите но аз съм с радиатор от VR6 / и двата маркуча са от едната страна/
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
От работа не остава време за колата,но ето че се отвориха два-три почивни дни,та реших да свърша нещо полезно
Старият мотор напусна окончателно коша.На негово място както казах ще слагам ASZ P.D двигател.Снимки много-много нямам по самият демонтаж и монтаж,но колкото толкова



До тук всичко беше лесно,махаш единият,слагаш другия и готово.Проблемите или дилемите почнаха след това.
Реших първо да започна с монтажа на турбото,защото от него зависи по-нататъчната подредба под капака.Вариянтите попринцип са два - горно или долно монтирано турбо.Отначало пробвах да го наместя от горната страна,както беше старото,така щеше да има само малка промяна в турбо пътищата и всичко изглеждаше лесно.Да де ама тоя чукан къде съм си взел е с много странен и изнесен фланец за закрепване към колектора, и турбото опря в коша
След това монтирах турбото отдолу и реших,че там ще му е място,на достатъчно разстояние от купето,двигатела и полуоските,с две думи за там бе правено
До тук добре,обаче след малко гледане и умуване кое,как и от къде ще мине,ми стана ясно че положението не е много розово.Тръбита за всмука на турбото и тази която излиза от него в посока интерколера,много гадно се разминаваха м/у бомбето и ангренажният капак и тая работа много-много не ме кефеше.На всичко отгоре нямаше да има място за филтърна кутия и трябваше да слагам конусен въздушен филтър.Аз обаче не съм фен на спортните филтри и реших да пробвам следващит вариянт.Отначало ми изглеждаше не реално за изпълнение,но след малко мерене и пробване ми стана ясно,че няма невъзможни неща.С две думи реших да подредя коша така,както е в мк4 и А3, или възд.филтър отива в дясно до акумулатора,а разширителният съд,казанчетата за чистачки и хидр.течност от ляво.
Това е малка част от нужните части за тази трансплантация.

Започнах с монтажа на разш.съд.За целта си бях взел от една 4ка планките за закрепване.

След това казанчето за течността на чистачките...


....горивният филтър и той си намери мястото


Остана само да наместя казането за хидр.теност.
А това са едни от главните герой за напред.



Старият мотор напусна окончателно коша.На негово място както казах ще слагам ASZ P.D двигател.Снимки много-много нямам по самият демонтаж и монтаж,но колкото толкова



До тук всичко беше лесно,махаш единият,слагаш другия и готово.Проблемите или дилемите почнаха след това.
Реших първо да започна с монтажа на турбото,защото от него зависи по-нататъчната подредба под капака.Вариянтите попринцип са два - горно или долно монтирано турбо.Отначало пробвах да го наместя от горната страна,както беше старото,така щеше да има само малка промяна в турбо пътищата и всичко изглеждаше лесно.Да де ама тоя чукан къде съм си взел е с много странен и изнесен фланец за закрепване към колектора, и турбото опря в коша
След това монтирах турбото отдолу и реших,че там ще му е място,на достатъчно разстояние от купето,двигатела и полуоските,с две думи за там бе правено
До тук добре,обаче след малко гледане и умуване кое,как и от къде ще мине,ми стана ясно че положението не е много розово.Тръбита за всмука на турбото и тази която излиза от него в посока интерколера,много гадно се разминаваха м/у бомбето и ангренажният капак и тая работа много-много не ме кефеше.На всичко отгоре нямаше да има място за филтърна кутия и трябваше да слагам конусен въздушен филтър.Аз обаче не съм фен на спортните филтри и реших да пробвам следващит вариянт.Отначало ми изглеждаше не реално за изпълнение,но след малко мерене и пробване ми стана ясно,че няма невъзможни неща.С две думи реших да подредя коша така,както е в мк4 и А3, или възд.филтър отива в дясно до акумулатора,а разширителният съд,казанчетата за чистачки и хидр.течност от ляво.
Това е малка част от нужните части за тази трансплантация.

Започнах с монтажа на разш.съд.За целта си бях взел от една 4ка планките за закрепване.

След това казанчето за течността на чистачките...


....горивният филтър и той си намери мястото


Остана само да наместя казането за хидр.теност.
А това са едни от главните герой за напред.



- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Май-май 6те се получи доста яка печка ... Така като гледам, гониш да надминеш предния резултат с предния мотор .. Само така
и успех, а и по честичко да пишеш 
и успех, а и по честичко да пишеш 
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Той предният мотор така или иначе не беше напънат на максимум.Помпа-дюзата според мен е по-добра платформа за развитие и мисля,че няма да е проблем да надмина мощността на АФН.На този етап идеята е да запалим колата със стоковите карантии,като единственият ъпгрейд е турбото.Като мощност няма да е повече от 220-230 к.с на мотор за сега,защото дюзите няма да ми стигнат за повече.За напред си мисля с едни Фирад +120% да си реша проблема с недостига на гориво 

- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Голфа е супер
признавам те,трябва доста усилия средства и мерак за да го правиш така 
признавам те,трябва доста усилия средства и мерак за да го правиш така 
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Прегледах доста от темата и никъде не успях да разбера с какви разпръсквачи си бил с АФН-а.
Би ли споделил ? 0.260um , 0.275um ? или други
Би ли споделил ? 0.260um , 0.275um ? или други
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
До последно бях с Firad 270 um,въпреки че разхождах в багажника едни 341-ци,но късмет,не стигнах до монтажа им 
-
balkito
- Мнения: 102
- Регистриран на: Съб 31 авг 2013 12:40
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: 1.8 1993
- Местоположение: Търговище
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
много дълга история на един прекрасен голф ... браво колега важно е да не се отказваш и да се мъчиш да направиш нещо ;] така като гледам твоя голф моя все едно е нищо :D
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Абе няма да се откажа аз,ама не остава много време за колата.За сега почти нищо ново,освен че се разделих с джантите.На тяхно място ще застанат ето тези....


Марката е Борбет.Размера 17х9
. С тях карат в WTCC и други шампионати .


Марката е Борбет.Размера 17х9
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Много са силни


- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Ко речи






- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Брутални са 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта