1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги помагайте, колата ми е голф 4 тди 110к. Изгасна и после пали изфорсирва се до 2000 оборота и гасне веднага какво може да е
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На боб да хвърлим та да ти кажем :) първо на vag закачаш и гледаш къде ще изпее грешка!!!
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Масло
Виж си как са турбопътищата , ако са пълни 


- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
ако е масло, няма да е до 2000 оборота
.Виж клапата до егр да не е залепнала.

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги как се корегира авансатора че моя е на 80процента някаде говоря за пасат афн
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги подобен проблем, попринцип съм пуснал тема но тук виждам интересни отговори:
http://prikachi.com/images.php?images/992/7659992U.png
Нормално ли е при 1.3 на мен да ми е 1.1BTDC ?
Това как се коригира?
Също така това нормална графика ли е за АХФ?
http://prikachi.com/images.php?images/990/7659990A.png
http://prikachi.com/images.php?images/992/7659992U.png
Нормално ли е при 1.3 на мен да ми е 1.1BTDC ?
Това как се коригира?
Също така това нормална графика ли е за АХФ?
http://prikachi.com/images.php?images/990/7659990A.png
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Може да върви и така, но за AHF e по-добре да се дигне на графиката да показва по средата между средната и най-горната линия.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Искам да попитам ако е удобно това как ви се струва?
Извинете, че така нагло в тема на колегата!
Колата е PASSAT 2000-та 1.9TDI 110к.с. AFN
Преди смяна на уплатненията на ГНП:

След:


п.п. Смяната я правих по белези. Защото тогава кабела не беше в мен.
Извинете, че така нагло в тема на колегата!
Колата е PASSAT 2000-та 1.9TDI 110к.с. AFN
Преди смяна на уплатненията на ГНП:

След:


п.п. Смяната я правих по белези. Защото тогава кабела не беше в мен.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не ти ли прави впечатление, че трака като трактор? Оправи предварението да показва 1.5 - 1.8 BTDC и пак 2.8% или най-много 10%
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
А бихе ли споделили, това 2.8% как се регулира?
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
helikamov написа:А бихе ли споделили, това 2.8% как се регулира?
До колкото разбрах това са стойностите на авансатора и той се регулира сам спрямо
предварението и закъснението на помпата. Но може и да бъркам...
п.п. Аз май реших да оставя нещата така до пролетта
и като сменям ремъка да направя и помпата..
Не ми се иска да я разбутам точно зимата и после да съжалявам! Сега ми гори 5.5л/100км автомат* и пали на 1/4 а това ме устройва..
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да принципно си прав, че може да не ти хареса как пали с правилна центровка, но като я нагласиш лятото и с настъпването на зимата ако се яви проблем ще е минало много време и ако изобщо се сетиш, че може да свързано с това... ако е бутано и друго през това време, ще стане мазало. Ако не работи добре или не пали лесно с правилна центровка явно има друг проблем. Замазването на проблемите не води до нищо добро. В конкретния случай сега може да няма нищо замазано, просто правена центровка на око, на слух или кой знае как само не и с Ваг-ком.
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Прав си! Не бива да се замазват проблемите, а трябва да се решават!


- georgiev_93
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 19:05
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Трявна
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги мотора е ALH BTDC във втория прозорец е 0.4 а в третия над 2 графиката е на зелената линия. Можели да ми обясните как се регулира BTDC за всеки прозорец поотделно как се адаптира кави стойности са най подходящи за този двигател и на коя линия трябва да засича графиката. Благодаря предварително!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта