Спомняте ли си добрите стари Мохери имаха нещо като амперметър монтирано на таблото. /не знам дали всички са били така, но нашия имаше такова./
Как може да се сложи такова нещо на Голфето и може ли изобщо.
Амперметър? Волтметър?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Значи търсенето до момента даде следния резултат:
1. Точно този уред за мерене на ампеража /аналогов/ се продав ав ЕМ комплекта на Симеон и е на цена около 90 лв. УЖАС
2. Продават и ВОЛТМЕТЪР, който се поставя в запалката и отчита със светлинен индикатор и на цена 9 лв.
Магазин "Симеон"
ул.”Цар Симеон” № 216 А тел. 931 17 84, 931 02 24
ако открия нещо още по-интересно ще променя отговора си.
1. Точно този уред за мерене на ампеража /аналогов/ се продав ав ЕМ комплекта на Симеон и е на цена около 90 лв. УЖАС
2. Продават и ВОЛТМЕТЪР, който се поставя в запалката и отчита със светлинен индикатор и на цена 9 лв.
Магазин "Симеон"
ул.”Цар Симеон” № 216 А тел. 931 17 84, 931 02 24
ако открия нещо още по-интересно ще променя отговора си.
Последна промяна от R@do на Пон 07 мар 2005 14:56, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
1.За амперметър на таблото ще трябват и 2 поне 6 кв.мм кабела , което никак не е удобно да се прокарат дотам.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Много по-удобно е с волтметър или електроннен волтметър с 3 светодиода.Дори и да се следи напрежението на сами1т акумулатор пак е много по-лесно/ с 2 тънки проводника, + са задължително през предпазител и през 1 рид реленце включващо се на контакт и при работещ двигател.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Много по-удобно е с волтметър или електроннен волтметър с 3 светодиода.Дори и да се следи напрежението на сами1т акумулатор пак е много по-лесно/ с 2 тънки проводника, + са задължително през предпазител и през 1 рид реленце включващо се на контакт и при работещ двигател.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:1.За амперметър на таблото ще трябват и 2 поне 6 кв.мм кабела , което никак не е удобно да се прокарат дотам.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Явно няма да стане. И аз точно това мислех защото само на перката бушона е 30А. Явно ще му дойдат в повече амперите на уреда.

Иначе си имам волтметър с диодчета.
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Никси, забравяш и още една подробност : Тока при палене от стартера,ако искаш да мериш всичко !!! А той е около 300-400 А !!!
Но не е никакъв проблем да си направиш такова нещо към останалите вериги !!! Всеки пройзволен Амперметър можеш да си го нагласиш за твоите нужди !!!! Пък бил и той само 1А !!!!
А братушките предлагат и схемка из нета с която можеш да мериш и "тоталната" консумация -- ВСИЧКО !!!!
А едно такова уредче е много полезно щот може да ти спести доста главоболия !!!

Но не е никакъв проблем да си направиш такова нещо към останалите вериги !!! Всеки пройзволен Амперметър можеш да си го нагласиш за твоите нужди !!!! Пък бил и той само 1А !!!!
А братушките предлагат и схемка из нета с която можеш да мериш и "тоталната" консумация -- ВСИЧКО !!!!
А едно такова уредче е много полезно щот може да ти спести доста главоболия !!!
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Много е полезен например лятото - когато е много горещо в един момент може акумулатора да бъде ситемно презареждан, тогава пускаш по-голям консуматор и настъпва баланс.
Зимата е обратно - пунсал реотани, вентилатор на 3, фарове и др. колата работи нормално, но е доста по голяма вероятността да се рареди акумулатора или ако е по-стар на другия ден да запалиш трудни.
п.с. От къде мога да си купя такъв за лада?
Зимата е обратно - пунсал реотани, вентилатор на 3, фарове и др. колата работи нормално, но е доста по голяма вероятността да се рареди акумулатора или ако е по-стар на другия ден да запалиш трудни.
п.с. От къде мога да си купя такъв за лада?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта