Затягане гайките на капака на двиг. Голф1.8-сълзене на масл

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Затягане гайките на капака на двиг. Голф1.8-сълзене на масл

Мнениеот Krasi » Пет 04 мар 2005 16:56


Вече ми омръзна от гарнитурата на капака на двигателя и около шпилките да ми сълзи масло. Някой знае ли в какъв ред се стягат и има ли някоя особеност около тая гарнитура
Благодаря предварително :)




Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пет 04 мар 2005 17:06


По принцип няма ред на стягане но можеш да пробваш така
6 1 4 8
7 3 2 5 това може и да помогне но според мен :

1. Капака е крив (болка на всички двойки) изправя се
2. Като слагаш нова гарнитура я намажи малко с силикон но не прекалявай замо леко да я залепиш


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пет 04 мар 2005 17:12


Благодаря ти, точно тая поредица на стягане ме интересуваше най много.....иначе мисля че капака не е крив и последната гарнитура я подмазвах със силикон.......А на студен двигател ли се стягат шпилките и горе-долу колко се стягат?
По-късно донатягат ли се?


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пет 04 мар 2005 18:00


Колко можеш да стегнеш една шпилка 6мм без да я скъсаш няма момент на затягане просто гледай да ги стегнеш равномерно. Пробвай след 5-6дена да ги донатегнеш но пак да е равномерно. Сега са пуснали едни нови гарнитури за голф 2 като за голф 3 гумени са и са цели в смисъл не са от три части, но са малко по скъпи но незнам цена


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 04 мар 2005 18:47


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 21:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пет 04 мар 2005 18:57


На мен vaskoto1 и каза че и шпилките се сменят с такива с по-голяма шайба по средата.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 04 мар 2005 20:14


Vlad777 написа:На мен vaskoto1 и каза че и шпилките се сменят с такива с по-голяма шайба по средата.


...искаш да кажеш без шайба въобще... :lol:
ако шпилката не е равна-няма начин да уплътни-посмъртно!
старите се развиват с 2 гайки и чук има чалъм-лепени са.
новите пак се лепят!
ако всичко се направи като хората-забравяш!


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Затягане гайките на капака на двиг. Голф1.8-сълзене на

Мнениеот GolfSynchro » Сря 09 мар 2005 11:18


Krasi написа:Вече ми омръзна от гарнитурата на капака на двигателя и около шпилките да ми сълзи масло. Някой знае ли в какъв ред се стягат и има ли някоя особеност около тая гарнитура
Благодаря предварително :)


Може да опиташ следния метод:
1. Обезмасляваш капака с някакъв разтворител, намазваш гарнитурата и капака с лепило!!! (прома, хелметекс, момент....) изчакваш 5-10 мин и залепяш гарнитурата за капака
2. Обезмасляваш и главата, намазваш гарнитурата със силикон без да се изхвърляш с количеството
3. Слагаш гарнитурата и затягаш като е описано в постовете по-горе
4. Ако се наложи след известно време - донатягаш

Ако не ти харесва идеяата за лепенето от т.1 - идеята е да избегнеш проблема с пренатягането. Ако си сложил силикон и натегнеш повече гарнитурата се размества.

Гумената(многократна) гарнитура е по-добро решение, но малко по-скъпо и изисква смяна на шпилките - аз махнах шпилките на предния ми VW и сложих болтове М6.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 09 мар 2005 14:57


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 09 мар 2005 16:24


Три пъти я сменях проклетата гранитура със и без силикон, докато спря. Явно си е било до калпава гарнитура.

Искам само да вметна, ако ползвате силикон, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е RTV!
Обикновенния силикон убива бавно, но сигурно ламбда сондата и катализатора.


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Сря 09 мар 2005 17:24


vw_golf_2_Memphis написа:в момента съм с такава гумена от Г3...
няма и капка масло...макар че едната шпилка е счупена...
но наистина трябва да се сменят шпилките...защото новите са с еднаква дебелна а старите за корковата гарнитура имат едно уширене до главата...
но понеже не можах да сваля старите шпилки :( избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...


Нарочно не написах в предния пост за свалянето на шпилките, но явно не съм само аз дето се боря с вятъра :D

Метод за развиване на шпилките - с острър секач чукаш точно във въпросното разширение на шпилката за да я отлепиш, наистина е залепена(нормално е, за да не превърта при натягането).
Под чукане със секач имам предвид опит за развиване на шпилка със секача - не късане на шпилката.
Мръдне ли малко - лесно е вече.

Може да пробваш и с 2 законтрени гайки, но аз не успях.

И ако не сте го правили друг път и не ви се рискува - най-добре при майстор.....


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 09 мар 2005 17:31


Yossarian написа:Обикновенния силикон убива бавно, но сигурно ламбда сондата и катализатора.


Че какво им убива? Пък и бавно....той засъхва до 24 часа и според мен после никой неможе да убие :) Или ти имаш предвид нещо от температурата да се разпльоква и да изпуска лайна?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 09 мар 2005 19:30


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 09 мар 2005 20:34


vw_golf_2_Memphis написа:избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...


Screwy Screwy Screwy ...вдигам ръце вече...това не е истина... :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Сря 09 мар 2005 21:25


Е понеже и аз имам този проблем да питам: има ли смисъл да взимам гумена гарнитура или да взема коркова и да се мъча да я сменявам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта