Проблем след сгъстяване на KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 02 сеп 2013 7:08


Проблема е следния стартера върти трудно, а загрее ли двигателя няма палене, казаха ми да си търся стартер от дизел, но от какъв точно ще стане?
Сетъпа е следния:
Глава KR портната с груув канали, с челен шлайф 0,75мм и гарнитура G60.
Портнат и полиран смукателен колектор и дросел.
Валове ABF,зацепени на белези.
Колектор 4-2-1 Supersprint, освободена генерация назад.




Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот petroffbg » Пон 02 сеп 2013 8:39


Ремонтирай си твоя,няма причина да не работи.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 02 сеп 2013 8:47


От две места ми казаха, че се сменя с такъв от дизел, попринцип и преди палеше трудно загрял, но сега е едвам върти. :rolleyes


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот bobocamaro » Пон 02 сеп 2013 8:48


Много аванс?


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 02 сеп 2013 8:52


Връщах го, без видима разлика.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот neon » Пон 02 сеп 2013 10:28


Раздвижно колело на разпределителния вал сложил ли си?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот stefan4o » Пон 02 сеп 2013 11:58


Аз по принцип не съм тунингист или профи в областта на ДВГ, ама си мисля, че наистина е логично ако даден мотор е с преработена с цел повишение степен на сгъстяване да му се сложи малко по-мощен стартер. Правилно са те насочили към дизелов, само че не зная дали ще пасне при теб. Съответно ще е по-добре и акумулаторът да е с по-голям стартов ток, за да не се зори и той. Но не зная дали в твоя случай е това проблемът :th_up


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 02 сеп 2013 12:09


neon написа:Раздвижно колело на разпределителния вал сложил ли си?

Не, зацепен е на белези.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Vizor » Пон 02 сеп 2013 15:10


Колко трябва да ти е сгъстяването? Мисля, че не би трябвало да имаш проблем със стартера.. иначе това за дизела е идейно :D


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Калоян Крумов » Пон 02 сеп 2013 17:07


И при мен имаше проблем със стартера след сглобяването и сега съм с дизелов от 1.6 :th_up


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 02 сеп 2013 18:23


Vizor написа:Колко трябва да ти е сгъстяването? Мисля, че не би трябвало да имаш проблем със стартера.. иначе това за дизела е идейно :D


Не съм я смятал над 11 трябва да е.


Калоян Крумов написа:И при мен имаше проблем със стартера след сглобяването и сега съм с дизелов от 1.6 :th_up


Коко ти как я зацепи, раздвижна зъбчатка?


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот lino__ » Пон 02 сеп 2013 23:40


Всички сгъстени са така колега.
Търсиш си редукторен стартер. Той е с по-малък диаметър от обикновения, по това се познава.
Вътре е с редуктор и върти с по-голяма сила и използва по-малко ток. Отделно е и по-лек.
Изглежда така:
http://i84.photobucket.com/albums/k18/idkf1/DIY%20Starter/00002Medium.jpg
А твоя си го знаеш.


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Сиромаха » Вто 03 сеп 2013 22:23


Няма такова нещо!Аз съм със степен~11,5 имам средни валове и е АБФ а си пали със стартер КР.
Сами,провери си масата от акумулатора до стартера,ако си проверил вече + де.Там съм имал същия проблем!Не е лошо и да се чуем докъде си стигнал.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Stenly » Вто 03 сеп 2013 22:35


Повече от 11/1 надали си докарал даже дали има и толкова... ,вържи си гащите с раздвижно колело (ако решиш и по-натам и валове да мяташ) и един редукторен стартер, провери си аванса и готово :)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Сря 04 сеп 2013 8:01


Сиромаха написа:Няма такова нещо!Аз съм със степен~11,5 имам средни валове и е АБФ а си пали със стартер КР.
Сами,провери си масата от акумулатора до стартера,ако си проверил вече + де.Там съм имал същия проблем!Не е лошо и да се чуем докъде си стигнал.


И преди, като загрее въртеше трудничко, но сега едвам превърта, а му подавам допълнително ток с кабели. Масите скоро ги гледах и трябва да са добре. Задължително, ще се чуеме. :cool

Stenly написа:Повече от 11/1 надали си докарал даже дали има и толкова... ,вържи си гащите с раздвижно колело (ако решиш и по-натам и валове да мяташ) и един редукторен стартер, провери си аванса и готово :)


Ако не съм доволен от вървежа, ще се мисли за валове. Като започне да пали отивам на центровка, би трябвало да има достатъчно гориво.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта