Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални частици

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
agent__1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални частици

Мнениеот agent__1 » Сря 04 дек 2013 20:13


Фолксваген Шаран 2001 г. помпа дюза, започнаха да се обаждат лагерите на коляновия вал, свалих картера да ги сменя и в него имаше жълти метални частици, но не бяха от лагерите.Какво да правя да отварям ли двигателя




Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Шаран

Мнениеот nebeto » Чет 05 дек 2013 1:10


как разбра,че ти са заминали основните лагери,с какро масло е карано,тругно ли палеше по студовете?


agent__1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Шаран

Мнениеот agent__1 » Чет 05 дек 2013 9:00


започнаха да чукат, а на Шарана специално му дават 200 000 хил. км. за смяна на лагерите, карал съм го със хубаво масло, за палене си палеше, но при първото запалване сутрин изпушваше много


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Шаран

Мнениеот phantom_ » Чет 05 дек 2013 9:28


Това че ти е хлопал мотора не значи че са заминали лагерите..лагерите може да ги разбереш ако не вдига нялягане или е много ниско.ЖЪлтите стружки не знам от какво може да са но,затваряй го и си карай.


agent__1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Шаран

Мнениеот agent__1 » Чет 05 дек 2013 19:37


Грешката е моя става въпрос за лагерите на биелите, а стружките са жълти и ги лови магнит, какво ли е страх ме е да я затворя, да ли си заминават буталните болтове


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Шаран

Мнениеот nebeto » Пет 06 дек 2013 5:34


ти тези лагери ги изкара консулматив !Лагерите бяха консулматив на Вартбурга (на всеки 40 000км),но там самите лагери са сачмени.Тракането най-вероятно е от повдигачите.Струшките наистина не са хубаво нещо.
Аз ти предлагам да си подкараш Шарана,но най скоро да му сложиш манометър за маслото.


agent__1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Шаран

Мнениеот agent__1 » Вто 14 яну 2014 19:27


Колеги оказа се че чука втулка на бутален болт, какво да правя. Всички майстори викат, че била слабото място на шарана 116 к.с.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Шаран

Мнениеот kris11 » Сря 15 яну 2014 13:06


или караш докато се потроши или разфасоваш и вадиш буталото и гледаш дали не са разбити итворите на буталото,лагерите или надран бут.болт. Ти си решаваш. Има и 3 вариант - продаваш я.
Освен да източиш маслото, промивка , ново масло и след малък пробег 300-500км пак точиш и гледаш за стружки. Ако има няма да се размине разфасоването.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Шаран

Мнениеот niks76 » Сря 15 яну 2014 21:12


я си разгледай ПОВДИГАчИТе,да не излезе поредната сгрешена диагноза :mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Шаран

Мнениеот kris11 » Съб 18 яну 2014 16:23


повдигачи , ама стружжки и то железни / да ги лови магнит/ :screwy :screwy


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час

Мнениеот niks76 » Съб 18 яну 2014 22:53


по принцип честите проблеми са с повдигачи и разпределитен вал -бутални болтове почти никога не правят проблеми.това че има стружки не значи че мотора задължително трябва да се отваря-какво става при вдълбан повдигач и кое отнася всичкия детонационен удар?


agent__1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 28 дек 2012 9:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час

Мнениеот agent__1 » Чет 20 фев 2014 19:19


Оказаха се две втулки на буталните болтове на 2 - 3 цилиндър и жълтите стружки са от тях


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13539
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час

Мнениеот kris11 » Чет 20 фев 2014 21:14


май ще се окаже италианка с много честа смяна на масло -веднъж на 4-5г :screwy


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час

Мнениеот bobitur » Пет 28 фев 2014 8:29


kris11 написа:май ще се окаже италианка с много честа смяна на масло -веднъж на 4-5г :screwy

Kris не е проблем това, че не сменя редовно маслото. Имаше тема и клип на немската телевизия dw и там нови коли не им сменят маслото по 150 000 км. не е проблем това. Аз предната ми кола сменях само маслен филтър на 10 000км. и така е карах поне 4 години и не ми е направила проблем. Даже лонглифе маслото не е препоръчително да се сменя под 30 000км. че до 3000км. прави филм и тогава се износва най много. Въпрос на личен избор.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта