Колеги, дайте съвет - от време на време колата придърпва в движение като дам газ, също и на място някой път прекъсва.
Един майстор я гледа и каза че два от кабелите са пробили, също така и че изпарителят е за смяна.
Кое от двете е по-вероятната причина за придърпването - кабелите или изпарителя?
Придърпва - от кабели или от изпарител?
Придърпва - от кабели или от изпарител?
Последна промяна от Viso на Пон 30 окт 2006 16:17, променено общо 1 път.
центровка
...много вероятно е проблема да е комплексен ...припомни си какво си пипал .....
.....центровка ...предверение.....врътки по газовата уредба ....като се пренастроят добре възлите да работят на бензин ...настроива се и на газ ...и може би ...при условие , че токовете преди това са ти наред ....
.....центровка ...предверение.....врътки по газовата уредба ....като се пренастроят добре възлите да работят на бензин ...настроива се и на газ ...и може би ...при условие , че токовете преди това са ти наред ....
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: центровка
gotto написа:...много вероятно е проблема да е комплексен ...припомни си какво си пипал .....
.....центровка ...предверение.....врътки по газовата уредба ....като се пренастроят добре възлите да работят на бензин ...настроива се и на газ ...и може би ...при условие , че токовете преди това са ти наред ....
Точно така

- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Имах абсолютно същия проблем (имам и газова уредба). Беше почнала да се държи странно като ускорява, точно все едно прекъсва. Мислех си, че е нещо от калпава газ или си въобразявам...
докато една вечер на отворен преден капак не ми направиха впечатление прескачащите искри от централния кабел.
След смяната му всичко е наред.
Но е хубаво (и) да се измерят останалите кабели + палец, да не би да са заминали междувременно, свещи и евентуално да се зачисти капачката.
П.С. Ако е пробил кабел, измерването няма да помогне, просто трябва да се установи визуално.
Хайде успех
докато една вечер на отворен преден капак не ми направиха впечатление прескачащите искри от централния кабел.
След смяната му всичко е наред.
Но е хубаво (и) да се измерят останалите кабели + палец, да не би да са заминали междувременно, свещи и евентуално да се зачисти капачката.
П.С. Ако е пробил кабел, измерването няма да помогне, просто трябва да се установи визуално.
Хайде успех
По случая с придърпването има следното развитие:
Смених всички свещи и кабели (Беру). Капачката и палеца са сменяни преди по-малко от година.
Смених изпарителя с нов - "Ловато".
Обаче проблема остана - придърпва най-вече в движение. На място като че ли работи равномерно.
Да не би проблема да е в центровката - има чукче и наковалня.
Някой знае ли къде могат да ми направят добре центровката.
Смених всички свещи и кабели (Беру). Капачката и палеца са сменяни преди по-малко от година.
Смених изпарителя с нов - "Ловато".
Обаче проблема остана - придърпва най-вече в движение. На място като че ли работи равномерно.
Да не би проблема да е в центровката - има чукче и наковалня.
Някой знае ли къде могат да ми направят добре центровката.
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
честита коледа на всички!за съжаление несгодите по автомибила не признават празници,дори и малки да са немога да съм спокоен защото си обичам моето голфче,но като загрее и подам рязко газ придърпва сякаш газта свършва а не е така!докато е студена или и подавам плавно газ няма проблеми и това на го прави на бензин само на газ(изпарителя е бауумно LOVATO на 400км е)
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре е да ти е добре настроена колата на бензин (м/у 20-30лв. зависи какво му е на карб.) и след това да е сменен въздушния филтър (6-8лв. ) и след това газова центровка (м/у 10-15лв. )а ако някой от центровкаджийте ти каже че имаш свещи за смяна както и кабели и т.н. направи го (свещи Шампион 25лв. компл. 4те, кабели 50лв. пак същата марка палец и дистрибуторна капачка зависи от марката пак 18-20лв. мен толкоз ми излезе) та обща равносметка
110лв.
след това забравяш за всичко ... аз съм така от седмици
10лв. газ ... над 100км. без юркане .
Карбураторджий vit_autosofia или Vaskoto_1
Газаджий на Сливница 3тата в дясно след разклона за Обеля2 .
110лв.

след това забравяш за всичко ... аз съм така от седмици

10лв. газ ... над 100км. без юркане .
Карбураторджий vit_autosofia или Vaskoto_1
Газаджий на Сливница 3тата в дясно след разклона за Обеля2 .
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Viso написа:По случая с придърпването има следното развитие:
Смених всички свещи и кабели (Беру). Капачката и палеца са сменяни преди по-малко от година.
Смених изпарителя с нов - "Ловато".
Обаче проблема остана - придърпва най-вече в движение. На място като че ли работи равномерно.
Да не ти се губи някой вакуум или да смуче въздух от някъде?
При мен от време на време се отваря тапата за регулиране на CO (вероятно след ексклюзия на газ извън цилиндрите); на празен ход - спи, дори работи по-добре, но при подаване на газ по време на движение придърпва и се държи нестабилно; ако пък съм и по-натоварен - направо мъка; усеща се ужасно.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
FLAIR написа:Viso написа:По случая с придърпването има следното развитие:
Смених всички свещи и кабели (Беру). Капачката и палеца са сменяни преди по-малко от година.
Смених изпарителя с нов - "Ловато".
Обаче проблема остана - придърпва най-вече в движение. На място като че ли работи равномерно.
Да не ти се губи някой вакуум или да смуче въздух от някъде?
При мен от време на време се отваря тапата за регулиране на CO (вероятно след ексклюзия на газ извън цилиндрите); на празен ход - спи, дори работи по-добре, но при подаване на газ по време на движение придърпва и се държи нестабилно; ако пък съм и по-натоварен - направо мъка; усеща се ужасно.
Ако е от вакум няма да може да запали .... поне аз не мога ако ми липсва вакум

- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта