Това,че по-голямото количество масло натоварва кутията е ясно,но и да налееш 1.5л. масло си е вече направо живо изгрубяване пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Малко късно се намесвам и аз амаа... пусти му празници не мо'им са види трезви
Това,че по-голямото количество масло натоварва кутията е ясно,но и да налееш 1.5л. масло си е вече направо живо изгрубяване
Аз налях малко повече от половин литър и явно съм имал късмет щом спря.
Това,че по-голямото количество масло натоварва кутията е ясно,но и да налееш 1.5л. масло си е вече направо живо изгрубяване - viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Значи аз от толкова мислене стигнах до извода че според мен, тези вибрации дето говорите до 1500,1600 оборота са от детонациите на двигателя и когато има демпферен маховик той ги обира а когато се премахне и се сложи твърд маховик се предават нататък и вече зависи кутията колко е износена ....ако е много запазена може и да не се усещат изобщо но ако е навъртяла много километри почва да вибрира поради ей тези луфтове на валовете дето се получават от износване, дето Ники говори..и като се сложи повечко масло утихват..
Аз като смених кутията с доста по запазена вибрациите са доста по малки и то с толкова масло колкото си се слага....Също така ми направи впечетление със старата кутия че няма смисъл да се долива повече от 1.5 литра масло....Доста поутихна кутията след 1.5 литра масло и след това слагах още ей така за пробата и нямаше вече подобрение...
Мене лично ме тормозят други вибрации дето започват на 1800 и изчезват на 2200,2400 оборота....И те са вече страшни....То не са и вибрации а направо лашкане приритване направо предницата ми подскача....И това не мога да разбера какво е ....
Като се прибера другата седмица мъките започват отначало...Ще сменям едно по едно да видя ще има ли оправия...
Най много се съмнявам във феродовия диск ....много мек ми се струва както самите пружини така и самата втулка на средата дето е подава много...
Също е много вероятно да са и вътрешни карета както Апокалиптико казва в вероятно първо ще сменя тях....
Но това е същото тресене дето го имах преди с демферния маховик но беше много по дълбоко и силно...След слагането на твърд маховик и друг съединител то остана ,промени се доста ,стана по твърдо и по неравномерно...
Може и кардан нещо да е или диференциал незнам ....но се усеща отпред ...определено...
Аз като смених кутията с доста по запазена вибрациите са доста по малки и то с толкова масло колкото си се слага....Също така ми направи впечетление със старата кутия че няма смисъл да се долива повече от 1.5 литра масло....Доста поутихна кутията след 1.5 литра масло и след това слагах още ей така за пробата и нямаше вече подобрение...
Мене лично ме тормозят други вибрации дето започват на 1800 и изчезват на 2200,2400 оборота....И те са вече страшни....То не са и вибрации а направо лашкане приритване направо предницата ми подскача....И това не мога да разбера какво е ....
Като се прибера другата седмица мъките започват отначало...Ще сменям едно по едно да видя ще има ли оправия...
Най много се съмнявам във феродовия диск ....много мек ми се струва както самите пружини така и самата втулка на средата дето е подава много...
Също е много вероятно да са и вътрешни карета както Апокалиптико казва в вероятно първо ще сменя тях....
Но това е същото тресене дето го имах преди с демферния маховик но беше много по дълбоко и силно...След слагането на твърд маховик и друг съединител то остана ,промени се доста ,стана по твърдо и по неравномерно...
Може и кардан нещо да е или диференциал незнам ....но се усеща отпред ...определено...
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Ами аз почти на 99,9 съм сигурен, че са каретата. Понеже познавам 3-ма човека които си имат по един маховик в мазата за зимнина. И пръснаха една много добра сума за него, а после се ръснаха и за карета.
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
уф а дано да са те
....че ми писна да свалям кутията
....че ми писна да свалям кутията
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Няма как да са каретата да тропат в ниските с плътния маховик,а с демфера да не тропат това е смешно ! Нали с виктор сме с един и същт случей.Аз като сложих плътния маховик бях като него страшни луфтове в ниските и после няма проблеми.Сложих 2.5 кг масло повече намалиха се 30% и това е. Но от тоя плътен маховик ми се развиха сичките болтчета на колата и как не се беше отворил картера нз......После сложих си демфера пак и колата заспа ! Е ако демфера обира и вибрацийте от каретата значи е нещо велико това......
-
penko_pulev
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Демпфера си е хубаво нещо. Яд ме е защо не купих и сложих пак демпфер а набутах Валеото. И аз имам един коплект съединител чисто нов на около 3000 километра + плътен маховик с които се набутах една камара пари и седят в гаража. Огромни вибрации имах с него. Сложих Валеото с големите пружини и вибрациите намаляха с около 50%. Сигурен съм, че ако дам още 900 лева и сложа демпфер със съединител за АФН-а всичко ще е ОК. Да ама няма да го направя.... по-добре да продам колата мамицата и. Оня ден при моите хора в сервиза някакъв пич е слагал плътен маховик на Ауди и бил много доволен. Този уикенд ще опитам да го издиря и да говоря с него да видим какво ще каже. И аз имам съмнение за карета защото след съединитела е един диф и са те и също могат да тресат при ускорение но не ми се дават пари за проби и нищо да не излезе.
Поздрави.
Viktoris това твоето с подскачането на предницата ми мирише направо на съединител ама дано не съм прав. Ти мислиш ли да сменяш карета и нови ли ще ги взимаш или втора ръка от колегите...
Поздрави
Поздрави.
Viktoris това твоето с подскачането на предницата ми мирише направо на съединител ама дано не съм прав. Ти мислиш ли да сменяш карета и нови ли ще ги взимаш или втора ръка от колегите...
Поздрави
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Иво ,имам предвид тези другите притрисания от 1800 до 2300 оборота....но и те не ми се вярва да са от карета.....
Ще ги сменя просто да съм сигурен .....Ще сложа втора употреба с все полуоските и външните карета....за 150 лв са двете полуоски....
Както писах и в по горните постове и мен най много ме съмнява съединитела ,....Но дори да е той ....много ме вълнува въпроса какво точно тресе така....от пружините ли е,не издържат и се сгъват..... или от дисбаланс на маховика или целия комплект....или нещо друго....
То да беше лесно свалянето на кутията ,първо ще заменя само феродовия диск,после маховика после ще сложа друг комплект и все ще се разбере къде е проблема....но си е един ден играчка сваляне и качване на кутията....то са кардани ауспуси полуоски тампони на кутията и сумати дребни неща....от начало беше удоволствие ,но вече много ми писна ....
Ще ги сменя просто да съм сигурен .....Ще сложа втора употреба с все полуоските и външните карета....за 150 лв са двете полуоски....
Както писах и в по горните постове и мен най много ме съмнява съединитела ,....Но дори да е той ....много ме вълнува въпроса какво точно тресе така....от пружините ли е,не издържат и се сгъват..... или от дисбаланс на маховика или целия комплект....или нещо друго....
То да беше лесно свалянето на кутията ,първо ще заменя само феродовия диск,после маховика после ще сложа друг комплект и все ще се разбере къде е проблема....но си е един ден играчка сваляне и качване на кутията....то са кардани ауспуси полуоски тампони на кутията и сумати дребни неща....от начало беше удоволствие ,но вече много ми писна ....
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Ами горе долу и аз така знам че когато тресе от каре е като тресене от крива гума равномерно и в определен диапазон на скороста.
При мен това тресене е само от 1800 до около 2300 оборота и е много неравномерно....някак си все едно влиза в резонанс...даже мога да го накарм да тресе много с играене с педал на газта....подавм повече или по малко ...но общо взето при сериозно ускорение....ако се ускорявам постепенно го няма
Абе ще разбера скоро дали е от каре....дано да имам време да се позанимавам като се прибера да сменя тея полуоски...
При мен това тресене е само от 1800 до около 2300 оборота и е много неравномерно....някак си все едно влиза в резонанс...даже мога да го накарм да тресе много с играене с педал на газта....подавм повече или по малко ...но общо взето при сериозно ускорение....ако се ускорявам постепенно го няма
Абе ще разбера скоро дали е от каре....дано да имам време да се позанимавам като се прибера да сменя тея полуоски...
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Всъщност , малко като оффтопик: не знам, ама вие чели ли сте на колите от предното ( така да се каже) поколение, дето не бяха и чували за демпферната гадост да им се случват такива масови тресения, претрисания и всякакви такива гнусотии? Не знам, аз не съм чувал , не съм и чел( може би защото не съм търсил) , ама например някога моето каре на пасата Б3 ТД почти блокира в движение, обаче не съм и сънувал за такива неща ... съгласен съм , че определени случаи се обясняват с карета, ама защо смяната на демпфера с твърд отключва такъв процес с каретата ( в доста случаи) не мога да си го обясня и това си е....
Следя темата с интерес, защото моите 131 магарета взимат последните дихания на тракащата демпферна гадина и съвсем скоро ще съм изправен пред такова "съдбоносно" решение... и все пак каретата да се обаждат само с твърд маховик а иначе не.... пак ми намирисва на някаква подробност със съединителя - нещо, като историята на обърнатия пръстен на променливата геометрия - на пръв поглед е все тая, но на практика е важно...
обаче..хора , как да сложа 1000 лева за демпфер на чипосана кола с ясното съзнание, че си хвърлям парите на..улицата?!
Следя темата с интерес, защото моите 131 магарета взимат последните дихания на тракащата демпферна гадина и съвсем скоро ще съм изправен пред такова "съдбоносно" решение... и все пак каретата да се обаждат само с твърд маховик а иначе не.... пак ми намирисва на някаква подробност със съединителя - нещо, като историята на обърнатия пръстен на променливата геометрия - на пръв поглед е все тая, но на практика е важно...

обаче..хора , как да сложа 1000 лева за демпфер на чипосана кола с ясното съзнание, че си хвърлям парите на..улицата?!
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Те каретата се скапват и при демпферен маховик, не само при твърд.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
така е... идеята е, че при твърд "заводски" маховик скапаните карета НЕ предизвикват изначало толкова често "вибрации на 1600 - 1800 оборота" а при демпферен скапаните карета ПАК не предизвикват толкова често вибрации, а виж, какво нещо - сменяш маховика и каретата толкова се раздрънкват, че чак хората не искат да си карат колите... а бе нещо не се вързва много... 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Като се има на предвид, че и аз съм на опашката за смяна. Решението съм го взел, че ще е твърд. Но нека да му дойде времето хубаво.
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Еми който има желание да му продам моя съединител плътният чисто нов е на 400км комплект от 1з мотор....топ ценичка 230лв на всичко :)Закс е....
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
я ми продай маховика на някаква тънка цена, че като "кит" комплекта ти е компроментиран...щом не ти е на колата... :)
Последна промяна от IvanMan на Чет 09 яну 2014 20:57, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 70 госта