
Със ксенон съм от около година.
H4 фар значи 1 крушка с две светлини. Ксеноновата обаче е с една. Как става - лесно: с кита идват едни големи метални чашки със изрязани правоъгълни парченца от задния край и крушката се мести напред назад и като отиде назад светлината минава през процепа и надолу и следователно има и осветяване нагоре от фара а като е напред свети само нагоре към рефлектора и след това само надолу на пътя. Ако загледате H4 кръшаката ще видите че е на същия принцип. Първоначално се подведох от всички "разбирачи" дето викат "..взимай най ефтиния на 6000 или 8000 супер е.." и тем подобни. Хубаво взех си 35W DC-тип баласти на 6000К. Какво реално стана. Че имаше разлика имаше от старите H4 халогенки ама дори след регулаж и ясно се виждаше как си "режат" фаровете на пътя като съм на къси слабичко светеше и 50% процента от хората с които се разминавах извънградско ми дърпаха дългите...




П.С: А относно лупите, вярно почти никаква разсеяна светлина над светлинния поток ама като всички ги дигнат над 0% и да светят в небето, нищо на пътя а на другите очите на скара, а и на повечето коли лупите не светят въобще защото са им изгоряли рефлекторчетата и всеки си мисли че са му екстра фаровете а ако не са си ги вдига на горе докато не си види чертите на фаровете във табелите покрай пътя... Ама тфа сме си тъпо племе-мене да ми е екстра па тоя от среща ме боли... 5 лева за реглаж няма да дам, па и не може да ми го направят
