Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Чет 24 окт 2013 20:21


Падам си по Франкенщайни.... :Mr Green Fun




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот stefan4o » Чет 24 окт 2013 20:24


Единствено ABD е със същия диаметър на буталото като твоето 1.3. Може да направиш някое свободно съчинение с такъв + твоя мотор. При 1.4 имаш по-голям ход на буталото. Може да опиташ да вдигнеш малко степента на сгъстяване на мотора и да ползваш високооктанов бензин. Също така можеш да ползваш моно-инжекцията на ABD или някой вазовски карбуратор с механична втора камера, като предполагам с второто колата ще е по-бърза.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Чет 24 окт 2013 21:31


Идеята е да запазя многоточковата инжекция от Полото. С 1.4 няма да се занимавам откровено, не и 8v.
Ето една интересна тема:
http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=109565


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот stefan4o » Пет 25 окт 2013 9:43


Темата е доста интересна. Имам спомен, че съм я чел и преди. Авторът в един от постовете си казва:
Anyone want some beefy injecters? lol.gif I carnt believe how small these things are compared to GT ones. Not surprised the engine only makes 75bhp as standard!!!

Изненадано открива, че сравнени с тези на АЕЕ, тези от ГТ изглеждат по-големи. Само че има един любопитен факт, а именно, че в ЕТКА дават дюзите на NZ и 3F еднакви, а първото е 55к.с. доколкото ми е известно.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Пет 25 окт 2013 10:01


Може ли да измериш компресия на твоя мотор? :cool


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот stefan4o » Пет 25 окт 2013 10:04


На кой мотор бре? На АБУ-то ли? Малко ще е зорно, че съм свалил всичко от него, трябва да нареждам кабелите пак, а нямам време да се занимавам. Освен това не е пален няколко месеца - от началото на Юни досега (последно си запали без дертове) и не зная какво е състоянието на маслото в него за толкова време.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 28 окт 2013 11:22


stefan4o написа:Темата е доста интересна. Имам спомен, че съм я чел и преди. Авторът в един от постовете си казва:
Anyone want some beefy injecters? lol.gif I carnt believe how small these things are compared to GT ones. Not surprised the engine only makes 75bhp as standard!!!

Изненадано открива, че сравнени с тези на АЕЕ, тези от ГТ изглеждат по-големи. Само че има един любопитен факт, а именно, че в ЕТКА дават дюзите на NZ и 3F еднакви, а първото е 55к.с. доколкото ми е известно.

Някъде бях чел че има 2 вида дюзи за 3ф едните 190 др 205 кубика, но не мога да го намеря, а в темата на англичанина пише че са 190 и затова ползва от PB, а те колко кубика са ?
P.P на ПБ -то пак са 2 вида дюзи жълти и сини като едните са 190 др 205
se the blue ones, they're the later injectors, slightly more flow 205 cc/min probably better spray pattern too.
yellow are around 195cc/min@3bar.
Грешка на 3f sa 150cc, спомените са ми за g40 били :redface


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот lrlmodo » Чет 07 ное 2013 18:00


На GT дюзите са по-големи от на G40
205/200 бяха горе-долу стойностите стойностите :wink в полза на GT-то

Крискоооо забравил си вече мойто момче :mhihi


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Нед 10 ное 2013 13:22


Вчера успяхме да размърдаме нещата, благодарение на приятел. На този етап остава 1.3, но въпреки това положението далеч не е розово, както си го представях....
VW блока не разполага със същата заработка на блока като на Варговия мотор:

Вартбург
Изображение

VW 3F
Изображение

Още малки снимки от процеса:

Варговия мотор преди да бъде изваден:

Изображение

Преден ляв тампон:

Изображение

Преден десен тампон (на кутията):

Изображение

Изображение

VW Мотора намъкнат хаотично:

Изображение

Тъй като нямам желание да напасвам Голф-ови тампони, а и идеята ми се губи, искам да остана на вариант нещо хибридно между Вартбург и Поло тампони. За целта искам да ползвам оригиналния блок и това далеч не е единствената причина (номер на мотор, реални 66к км и тн.)

Имам един много конкретен въпрос. Мога ли да прехвърля главата от 3F на Варговия блок с наличните в момента в него бутала и как ще се промени компресията (от това, което намирам - 3F има 10.0, а HK,MH 9.5)?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот stefan4o » Нед 10 ное 2013 13:33


Тия три нарязани резби, които ги няма при ФВ за стойката на тампона ли са? Според мен може там да се нареже резба, като се разпробие малко в блока :c020
Относно степента на сгъстяване - ако има разлики в челата на буталата може и оттам да има разлика, не само от горивните камери на главата. За целта може би трябва някой който е сравнявал поне визуално две бутала от тези два вида двигатели да каже :gruebel
Иначе чисто физически главата ще пасне, щото ползват еднаква гарнитура :a045
А, ето и разликата в буталото, ако вярваме на схемите в тоя сайт:
http://www.findpart.org/part/vw-030107065p - бутало на 3F
http://www.findpart.org/part/vw-030107065d - бутало на MH
Струва ми се, че ако ползваш твоите бутала и главата от 3F ще получиш по-голяма степен на сгъстяване от 10, както е при 3F, но следвам логиката, гледайки от тези снимки и допускам, че имат общо с реалността.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Нед 10 ное 2013 14:08


Мерси за линковете с буталата.
Е, те главите им са плоски до колкото съм запознат, пък и са напълно идентични. Би следвало разликата да идва само от буталата. Интересно е също, дали разстоянието от центъра на болта на биелата до върха на буталото е еднакъв и при двата вида бутала.
Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот stefan4o » Нед 10 ное 2013 20:06


chakazulu написа:Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.

На твое място и аз бих сторил същото с блока. Голяма е галимация да се занимаваш със смени на мотори, да ги оправиш документално и т.н. Главоболие си е отвсякъде. Иначе на въпроса с биелата - само с пробване и мерене може да се разбере май.


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Вто 12 ное 2013 11:11


Колеги, на полуоска от Поло 86C може ли да се сложи външно каре от Голф2?
Видимо е, че външните шлици са различни, но как стоят нещата с вътрешните....


Потребителски аватар
darksidezoo
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
Автомобил: Polo Movie 1.1
Двигател: HZ 1987
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот darksidezoo » Вто 12 ное 2013 18:06


chakazulu написа:Мерси за линковете с буталата.
Е, те главите им са плоски до колкото съм запознат, пък и са напълно идентични. Би следвало разликата да идва само от буталата. Интересно е също, дали разстоянието от центъра на болта на биелата до върха на буталото е еднакъв и при двата вида бутала.
Въпреки допълнителната работа, варианта със запазване на блока най-много ме привлича.



Буталата и горивните камери са различни


Потребителски аватар
chakazulu
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: RS

Re: Поло 1.3 от карб. към инжекция(от 55кс към 75кс)?

Мнениеот chakazulu » Вто 12 ное 2013 20:38


Пасна ми къса полуоска от Голф 2 и дълга от Поло. Мога ли на Половата да сложа външно каре от Голф?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта