е то е нормално да е червено ... въпроса е да не е чак светло към жълто :)
и 16г чугуна е сравнително тънък и светва лесно .. моя си свети всеки път след даване на газ :)



MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Е да ама кат бях на калояново не светеше толкоз. Бах ли му ма*ата. Недаля ще се возиме ако е хубаво времето ще постна картата с авансите.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Винаги можеш да премериш EGT-то и да видиш има ли проблем. Или с тия инфрачервените термометри, но ще ти трябва друга кола за сравнение.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Айде сега нови 20. След като навързах мегата на ВР-а всичко наред. Запали си перфектно, НО , защо трябва да има винаго НО. След 2700 оборота не чете обороти и рязко падат до 0. Някакви идеи? Съпротивления ли да слагам или да сменям датчика?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
само от мегата е
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
А мегата с каква схема чете сигнала от сензора?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
КАзано честно не мога да ти кажа. Създателя каза че със съпротивление ще се оправи.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Щом е казал - пробвай. Схемата изглежда читава. Нали кабела до сензора е екраниран?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
brum написа:Щом е казал - пробвай. Схемата изглежда читава. Нали кабела до сензора е екраниран?
Да оригиналния кабел си е а "ширмофката
" така му викам аз е вързана на маса. Пробах и да не е вързана но си е същото.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
имах сащия проблем с тези Видински меги
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Виж дали не си разменил кабелите на VR-a и екранировката се замасява само за ЕКУ-то
Много удобно е и да се види на осцилоскоп амплитудата на сигнала. Ако един и същ сигнал се ползва за табло и ЕКУ, изключи таблото и пробвай как е. Ако нещата се оправят, то трябва да се добави диод за развързване на сигнала към двете у-ва.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Кабелите на VR-a са правилно. Зaмасяването не съм го направил към мегата, но и без него същия к*р. Друг проблем се появи. Изчезнаха дюзите. Мегата казва че им дава сигнал, ама нъцки. Май нещо хардуерно е сбъркано.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
Масата задължително към мегата. Другите са "шумни" и дават по някой и друг волт отклонение при определени условия. Не случайно за сензорите има отделна маса извадена от мегата.
Иначе ще имаш като мойте проблеми. Примерно температурата на антифриза е заземена към блока и като натисна педала до долу и дюзите започнат да работят на по-голям duty cycle мегат почва да чете грешни температури с 10тина градуса. А ако ламбдата ти е вързана с кофти земя проблемите почват да стават сериозни...
За дюзите - провери си крайните транзистори. Ако си с нискоомни дюзи и си вързал по 3 на всеки транзистор може да им дойде в повече.
Иначе ще имаш като мойте проблеми. Примерно температурата на антифриза е заземена към блока и като натисна педала до долу и дюзите започнат да работят на по-голям duty cycle мегат почва да чете грешни температури с 10тина градуса. А ако ламбдата ти е вързана с кофти земя проблемите почват да стават сериозни...
За дюзите - провери си крайните транзистори. Ако си с нискоомни дюзи и си вързал по 3 на всеки транзистор може да им дойде в повече.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...
И как оправихте работата с мегата :) ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта