
Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Единствено ABD е със същия диаметър на буталото като твоето 1.3. Може да направиш някое свободно съчинение с такъв + твоя мотор. При 1.4 имаш по-голям ход на буталото. Може да опиташ да вдигнеш малко степента на сгъстяване на мотора и да ползваш високооктанов бензин. Също така можеш да ползваш моно-инжекцията на ABD или някой вазовски карбуратор с механична втора камера, като предполагам с второто колата ще е по-бърза.
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Идеята е да запазя многоточковата инжекция от Полото. С 1.4 няма да се занимавам откровено, не и 8v.
Ето една интересна тема:
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=109565
Ето една интересна тема:
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=109565
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Темата е доста интересна. Имам спомен, че съм я чел и преди. Авторът в един от постовете си казва:
Изненадано открива, че сравнени с тези на АЕЕ, тези от ГТ изглеждат по-големи. Само че има един любопитен факт, а именно, че в ЕТКА дават дюзите на NZ и 3F еднакви, а първото е 55к.с. доколкото ми е известно.
Anyone want some beefy injecters? lol.gif I carnt believe how small these things are compared to GT ones. Not surprised the engine only makes 75bhp as standard!!!
Изненадано открива, че сравнени с тези на АЕЕ, тези от ГТ изглеждат по-големи. Само че има един любопитен факт, а именно, че в ЕТКА дават дюзите на NZ и 3F еднакви, а първото е 55к.с. доколкото ми е известно.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
На кой мотор бре? На АБУ-то ли? Малко ще е зорно, че съм свалил всичко от него, трябва да нареждам кабелите пак, а нямам време да се занимавам. Освен това не е пален няколко месеца - от началото на Юни досега (последно си запали без дертове) и не зная какво е състоянието на маслото в него за толкова време.
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
stefan4o написа:Темата е доста интересна. Имам спомен, че съм я чел и преди. Авторът в един от постовете си казва:Anyone want some beefy injecters? lol.gif I carnt believe how small these things are compared to GT ones. Not surprised the engine only makes 75bhp as standard!!!
Изненадано открива, че сравнени с тези на АЕЕ, тези от ГТ изглеждат по-големи. Само че има един любопитен факт, а именно, че в ЕТКА дават дюзите на NZ и 3F еднакви, а първото е 55к.с. доколкото ми е известно.
Някъде бях чел че има 2 вида дюзи за 3ф едните 190 др 205 кубика, но не мога да го намеря, а в темата на англичанина пише че са 190 и затова ползва от PB, а те колко кубика са ?
P.P на ПБ -то пак са 2 вида дюзи жълти и сини като едните са 190 др 205
se the blue ones, they're the later injectors, slightly more flow 205 cc/min probably better spray pattern too.
yellow are around 195cc/min@3bar.
Грешка на 3f sa 150cc, спомените са ми за g40 били

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
На GT дюзите са по-големи от на G40
205/200 бяха горе-долу стойностите стойностите
в полза на GT-то
Крискоооо забравил си вече мойто момче
205/200 бяха горе-долу стойностите стойностите

Крискоооо забравил си вече мойто момче

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Вчера успяхме да размърдаме нещата, благодарение на приятел. На този етап остава 1.3, но въпреки това положението далеч не е розово, както си го представях....
VW блока не разполага със същата заработка на блока като на Варговия мотор:
Вартбург

VW 3F

Още малки снимки от процеса:
Варговия мотор преди да бъде изваден:

Преден ляв тампон:

Преден десен тампон (на кутията):


VW Мотора намъкнат хаотично:

Тъй като нямам желание да напасвам Голф-ови тампони, а и идеята ми се губи, искам да остана на вариант нещо хибридно между Вартбург и Поло тампони. За целта искам да ползвам оригиналния блок и това далеч не е единствената причина (номер на мотор, реални 66к км и тн.)
Имам един много конкретен въпрос. Мога ли да прехвърля главата от 3F на Варговия блок с наличните в момента в него бутала и как ще се промени компресията (от това, което намирам - 3F има 10.0, а HK,MH 9.5)?
VW блока не разполага със същата заработка на блока като на Варговия мотор:
Вартбург
VW 3F
Още малки снимки от процеса:
Варговия мотор преди да бъде изваден:
Преден ляв тампон:
Преден десен тампон (на кутията):
VW Мотора намъкнат хаотично:
Тъй като нямам желание да напасвам Голф-ови тампони, а и идеята ми се губи, искам да остана на вариант нещо хибридно между Вартбург и Поло тампони. За целта искам да ползвам оригиналния блок и това далеч не е единствената причина (номер на мотор, реални 66к км и тн.)
Имам един много конкретен въпрос. Мога ли да прехвърля главата от 3F на Варговия блок с наличните в момента в него бутала и как ще се промени компресията (от това, което намирам - 3F има 10.0, а HK,MH 9.5)?
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Тия три нарязани резби, които ги няма при ФВ за стойката на тампона ли са? Според мен може там да се нареже резба, като се разпробие малко в блока
Относно степента на сгъстяване - ако има разлики в челата на буталата може и оттам да има разлика, не само от горивните камери на главата. За целта може би трябва някой който е сравнявал поне визуално две бутала от тези два вида двигатели да каже
Иначе чисто физически главата ще пасне, щото ползват еднаква гарнитура
А, ето и разликата в буталото, ако вярваме на схемите в тоя сайт:
http://www.findpart.org/part/vw-030107065p - бутало на 3F
http://www.findpart.org/part/vw-030107065d - бутало на MH
Струва ми се, че ако ползваш твоите бутала и главата от 3F ще получиш по-голяма степен на сгъстяване от 10, както е при 3F, но следвам логиката, гледайки от тези снимки и допускам, че имат общо с реалността.

Относно степента на сгъстяване - ако има разлики в челата на буталата може и оттам да има разлика, не само от горивните камери на главата. За целта може би трябва някой който е сравнявал поне визуално две бутала от тези два вида двигатели да каже

Иначе чисто физически главата ще пасне, щото ползват еднаква гарнитура

А, ето и разликата в буталото, ако вярваме на схемите в тоя сайт:
http://www.findpart.org/part/vw-030107065p - бутало на 3F
http://www.findpart.org/part/vw-030107065d - бутало на MH
Струва ми се, че ако ползваш твоите бутала и главата от 3F ще получиш по-голяма степен на сгъстяване от 10, както е при 3F, но следвам логиката, гледайки от тези снимки и допускам, че имат общо с реалността.
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Мерси за линковете с буталата.
Е, те главите им са плоски до колкото съм запознат, пък и са напълно идентични. Би следвало разликата да идва само от буталата. Интересно е също, дали разстоянието от центъра на болта на биелата до върха на буталото е еднакъв и при двата вида бутала.
Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.
Е, те главите им са плоски до колкото съм запознат, пък и са напълно идентични. Би следвало разликата да идва само от буталата. Интересно е също, дали разстоянието от центъра на болта на биелата до върха на буталото е еднакъв и при двата вида бутала.
Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
chakazulu написа:Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.
На твое място и аз бих сторил същото с блока. Голяма е галимация да се занимаваш със смени на мотори, да ги оправиш документално и т.н. Главоболие си е отвсякъде. Иначе на въпроса с биелата - само с пробване и мерене може да се разбере май.
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Колеги, на полуоска от Поло 86C може ли да се сложи външно каре от Голф2?
Видимо е, че външните шлици са различни, но как стоят нещата с вътрешните....
Видимо е, че външните шлици са различни, но как стоят нещата с вътрешните....
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
chakazulu написа:Мерси за линковете с буталата.
Е, те главите им са плоски до колкото съм запознат, пък и са напълно идентични. Би следвало разликата да идва само от буталата. Интересно е също, дали разстоянието от центъра на болта на биелата до върха на буталото е еднакъв и при двата вида бутала.
Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.
Буталата и горивните камери са различни
Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?
Пасна ми къса полуоска от Голф 2 и дълга от Поло. Мога ли на Половата да сложа външно каре от Голф?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта