


Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 04 юни 2010 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Днеска сутринта разринах (голямо приключение беше) и запалих от 15-20 въртене, почти ми падна акумолатора, мисля да търся някой приятел с зарядно да го пусна... но като запалих много меришеше на бензин отвън, да не да се дави някак си и от това да не иска да пали? и обороти не държи... като спра да подавам газ и гасне, паля (без гас) и ако не форсирам си държи обороти, ако изфорсирам падат и гасне ...?!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Твоя мотор е с красивия дросел. TPS, ст. мотор празен ход и т.н. накуп.
Това, ако имаш късмет, се почиства и адаптира.
Читав вагкомаджия ти трябва, на тоя мотор поне диагностиката му е със света.
Това, ако имаш късмет, се почиства и адаптира.
Читав вагкомаджия ти трябва, на тоя мотор поне диагностиката му е със света.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 04 юни 2010 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
На сервиз дали ще ме очегарат здраво ?
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Ако ти не разбиращ и сам да я направиш невиждам друг вариант 

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 04 юни 2010 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Смених свещите, старите си бяха заминали и бяха много зле (меко казано) триполюсни бяха, сложихме нови еднополюсни от 4,50 бройката, обаче сутрин пак не иска да пали, много трудно пали, като запали мирише отзад на бензин много, с едно комшииче ще погледнем някаква въздушна клапа, щото ми каза че може да се е прецакала и да не затваря докрай и заради това да не ми пали на студ 

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 09 сеп 2013 23:31
- Автомобил: Golf 3 2.0 gti v8
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Колега и аз имам същия проблем. Даже при мене е по-зле, защото ми изгоря бензиновата помпа и сега само на гас сутрин паля ама със зор. И на мен като на тебе ми падат оборотите и гасне, поне докато не загрее де.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Колеги извинявам се на автора за спама искам да попитам малко и за моя проблем .Аз си паля от раз сутрин , но друго ме притеснява че мирише яко на бензин и волана и колата се тресе яко , на диагностиката нищо не показа : Голф 3 ГТИ 97 г. 150 к.с АБФ мотор.Ако някой има наблюдения , опит , идеи нека сподели.
- cickina
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 28 мар 2013 19:50
- Автомобил: Vw Golf GTI
- Двигател: 1993 8 valve 115 hp
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Здравейте притежавам голф 3 гти 115 коня с двигател 2Е изключително трудно пали на моменти даже не пали друг път пали от ряз с малко замисляне не знам вече какво да правя основен ремонт на стартера на практика е нов нови кабели Беру нови свещи триполюсови Бош както го дават по компютър...
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 14 яну 2014 17:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
и аз имам същич голф дросевата клапа е
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Основната причина да пали трудно на студено или топло е темп.датчик.
Когато е прецакан,лъже компютъра,той пък контролира колко гориво да впръска и т.н.
Когато е прецакан,лъже компютъра,той пък контролира колко гориво да впръска и т.н.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Колегата Краси - има 3 двигателя 2.0 115к.с. на Голф 3 и всичките са все GTI - 2E (до края на 94-та се монтира) и AGG и ADY - монтират се след 94-та. В случая колата на колегата е края на 94-та (разбрах от другите му мнения във форума) и става дума за 2Е.
Предвид описанието на проблема,едва ли е дебитомер, защото ако е крива клапата,тя ще е крива и при студен и при загрял мотор (имал съм 2Е с крива клапа
).Предвид,че като мине на газ,се оправя дори на студено и че на загряло е ок, тогава проблема трябва да се търси в бензиновата част на студено - температурен датчик или 5-та дюза (не всички 2Е имат, ама ако този има, тя е основно за студеното палене). Така или иначе не е зле да се започне с една подробна диагностика на бензиновата с-ма при студен мотор - показание на темп. датчик най-малкото и т.н.

Предвид описанието на проблема,едва ли е дебитомер, защото ако е крива клапата,тя ще е крива и при студен и при загрял мотор (имал съм 2Е с крива клапа


- miko
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
Здравейте, имал съм подобен проблем и на 2Е и на ADY и на двата двигателя се оказа регулатора
Re: Golf 3 GTI 2.0 8V 115hp - Проблем с запалването
колеги и при мен имаше подобен проблем,1-во дюзите смених,после вакумен регулатор на бензиновата рейка стои и всичко се оправи
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта