1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
marinov vw
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Черни Осъм

1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот marinov vw » Пет 08 мар 2013 20:16


Здравейте колеги, имам въпрос относно регулиране на помпа дюзи,искам да я направя да върви повече, става въпрос за п.д 116 кс. знае ли някой на колко градуса се регулират дюзите, знам че се регулират на 180 градуса, но има ли други градуси с който може да се регулират дюзите за да върви повече. :cool :question




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот aliyatin.com » Съб 09 мар 2013 8:48


viewtopic.php?f=24&t=249399.Колега ето ти тема за четене.А да върви повече от регулиране на дюзи за пръв път чувам.Все едно да си регулираш клапаните и да очакваш колата ти да фръкне!Ако искаш да върви слагаш и чип и си ти!


marinov vw
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Черни Осъм

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот marinov vw » Съб 09 мар 2013 10:39


колега за чипа знам че като го сложиш ще е друга работа,но ми е интересно дали с някакъв вит регулиране може да се направи за да върви повече,например при DTI-та може да се направи. icon_idea

Последна промяна от gr_kanev на Съб 09 мар 2013 20:30, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !


Bobo quattro
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 15 апр 2012 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот Bobo quattro » Съб 09 мар 2013 17:51


Най-много така да ги легулираш,че после да си имаш проблеми и колата да не върви.Един съвет от мен е да не пипаш там където всичко си е наред.Слагай чип и готово.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот hq » Съб 01 фев 2014 22:31


Това нормално ли е на първа дюза реглажния болт да е толкова надолу за разлика от останалите 3 дюзи?
Изображение


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот phantom_ » Съб 01 фев 2014 23:48


Тaкa нa око никой не може дa ти кaже дaли всичко е 6,трябвa дa се регулирa и ще се рaзбере.И недей дa пишеш в няколко теми едно и също :th_up


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот hq » Нед 02 фев 2014 12:33


Ето в какво състояние извадих дюзата, това подлежи ли на ремонт и къде ако да?
Изображение


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот aliyatin.com » Нед 02 фев 2014 15:03


Колега ако питаш за ламаринената втулка-която мисля че е водач на пружината моята също беше счупена.Бяхме смъквали дюзите за смяна на О-пръстени.Тъй като не намерих тогава сглобихме дюзите без тези втулки.Повече от година вече няма проблем.Сменихме регулиращите винтове.Вие защо вадихте дюзата?


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот hq » Нед 02 фев 2014 17:17


Свалих ги защото влиза въздух в горивната система от към дюзите, тоест за смяна на о-пръстени, но мисля че тази ламарина трябва да си е на място защото тя държи пружината прибрана, освен това на стеблото на дюзата липсва овала с който контактува с палеца който ги натиска.

Последна промяна от gr_kanev на Нед 02 фев 2014 19:09, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат" има и "нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот lz2aii » Нед 02 фев 2014 17:25


И в какво ти се проявяваше проблема, че влиза въздух - трудно палене, нестабилна работа на мотора или нещо друго?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот FELIPE » Нед 02 фев 2014 18:30


Трудно палене :th_up .


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот hq » Нед 02 фев 2014 18:55


Трудно палене след престой, току що свалих и другите две дюзи и от тях още една е в същото състояние, тая кола как е работела, не знам. Освен това на първата липсваше пъпката на палчето дето натиска стеблото на дюзата. А за о-пръстените на всички дюзи да не говорим, едни сплескани, други скъсани, а моят "майстор" уж ги сменява преди три години, не вярвам за три години да се толкоз амортизират, освен ако не ми е сложил някакви евтини ментета, които ги има на пазара колкото искаш.
Мисля утре да се разходя до Бош сервиз с дюзите и EGR да видя там дали ще ми ги оправят.

Последна промяна от gr_kanev на Нед 02 фев 2014 19:11, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат" има и "нов отговор" - използвай го, един такъв червен е !


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот lz2aii » Чет 13 фев 2014 16:42


Колега какво стана? Ходи ли до сервиз на "БОШ"? Провериха ли ти дюзите, смени ли "О" пръстените"? Има ли някакъв резултат?


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот StrEagle » Чет 13 фев 2014 19:21


Освен О-пръстените се сменят и болтовете! :a045


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: 1,9 ТДИ п.д. 116 к.с. регулиране на дюзи

Мнениеот dispatch » Чет 13 фев 2014 19:45


lz2aii написа:Колега какво стана? Ходи ли до сервиз на "БОШ"? Провериха ли ти дюзите, смени ли "О" пръстените"? Има ли някакъв резултат?


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=410000&start=15

Следите ли форума въобще?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82, Stivi и 51 госта