Не знам да започвам ли с косурите или не, щото накрая все излизам аз лошият?
Еми не, няма кво да се съобразявам, дали ще се сърдите или не, а и нали сме затова тук - да си помагаме...
Не знам с тоя кожух дали ни бъзикаш, ама, ако не ти, други ще ни бъзикат, дано не се разчуе, че го отнасяме всите...

- сещам се, че в Щатите и Русия се правят паради с подобни тунинзи, дори на цели автомобили, там, често се използват за материали и кашони

, ама е за майтапа, само... Всъщност хора и вкусове сякакви, може само на мен да ми е смешен, обаче важното е да е ефективен, но с тази малка тръбичка с която директно си запушил частта от кожуха, където е масленият радиатор мисля, че си намалил дебита на минаващият въздух с поне 50%, а разликата на радиаторът от тип1 и тип4 е около 20%, тоест, може да излезе, че от целият тунинг си "напред" с -30%. Смятам, че трябва преди тръбата, която да замениш с поне Ф70 да има и нещо, като фуния, подобно на оригиналът, така ще има някаква ефективност...Имай в предвид и, че при оригиналните монтажи изходът на масленият охладител в движение се намира във вакуум, което допълнитено повишава минаващият от там въздух...
Гърнетата ме кефят

, нещо, токова смятам да правя и аз на текущ проект Тип4, проблем виждам в късити тръби на 1-ви и 3-ти цил. от което се получава различна работа с останалите цилиндди, когато си с един или два карба, не е толко проблем, но с 4, както е при теб, оптималната настройка, може да се окаже невъзможна. Решението, както му викам - стил Дукати е в по-големият диаметър на късите тръби. Хрумна ми и една идея: можеш да кръстосаш крайните тръби и до излезеш пак с леки завои, но те ще бъдат по в края и с по-къси тръби, така ще отпуши допълнително, системата с кръстостването се ползва при V-образните зверчета, сигурно се сещаш и мисля, че, въпреки, че при нас тръбите са доста по-къси пак ще има кяр от нея...
