
1303...2...1...GO!
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: 1303...2...1...GO!
Колега rough, ще си позволя да ти дам един съвет: Направи си здрава скоба с която да захванеш алтернатора! , миналият сезон оригиналната ми скоба се скъса по време на път (нежничка е), успях да се прибера но имаше поражения, ремонти, ядове и хвърляне на пари съответно, та от опит те съветвам "вържи магарето да не избяга"
за да си спокоен и да се кефиш на труда си, като гледам какво правиш и колко пари хвърляш, заслужаваш и да се искефиш естественно, успех 

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Ще се замисля 
тя и стойката трябва да се подсили още малко

тя и стойката трябва да се подсили още малко
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
След като осъзнах че няма да стане за "класик дей-а" реших да не си давам зор та ето докъде я докарах 
това е новия кожух на охлаждането със разширение на кутията за масления радятор за да се пъхне по-голям който си е оригинален за тип-4
това е новия кожух на охлаждането със разширение на кутията за масления радятор за да се пъхне по-голям който си е оригинален за тип-4
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
нови изпускатели собствено-гаражно производство на 50мм със проходни заглушители(усилватели
)
)- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
направи една снимка като го монтираш, на която да се вижда колко ниско става задницата с тези ауспуси, че ми се ще да преработвм моите, а не искам да откривам топлата вода :)
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Не знам да започвам ли с косурите или не, щото накрая все излизам аз лошият?
Еми не, няма кво да се съобразявам, дали ще се сърдите или не, а и нали сме затова тук - да си помагаме...
Не знам с тоя кожух дали ни бъзикаш, ама, ако не ти, други ще ни бъзикат, дано не се разчуе, че го отнасяме всите...
- сещам се, че в Щатите и Русия се правят паради с подобни тунинзи, дори на цели автомобили, там, често се използват за материали и кашони
, ама е за майтапа, само... Всъщност хора и вкусове сякакви, може само на мен да ми е смешен, обаче важното е да е ефективен, но с тази малка тръбичка с която директно си запушил частта от кожуха, където е масленият радиатор мисля, че си намалил дебита на минаващият въздух с поне 50%, а разликата на радиаторът от тип1 и тип4 е около 20%, тоест, може да излезе, че от целият тунинг си "напред" с -30%. Смятам, че трябва преди тръбата, която да замениш с поне Ф70 да има и нещо, като фуния, подобно на оригиналът, така ще има някаква ефективност...Имай в предвид и, че при оригиналните монтажи изходът на масленият охладител в движение се намира във вакуум, което допълнитено повишава минаващият от там въздух...
Гърнетата ме кефят
, нещо, токова смятам да правя и аз на текущ проект Тип4, проблем виждам в късити тръби на 1-ви и 3-ти цил. от което се получава различна работа с останалите цилиндди, когато си с един или два карба, не е толко проблем, но с 4, както е при теб, оптималната настройка, може да се окаже невъзможна. Решението, както му викам - стил Дукати е в по-големият диаметър на късите тръби. Хрумна ми и една идея: можеш да кръстосаш крайните тръби и до излезеш пак с леки завои, но те ще бъдат по в края и с по-къси тръби, така ще отпуши допълнително, системата с кръстостването се ползва при V-образните зверчета, сигурно се сещаш и мисля, че, въпреки, че при нас тръбите са доста по-къси пак ще има кяр от нея... 
Еми не, няма кво да се съобразявам, дали ще се сърдите или не, а и нали сме затова тук - да си помагаме...
Не знам с тоя кожух дали ни бъзикаш, ама, ако не ти, други ще ни бъзикат, дано не се разчуе, че го отнасяме всите...
, ама е за майтапа, само... Всъщност хора и вкусове сякакви, може само на мен да ми е смешен, обаче важното е да е ефективен, но с тази малка тръбичка с която директно си запушил частта от кожуха, където е масленият радиатор мисля, че си намалил дебита на минаващият въздух с поне 50%, а разликата на радиаторът от тип1 и тип4 е около 20%, тоест, може да излезе, че от целият тунинг си "напред" с -30%. Смятам, че трябва преди тръбата, която да замениш с поне Ф70 да има и нещо, като фуния, подобно на оригиналът, така ще има някаква ефективност...Имай в предвид и, че при оригиналните монтажи изходът на масленият охладител в движение се намира във вакуум, което допълнитено повишава минаващият от там въздух...Гърнетата ме кефят
, нещо, токова смятам да правя и аз на текущ проект Тип4, проблем виждам в късити тръби на 1-ви и 3-ти цил. от което се получава различна работа с останалите цилиндди, когато си с един или два карба, не е толко проблем, но с 4, както е при теб, оптималната настройка, може да се окаже невъзможна. Решението, както му викам - стил Дукати е в по-големият диаметър на късите тръби. Хрумна ми и една идея: можеш да кръстосаш крайните тръби и до излезеш пак с леки завои, но те ще бъдат по в края и с по-къси тръби, така ще отпуши допълнително, системата с кръстостването се ползва при V-образните зверчета, сигурно се сещаш и мисля, че, въпреки, че при нас тръбите са доста по-къси пак ще има кяр от нея... 
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
BuGmaN написа:Смятам, че трябва преди тръбата, която да замениш с поне Ф70 да има и нещо, като фуния
ако се загледаш по внимателно ще видиш че има кухина след охладителя около 3см а не е залепена тръбата за него
мислиш че тая тръба е малка и действа като рестриктор...звънни на Асен да го предупредиш и него че май ползва същата и то за вход към охладителя
то с тая тръба при продължително ръчкане(не нормално каране в стил преход) на външна температура 25С не иска да вдигне маслото повече от 75С пък ако го отпуша може и дотам да не стигне(въпреки че небих застанал зад твърдението че ако сложа по голяма изходна тръба ще падне температурата на маслото като знам през какъв отвор влиза въздуха
)даже мисла там да пригодя някакъв термостат който да затваря повече а ти за отваряне ми говориш
BuGmaN написа:дали ще се сърдите или не,
аз лично не се сърдя и се надявам и ти да не се сърдиш когато те "поправям"...даже честно казано някой твой постове ме забавляват искренно

ще цитирам нещо прясно:
има известна истина за различната работа но невиждам проблема който ти виждаш...поне не го виждам като проблемBuGmaN написа:проблем виждам в късити тръби на 1-ви и 3-ти цил. от което се получава различна работа с останалите цилиндди,
BuGmaN написа:когато си с един или два карба, не е толко проблем, но с 4, както е при теб, оптималната настройка, може да се окаже невъзможна.
ако ми го обясниш защо е така ше ти целуна задника
а за изпускателя няма да коментирам
просто такива матеряли имах и това беше най-лесния начин
въобще не съм се съобразявал със някакви сметки и величини
ако трябва да правя хубав колектор наново бих тръгнал към 4-2-1 но тръбите ще минават под двигателя а искам да смъкна по ниско колата та това няма да се случи засега
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: 1303...2...1...GO!
Сподели как върза маркучите към радиатора.
Аз същия радиатор го заврях в кожуха и му навих нипели.Притесненията ми са да не се отскубне резбата от тънкия радиатор.
За кожуха, шапка ти свалям за търпението да го заваряш на цяло.
Не се пали толкова от критики,критика е неможещ дето дава акъл на можещия
Аз същия радиатор го заврях в кожуха и му навих нипели.Притесненията ми са да не се отскубне резбата от тънкия радиатор.
За кожуха, шапка ти свалям за търпението да го заваряш на цяло.
Не се пали толкова от критики,критика е неможещ дето дава акъл на можещия

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
bai vicho написа:Сподели как върза маркучите към радиатора.
сложих перходна плочка с први изходи а не като на снимката 90градуса и се получава
за резбата директно в радятора го мислих и аз но много тънък ми се стори матеряла там и не посмях

bai vicho написа:Не се пали толкова от критики
няма такова нещо...просто обменяме малко опит
човека има знания набавени от www.tuning.bg който са доста богати и можеби затова понякога допуска "правописни" грешки като пише за двигатели

ПОВТАРЯМ: BUGMAN...СПРИ ДА ЧЕТЕШ WWW.TUNING.BG
- Прикачени файлове
-
- DSC_0005.jpg (40.26 KиБ) Видяна 2567 пъти
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Така изглежда филтър на "CB performance" след около 200км каране
беше ясно че ще се взимат нови но немислех че ще е толкова скоро
беше ясно че ще се взимат нови но немислех че ще е толкова скоро

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Ама много интересни модели сме се събрали тука, ей!
Имаме и анти-тунери, даже...
Съжалявам, че не ми се пише и обяснява, ама не заради теб, щото ти като не виждаш проблем и когато ти го показват, нататък е безмисленно, а заради, тези които биха научили нещо интересно, но тъй-като става въпрос за елементарни неща, те ще си ги разберат и от друго място...
На филтърът проблемът си му ти, не ти е той на теб - сещай се..., ако не те се получи питай децата в оня форум - те ще те светнат...
П.П. Имам идея, гениална идея
: - двамата с bai vicho да направите общ проект, сигурен съм, че ще бъде нещо супер-уникално, без конкуренция дори в Перник, а

Имаме и анти-тунери, даже... На филтърът проблемът си му ти, не ти е той на теб - сещай се..., ако не те се получи питай децата в оня форум - те ще те светнат...

П.П. Имам идея, гениална идея
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
BuGmaN написа:Ама много интересни модели сме се събрали тука, ей!
иначе щеше да ни е скучно
това което отчитам като проблем е че съм свързал 1+2 3+4 а трябва да е 1+3 2+4 за да изкараш максимума от изпускателя но обясних защо не съм го направил!
та намери минутка да обясниш за проблемите който виждаш
(ама сериозно)а на филтъра наистина съм му проблема аз! ако не го бях карал щеше да е като нов
BuGmaN написа:Перник, а
подценяваш ги

- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Аз си взимам пуканките и чакам :)
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
stingray написа:Аз си взимам пуканките и чакам :)
И биричката...

- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Преигравате 
ше ви замирише на бургаско със цаца

ше ви замирише на бургаско със цаца

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта