1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ogisupers
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 13 май 2014 6:10
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ogisupers » Вто 13 май 2014 16:58


Колеги помагайте, колата ми е голф 4 тди 110к. Изгасна и после пали изфорсирва се до 2000 оборота и гасне веднага какво може да е




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот xxx_man » Сря 14 май 2014 11:09


На боб да хвърлим та да ти кажем :) първо на vag закачаш и гледаш къде ще изпее грешка!!!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Сря 14 май 2014 11:12


Масло :wink Виж си как са турбопътищата , ако са пълни :bishop


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ifidik » Сря 14 май 2014 21:01


ако е масло, няма да е до 2000 оборота :icon_lol .Виж клапата до егр да не е залепнала.


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот qskatavw » Нед 18 май 2014 15:12


Колеги как се корегира авансатора че моя е на 80процента някаде говоря за пасат афн


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот BobyM » Нед 12 окт 2014 18:37


Колеги подобен проблем, попринцип съм пуснал тема но тук виждам интересни отговори:

http://prikachi.com/images.php?images/992/7659992U.png

Нормално ли е при 1.3 на мен да ми е 1.1BTDC ?
Това как се коригира?

Също така това нормална графика ли е за АХФ?
http://prikachi.com/images.php?images/990/7659990A.png


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Пон 13 окт 2014 8:27


Може да върви и така, но за AHF e по-добре да се дигне на графиката да показва по средата между средната и най-горната линия.


Потребителски аватар
peyu
Мнения: 493
Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот peyu » Чет 30 окт 2014 13:39


Искам да попитам ако е удобно това как ви се струва?
Извинете, че така нагло в тема на колегата!
Колата е PASSAT 2000-та 1.9TDI 110к.с. AFN

Преди смяна на уплатненията на ГНП:

Изображение

След:

Изображение

:bowdown

п.п. Смяната я правих по белези. Защото тогава кабела не беше в мен.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Чет 30 окт 2014 17:01


Не ти ли прави впечатление, че трака като трактор? Оправи предварението да показва 1.5 - 1.8 BTDC и пак 2.8% или най-много 10%


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот okti_1 » Чет 30 окт 2014 21:15


+1


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот helikamov » Пет 31 окт 2014 9:55


А бихе ли споделили, това 2.8% как се регулира?


Потребителски аватар
peyu
Мнения: 493
Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот peyu » Пет 31 окт 2014 10:20


helikamov написа:А бихе ли споделили, това 2.8% как се регулира?

До колкото разбрах това са стойностите на авансатора и той се регулира сам спрямо
предварението и закъснението на помпата. Но може и да бъркам...

п.п. Аз май реших да оставя нещата така до пролетта
и като сменям ремъка да направя и помпата..
Не ми се иска да я разбутам точно зимата и после да съжалявам! Сега ми гори 5.5л/100км автомат* и пали на 1/4 а това ме устройва..


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Пет 31 окт 2014 12:26


Да принципно си прав, че може да не ти хареса как пали с правилна центровка, но като я нагласиш лятото и с настъпването на зимата ако се яви проблем ще е минало много време и ако изобщо се сетиш, че може да свързано с това... ако е бутано и друго през това време, ще стане мазало. Ако не работи добре или не пали лесно с правилна центровка явно има друг проблем. Замазването на проблемите не води до нищо добро. В конкретния случай сега може да няма нищо замазано, просто правена центровка на око, на слух или кой знае как само не и с Ваг-ком.


Потребителски аватар
peyu
Мнения: 493
Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
Автомобил: Passat B7
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот peyu » Пет 31 окт 2014 12:31


Прав си! Не бива да се замазват проблемите, а трябва да се решават!
:beer


Потребителски аватар
georgiev_93
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 15 юли 2014 19:05
Автомобил: vw golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Трявна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот georgiev_93 » Сря 14 яну 2015 19:49


Колеги мотора е ALH BTDC във втория прозорец е 0.4 а в третия над 2 графиката е на зелената линия. Можели да ми обясните как се регулира BTDC за всеки прозорец поотделно как се адаптира кави стойности са най подходящи за този двигател и на коя линия трябва да засича графиката. Благодаря предварително!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 74 госта