Проблема е следния стартера върти трудно, а загрее ли двигателя няма палене, казаха ми да си търся стартер от дизел, но от какъв точно ще стане?
Сетъпа е следния:
Глава KR портната с груув канали, с челен шлайф 0,75мм и гарнитура G60.
Портнат и полиран смукателен колектор и дросел.
Валове ABF,зацепени на белези.
Колектор 4-2-1 Supersprint, освободена генерация назад.
Проблем след сгъстяване на KR
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Ремонтирай си твоя,няма причина да не работи.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
От две места ми казаха, че се сменя с такъв от дизел, попринцип и преди палеше трудно загрял, но сега е едвам върти. 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Много аванс?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Връщах го, без видима разлика.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Раздвижно колело на разпределителния вал сложил ли си?
- stefan4o
- Мнения: 19293
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Аз по принцип не съм тунингист или профи в областта на ДВГ, ама си мисля, че наистина е логично ако даден мотор е с преработена с цел повишение степен на сгъстяване да му се сложи малко по-мощен стартер. Правилно са те насочили към дизелов, само че не зная дали ще пасне при теб. Съответно ще е по-добре и акумулаторът да е с по-голям стартов ток, за да не се зори и той. Но не зная дали в твоя случай е това проблемът 

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
neon написа:Раздвижно колело на разпределителния вал сложил ли си?
Не, зацепен е на белези.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Колко трябва да ти е сгъстяването? Мисля, че не би трябвало да имаш проблем със стартера.. иначе това за дизела е идейно :D
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
И при мен имаше проблем със стартера след сглобяването и сега съм с дизелов от 1.6 

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Vizor написа:Колко трябва да ти е сгъстяването? Мисля, че не би трябвало да имаш проблем със стартера.. иначе това за дизела е идейно :D
Не съм я смятал над 11 трябва да е.
Калоян Крумов написа:И при мен имаше проблем със стартера след сглобяването и сега съм с дизелов от 1.6
Коко ти как я зацепи, раздвижна зъбчатка?
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Всички сгъстени са така колега.
Търсиш си редукторен стартер. Той е с по-малък диаметър от обикновения, по това се познава.
Вътре е с редуктор и върти с по-голяма сила и използва по-малко ток. Отделно е и по-лек.
Изглежда така:
http://i84.photobucket.com/albums/k18/idkf1/DIY%20Starter/00002Medium.jpg
А твоя си го знаеш.
Търсиш си редукторен стартер. Той е с по-малък диаметър от обикновения, по това се познава.
Вътре е с редуктор и върти с по-голяма сила и използва по-малко ток. Отделно е и по-лек.
Изглежда така:
http://i84.photobucket.com/albums/k18/idkf1/DIY%20Starter/00002Medium.jpg
А твоя си го знаеш.
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Няма такова нещо!Аз съм със степен~11,5 имам средни валове и е АБФ а си пали със стартер КР.
Сами,провери си масата от акумулатора до стартера,ако си проверил вече + де.Там съм имал същия проблем!Не е лошо и да се чуем докъде си стигнал.
Сами,провери си масата от акумулатора до стартера,ако си проверил вече + де.Там съм имал същия проблем!Не е лошо и да се чуем докъде си стигнал.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Повече от 11/1 надали си докарал даже дали има и толкова... ,вържи си гащите с раздвижно колело (ако решиш и по-натам и валове да мяташ) и един редукторен стартер, провери си аванса и готово :)
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем след сгъстяване на KR
Сиромаха написа:Няма такова нещо!Аз съм със степен~11,5 имам средни валове и е АБФ а си пали със стартер КР.
Сами,провери си масата от акумулатора до стартера,ако си проверил вече + де.Там съм имал същия проблем!Не е лошо и да се чуем докъде си стигнал.
И преди, като загрее въртеше трудничко, но сега едвам превърта, а му подавам допълнително ток с кабели. Масите скоро ги гледах и трябва да са добре. Задължително, ще се чуеме.

Stenly написа:Повече от 11/1 надали си докарал даже дали има и толкова... ,вържи си гащите с раздвижно колело (ако решиш и по-натам и валове да мяташ) и един редукторен стартер, провери си аванса и готово :)
Ако не съм доволен от вървежа, ще се мисли за валове. Като започне да пали отивам на центровка, би трябвало да има достатъчно гориво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта