MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот gad3n_ » Пон 02 сеп 2013 21:56


е то е нормално да е червено ... въпроса е да не е чак светло към жълто :)

и 16г чугуна е сравнително тънък и светва лесно .. моя си свети всеки път след даване на газ :)




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Вто 03 сеп 2013 18:54


Е да ама кат бях на калояново не светеше толкоз. Бах ли му ма*ата. Недаля ще се возиме ако е хубаво времето ще постна картата с авансите.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Вто 03 сеп 2013 19:54


Винаги можеш да премериш EGT-то и да видиш има ли проблем. Или с тия инфрачервените термометри, но ще ти трябва друга кола за сравнение.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Съб 16 ное 2013 20:49


Айде сега нови 20. След като навързах мегата на ВР-а всичко наред. Запали си перфектно, НО , защо трябва да има винаго НО. След 2700 оборота не чете обороти и рязко падат до 0. Някакви идеи? Съпротивления ли да слагам или да сменям датчика?


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот dimitar 8062 » Съб 16 ное 2013 21:03


само от мегата е


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Съб 16 ное 2013 21:43


А мегата с каква схема чете сигнала от сензора?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Съб 16 ное 2013 21:49


КАзано честно не мога да ти кажа. Създателя каза че със съпротивление ще се оправи.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Съб 16 ное 2013 21:57




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Нед 17 ное 2013 13:08


Щом е казал - пробвай. Схемата изглежда читава. Нали кабела до сензора е екраниран?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Нед 17 ное 2013 18:48


brum написа:Щом е казал - пробвай. Схемата изглежда читава. Нали кабела до сензора е екраниран?

Да оригиналния кабел си е а "ширмофката
" така му викам аз е вързана на маса. Пробах и да не е вързана но си е същото.


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот dimitar 8062 » Вто 19 ное 2013 6:50


имах сащия проблем с тези Видински меги


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот paco » Вто 19 ное 2013 10:04


Виж дали не си разменил кабелите на VR-a и екранировката се замасява само за ЕКУ-то :smile Много удобно е и да се види на осцилоскоп амплитудата на сигнала. Ако един и същ сигнал се ползва за табло и ЕКУ, изключи таблото и пробвай как е. Ако нещата се оправят, то трябва да се добави диод за развързване на сигнала към двете у-ва.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот leonardo_vd » Вто 19 ное 2013 20:49


Кабелите на VR-a са правилно. Зaмасяването не съм го направил към мегата, но и без него същия к*р. Друг проблем се появи. Изчезнаха дюзите. Мегата казва че им дава сигнал, ама нъцки. Май нещо хардуерно е сбъркано.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Вто 19 ное 2013 21:11


Масата задължително към мегата. Другите са "шумни" и дават по някой и друг волт отклонение при определени условия. Не случайно за сензорите има отделна маса извадена от мегата.

Иначе ще имаш като мойте проблеми. Примерно температурата на антифриза е заземена към блока и като натисна педала до долу и дюзите започнат да работят на по-голям duty cycle мегат почва да чете грешни температури с 10тина градуса. А ако ламбдата ти е вързана с кофти земя проблемите почват да стават сериозни...

За дюзите - провери си крайните транзистори. Ако си с нискоомни дюзи и си вързал по 3 на всеки транзистор може да им дойде в повече.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: MegaSquirt - Откъде, какво и всичко за нея ...

Мнениеот brum » Нед 24 ное 2013 9:37


И как оправихте работата с мегата :) ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта