1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
bonko
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
Автомобил: Trike
Двигател: CU 2000
Местоположение: Враца

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bonko » Нед 16 мар 2014 19:51


Колега rough, ще си позволя да ти дам един съвет: Направи си здрава скоба с която да захванеш алтернатора! , миналият сезон оригиналната ми скоба се скъса по време на път (нежничка е), успях да се прибера но имаше поражения, ремонти, ядове и хвърляне на пари съответно, та от опит те съветвам "вържи магарето да не избяга" :smile за да си спокоен и да се кефиш на труда си, като гледам какво правиш и колко пари хвърляш, заслужаваш и да се искефиш естественно, успех :th_up




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 17 мар 2014 8:04


Ще се замисля :th_up
тя и стойката трябва да се подсили още малко :rolleyes


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 16 апр 2014 19:13


След като осъзнах че няма да стане за "класик дей-а" реших да не си давам зор та ето докъде я докарах :rolleyes

това е новия кожух на охлаждането със разширение на кутията за масления радятор за да се пъхне по-голям който си е оригинален за тип-4
Прикачени файлове
016.jpg
017.jpg
018.jpg
019.jpg


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 16 апр 2014 19:26


нови изпускатели собствено-гаражно производство на 50мм със проходни заглушители(усилватели :mhihi )
Прикачени файлове
024.jpg
033.jpg
056.jpg
059.jpg


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Чет 17 апр 2014 7:52


направи една снимка като го монтираш, на която да се вижда колко ниско става задницата с тези ауспуси, че ми се ще да преработвм моите, а не искам да откривам топлата вода :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пет 18 апр 2014 23:48


Не знам да започвам ли с косурите или не, щото накрая все излизам аз лошият?
Еми не, няма кво да се съобразявам, дали ще се сърдите или не, а и нали сме затова тук - да си помагаме... :exclaim

Не знам с тоя кожух дали ни бъзикаш, ама, ако не ти, други ще ни бъзикат, дано не се разчуе, че го отнасяме всите... :icon_lol - сещам се, че в Щатите и Русия се правят паради с подобни тунинзи, дори на цели автомобили, там, често се използват за материали и кашони :mhihi , ама е за майтапа, само... Всъщност хора и вкусове сякакви, може само на мен да ми е смешен, обаче важното е да е ефективен, но с тази малка тръбичка с която директно си запушил частта от кожуха, където е масленият радиатор мисля, че си намалил дебита на минаващият въздух с поне 50%, а разликата на радиаторът от тип1 и тип4 е около 20%, тоест, може да излезе, че от целият тунинг си "напред" с -30%. Смятам, че трябва преди тръбата, която да замениш с поне Ф70 да има и нещо, като фуния, подобно на оригиналът, така ще има някаква ефективност...Имай в предвид и, че при оригиналните монтажи изходът на масленият охладител в движение се намира във вакуум, което допълнитено повишава минаващият от там въздух...
Гърнетата ме кефят :beer , нещо, токова смятам да правя и аз на текущ проект Тип4, проблем виждам в късити тръби на 1-ви и 3-ти цил. от което се получава различна работа с останалите цилиндди, когато си с един или два карба, не е толко проблем, но с 4, както е при теб, оптималната настройка, може да се окаже невъзможна. Решението, както му викам - стил Дукати е в по-големият диаметър на късите тръби. Хрумна ми и една идея: можеш да кръстосаш крайните тръби и до излезеш пак с леки завои, но те ще бъдат по в края и с по-къси тръби, така ще отпуши допълнително, системата с кръстостването се ползва при V-образните зверчета, сигурно се сещаш и мисля, че, въпреки, че при нас тръбите са доста по-къси пак ще има кяр от нея... :beer


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 19 апр 2014 9:34


BuGmaN написа:Смятам, че трябва преди тръбата, която да замениш с поне Ф70 да има и нещо, като фуния

ако се загледаш по внимателно ще видиш че има кухина след охладителя около 3см а не е залепена тръбата за него
мислиш че тая тръба е малка и действа като рестриктор...звънни на Асен да го предупредиш и него че май ползва същата и то за вход към охладителя :rolleyes (сигурно Вальо нарочно го е прецакал да му гръмне моторчето по бързо :icon_lol )а и при него няма рестрикция на изхода след охладителя да действа като "back presure"ако въобще знаеш какво е това и за какво помага/пречи

то с тая тръба при продължително ръчкане(не нормално каране в стил преход) на външна температура 25С не иска да вдигне маслото повече от 75С пък ако го отпуша може и дотам да не стигне(въпреки че небих застанал зад твърдението че ако сложа по голяма изходна тръба ще падне температурата на маслото като знам през какъв отвор влиза въздуха :gruebel )

даже мисла там да пригодя някакъв термостат който да затваря повече а ти за отваряне ми говориш :icon_lol

BuGmaN написа:дали ще се сърдите или не,

аз лично не се сърдя и се надявам и ти да не се сърдиш когато те "поправям"...даже честно казано някой твой постове ме забавляват искренно :th_up
ще цитирам нещо прясно:
BuGmaN написа:проблем виждам в късити тръби на 1-ви и 3-ти цил. от което се получава различна работа с останалите цилиндди,
има известна истина за различната работа но невиждам проблема който ти виждаш...поне не го виждам като проблем
BuGmaN написа:когато си с един или два карба, не е толко проблем, но с 4, както е при теб, оптималната настройка, може да се окаже невъзможна.

ако ми го обясниш защо е така ше ти целуна задника :icon_lol а аз мога да ти обясня защо е точно обратното

а за изпускателя няма да коментирам
просто такива матеряли имах и това беше най-лесния начин
въобще не съм се съобразявал със някакви сметки и величини
ако трябва да правя хубав колектор наново бих тръгнал към 4-2-1 но тръбите ще минават под двигателя а искам да смъкна по ниско колата та това няма да се случи засега :wink


Потребителски аватар
bai vicho
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dobrich

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот bai vicho » Съб 19 апр 2014 19:13


Сподели как върза маркучите към радиатора.
Аз същия радиатор го заврях в кожуха и му навих нипели.Притесненията ми са да не се отскубне резбата от тънкия радиатор.
За кожуха, шапка ти свалям за търпението да го заваряш на цяло.
Не се пали толкова от критики,критика е неможещ дето дава акъл на можещия :th_up


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 20 апр 2014 22:05


bai vicho написа:Сподели как върза маркучите към радиатора.

сложих перходна плочка с први изходи а не като на снимката 90градуса и се получава
за резбата директно в радятора го мислих и аз но много тънък ми се стори матеряла там и не посмях :gruebel

bai vicho написа:Не се пали толкова от критики

няма такова нещо...просто обменяме малко опит
човека има знания набавени от www.tuning.bg който са доста богати и можеби затова понякога допуска "правописни" грешки като пише за двигатели :Mr Green Fun

ПОВТАРЯМ: BUGMAN...СПРИ ДА ЧЕТЕШ WWW.TUNING.BG
Прикачени файлове
DSC_0005.jpg
DSC_0005.jpg (40.26 KиБ) Видяна 2433 пъти


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 20 апр 2014 23:06


Така изглежда филтър на "CB performance" след около 200км каране
беше ясно че ще се взимат нови но немислех че ще е толкова скоро :gruebel
Прикачени файлове
049 (2).jpg


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Пон 21 апр 2014 1:33


Ама много интересни модели сме се събрали тука, ей! :twisted :mhihi Имаме и анти-тунери, даже... :icon_lol Съжалявам, че не ми се пише и обяснява, ама не заради теб, щото ти като не виждаш проблем и когато ти го показват, нататък е безмисленно, а заради, тези които биха научили нещо интересно, но тъй-като става въпрос за елементарни неща, те ще си ги разберат и от друго място...
На филтърът проблемът си му ти, не ти е той на теб - сещай се..., ако не те се получи питай децата в оня форум - те ще те светнат... :beer

П.П. Имам идея, гениална идея :cool : - двамата с bai vicho да направите общ проект, сигурен съм, че ще бъде нещо супер-уникално, без конкуренция дори в Перник, а :eek :question


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 21 апр 2014 10:06


BuGmaN написа:Ама много интересни модели сме се събрали тука, ей!

иначе щеше да ни е скучно :Mr Green Fun

това което отчитам като проблем е че съм свързал 1+2 3+4 а трябва да е 1+3 2+4 за да изкараш максимума от изпускателя но обясних защо не съм го направил!
та намери минутка да обясниш за проблемите който виждаш :rolleyes и къде е най-големия проблем който виждаш :gruebel (ама сериозно)

а на филтъра наистина съм му проблема аз! ако не го бях карал щеше да е като нов :icon_lol да му писне на човек от китайски боклуци !
BuGmaN написа:Перник, а

подценяваш ги :mhihi


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пон 21 апр 2014 10:09


Аз си взимам пуканките и чакам :)


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот batetony67 » Пон 21 апр 2014 15:29


stingray написа:Аз си взимам пуканките и чакам :)

И биричката... :beer


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 21 апр 2014 21:23


Преигравате :beat_butt2
ше ви замирише на бургаско със цаца :Mr Green Fun



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта