1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
-
marinov vw
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Здравейте колеги, имам въпрос относно регулиране на помпа дюзи,искам да я направя да върви повече, става въпрос за п.д 116 кс. знае ли някой на колко градуса се регулират дюзите, знам че се регулират на 180 градуса, но има ли други градуси с който може да се регулират дюзите за да върви повече.

- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
viewtopic.php?f=24&t=249399.Колега ето ти тема за четене.А да върви повече от регулиране на дюзи за пръв път чувам.Все едно да си регулираш клапаните и да очакваш колата ти да фръкне!Ако искаш да върви слагаш и чип и си ти!
-
marinov vw
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
колега за чипа знам че като го сложиш ще е друга работа,но ми е интересно дали с някакъв вит регулиране може да се направи за да върви повече,например при DTI-та може да се направи. 
Последна промяна от gr_kanev на Съб 09 мар 2013 20:30, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
-
Bobo quattro
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 15 апр 2012 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Най-много така да ги легулираш,че после да си имаш проблеми и колата да не върви.Един съвет от мен е да не пипаш там където всичко си е наред.Слагай чип и готово.
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Това нормално ли е на първа дюза реглажния болт да е толкова надолу за разлика от останалите 3 дюзи?


-
phantom_
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Тaкa нa око никой не може дa ти кaже дaли всичко е 6,трябвa дa се регулирa и ще се рaзбере.И недей дa пишеш в няколко теми едно и също 

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Ето в какво състояние извадих дюзата, това подлежи ли на ремонт и къде ако да?


- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Колега ако питаш за ламаринената втулка-която мисля че е водач на пружината моята също беше счупена.Бяхме смъквали дюзите за смяна на О-пръстени.Тъй като не намерих тогава сглобихме дюзите без тези втулки.Повече от година вече няма проблем.Сменихме регулиращите винтове.Вие защо вадихте дюзата?
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Свалих ги защото влиза въздух в горивната система от към дюзите, тоест за смяна на о-пръстени, но мисля че тази ламарина трябва да си е на място защото тя държи пружината прибрана, освен това на стеблото на дюзата липсва овала с който контактува с палеца който ги натиска.
Последна промяна от gr_kanev на Нед 02 фев 2014 19:09, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат" има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат" има и "нов отговор" - използвай го !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
И в какво ти се проявяваше проблема, че влиза въздух - трудно палене, нестабилна работа на мотора или нещо друго?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Трудно палене
.
.Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Трудно палене след престой, току що свалих и другите две дюзи и от тях още една е в същото състояние, тая кола как е работела, не знам. Освен това на първата липсваше пъпката на палчето дето натиска стеблото на дюзата. А за о-пръстените на всички дюзи да не говорим, едни сплескани, други скъсани, а моят "майстор" уж ги сменява преди три години, не вярвам за три години да се толкоз амортизират, освен ако не ми е сложил някакви евтини ментета, които ги има на пазара колкото искаш.
Мисля утре да се разходя до Бош сервиз с дюзите и EGR да видя там дали ще ми ги оправят.
Мисля утре да се разходя до Бош сервиз с дюзите и EGR да видя там дали ще ми ги оправят.
Последна промяна от gr_kanev на Нед 02 фев 2014 19:11, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат" има и "нов отговор" - използвай го, един такъв червен е !
Причина: Освен бутон "цитат" има и "нов отговор" - използвай го, един такъв червен е !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Колега какво стана? Ходи ли до сервиз на "БОШ"? Провериха ли ти дюзите, смени ли "О" пръстените"? Има ли някакъв резултат?
-
StrEagle
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
Освен О-пръстените се сменят и болтовете! 

- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи
lz2aii написа:Колега какво стана? Ходи ли до сервиз на "БОШ"? Провериха ли ти дюзите, смени ли "О" пръстените"? Има ли някакъв резултат?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=410000&start=15
Следите ли форума въобще?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта