Няколко въпроса по окачването .

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Няколко въпроса по окачването .

Мнениеот Ventoman » Нед 26 ное 2006 19:21


Могат ли да се сменят тампоните на стабилизиращата щанга без да се свалят носачите и планките които ги дъжат ? Нормално ли е ш****ните българси биалетки да се скъсат и двете на по-малко от 10000 км , при положение че ги свалих оригиналните здрави ? Колко се стягат биалетките ? Сменят ли се лагерите на главините от пред (днеска бъхтих единя и видях че помръдна но да си питам ) ? Става въпрос за Венто .




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 26 ное 2006 19:49


Сменят се тампоните без да се свалят носачите.
Яко се стягат биалетките /е не чак до скъсване/
За кои лагери говориш?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 26 ное 2006 19:58


от каде да изкарам тампоните на стабилизиращата и как , като равия винта и като ги придърпам на страни ли ? А за лагерите , ще взимам нов шенкел с главина че моя е леко крив а имам един превъртял болт на главината , та мисля да търся втора ръка но ще му сложа нови лагери . Говоря за лагера (той е един двоен) които се намира в шенкела а в внего главината . И при удар в джантата крив носач и шенкел , може ли да се е изкривила и стабилизиращата щанга ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 26 ное 2006 20:02


Мда настрани се изваждат тампончетата. Зора е после докато вкараш новите.
Питах за лагера щото говориш за тампони и изведнъж за лагер.
Лагера се избива и се набива новия.
Принципно е възможно да е изкривило щангата но е много малко вероятно защото тя пружинира. Мисля че няма да е крива.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 26 ное 2006 20:08


Никси ще имам да черпя ! Много благодаря за помоща !


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 02 яну 2007 21:33


Още не е решено . Исках да сменя тампоните на стабилизиращата щанга ама нещо не ми се отдава , давайте идеий как да ги сменя . Извадих стария , набивам новия ама нама как да вкарам планката дето ги обгръща , който го е правил това опражнение , знае за какво говоря .


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 03 яну 2007 9:05


Развиват се болтовете на предния мост и той трябва да "падне" леко надолу. Не е нужно да ги развиваш изцяло, но пък иначе не става.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 03 яну 2007 16:40


Аз ги дазвих доста , но само от едната страна от която работя , ама пак не може да се завре планката . Направо ги бях махнал .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], redmed@abv.bg и 54 госта