Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални частици
Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални частици
Фолксваген Шаран 2001 г. помпа дюза, започнаха да се обаждат лагерите на коляновия вал, свалих картера да ги сменя и в него имаше жълти метални частици, но не бяха от лагерите.Какво да правя да отварям ли двигателя
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Шаран
как разбра,че ти са заминали основните лагери,с какро масло е карано,тругно ли палеше по студовете?
Re: Шаран
започнаха да чукат, а на Шарана специално му дават 200 000 хил. км. за смяна на лагерите, карал съм го със хубаво масло, за палене си палеше, но при първото запалване сутрин изпушваше много
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Шаран
Това че ти е хлопал мотора не значи че са заминали лагерите..лагерите може да ги разбереш ако не вдига нялягане или е много ниско.ЖЪлтите стружки не знам от какво може да са но,затваряй го и си карай.
Re: Шаран
Грешката е моя става въпрос за лагерите на биелите, а стружките са жълти и ги лови магнит, какво ли е страх ме е да я затворя, да ли си заминават буталните болтове
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Шаран
ти тези лагери ги изкара консулматив !Лагерите бяха консулматив на Вартбурга (на всеки 40 000км),но там самите лагери са сачмени.Тракането най-вероятно е от повдигачите.Струшките наистина не са хубаво нещо.
Аз ти предлагам да си подкараш Шарана,но най скоро да му сложиш манометър за маслото.
Аз ти предлагам да си подкараш Шарана,но най скоро да му сложиш манометър за маслото.
Re: Шаран
Колеги оказа се че чука втулка на бутален болт, какво да правя. Всички майстори викат, че била слабото място на шарана 116 к.с.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран
или караш докато се потроши или разфасоваш и вадиш буталото и гледаш дали не са разбити итворите на буталото,лагерите или надран бут.болт. Ти си решаваш. Има и 3 вариант - продаваш я.
Освен да източиш маслото, промивка , ново масло и след малък пробег 300-500км пак точиш и гледаш за стружки. Ако има няма да се размине разфасоването.
Освен да източиш маслото, промивка , ново масло и след малък пробег 300-500км пак точиш и гледаш за стружки. Ако има няма да се размине разфасоването.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Шаран
я си разгледай ПОВДИГАчИТе,да не излезе поредната сгрешена диагноза 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран
повдигачи , ама стружжки и то железни / да ги лови магнит/



- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час
по принцип честите проблеми са с повдигачи и разпределитен вал -бутални болтове почти никога не правят проблеми.това че има стружки не значи че мотора задължително трябва да се отваря-какво става при вдълбан повдигач и кое отнася всичкия детонационен удар?
Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час
Оказаха се две втулки на буталните болтове на 2 - 3 цилиндър и жълтите стружки са от тях
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час
май ще се окаже италианка с много честа смяна на масло -веднъж на 4-5г 

- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Шаран 2001 г. помпа дюза в картера има жълти метални час
kris11 написа:май ще се окаже италианка с много честа смяна на масло -веднъж на 4-5г
Kris не е проблем това, че не сменя редовно маслото. Имаше тема и клип на немската телевизия dw и там нови коли не им сменят маслото по 150 000 км. не е проблем това. Аз предната ми кола сменях само маслен филтър на 10 000км. и така е карах поне 4 години и не ми е направила проблем. Даже лонглифе маслото не е препоръчително да се сменя под 30 000км. че до 3000км. прави филм и тогава се износва най много. Въпрос на личен избор.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivaile и 29 госта