Амперметър? Волтметър?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Амперметър? Волтметър?

Мнениеот °niksi° » Нед 06 мар 2005 16:14


Спомняте ли си добрите стари Мохери имаха нещо като амперметър монтирано на таблото. /не знам дали всички са били така, но нашия имаше такова./
Как може да се сложи такова нещо на Голфето и може ли изобщо.




Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 06 мар 2005 16:17


Отиваш в някой магазин за авточасти за Мохер, купуваш си уредчето и го връзваш. Преполагам че е към реле-регулатора, но може и да греша


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 07 мар 2005 10:56


Никси и аз като тебе от 2 месеца съм се запалил по тази идея. Става също така и от Лада 1600.
Днес обещавам да званя малко по телефона и ще публикувам резултаттите ако има такива:)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 07 мар 2005 11:04


Че Ладата има ли такова нещо. Нашата е 1500S и няма.
Въпроса по-точно ми е как се връзва и доколкото си спомням на Мохера беше от -20А до +20А - т.е. като има консумация отива на /-/ и т.н.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 07 мар 2005 14:15


Значи търсенето до момента даде следния резултат:
1. Точно този уред за мерене на ампеража /аналогов/ се продав ав ЕМ комплекта на Симеон и е на цена около 90 лв. УЖАС
2. Продават и ВОЛТМЕТЪР, който се поставя в запалката и отчита със светлинен индикатор и на цена 9 лв.

Магазин "Симеон"
ул.”Цар Симеон” № 216 А тел. 931 17 84, 931 02 24

ако открия нещо още по-интересно ще променя отговора си.

Последна промяна от R@do на Пон 07 мар 2005 14:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 07 мар 2005 14:45


в магазините за електроника има комплекти от рода "направи си сам"
платка с три светодиода за следенето на състоянието на акумулатора.
струва 2 лв. има по-скъпи и по-точни с 5 светодиода около 6 лв.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 07 мар 2005 15:41


на мохера е от -20 до +20 ампера и се прецаква супер често
със светодиоди е готино струва 7-8 лева и са два червени на недозареждане и на презареждане и 2 зелени между тях, аз съм с такова


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 07 мар 2005 18:44


1.За амперметър на таблото ще трябват и 2 поне 6 кв.мм кабела , което никак не е удобно да се прокарат дотам.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Много по-удобно е с волтметър или електроннен волтметър с 3 светодиода.Дори и да се следи напрежението на сами1т акумулатор пак е много по-лесно/ с 2 тънки проводника, + са задължително през предпазител и през 1 рид реленце включващо се на контакт и при работещ двигател.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 07 мар 2005 21:02


kris11 написа:1.За амперметър на таблото ще трябват и 2 поне 6 кв.мм кабела , което никак не е удобно да се прокарат дотам.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.

Явно няма да стане. И аз точно това мислех защото само на перката бушона е 30А. Явно ще му дойдат в повече амперите на уреда. :wink:
Иначе си имам волтметър с диодчета.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 08 мар 2005 2:21


Никси, забравяш и още една подробност : Тока при палене от стартера,ако искаш да мериш всичко !!! А той е около 300-400 А !!! :wink:
Но не е никакъв проблем да си направиш такова нещо към останалите вериги !!! Всеки пройзволен Амперметър можеш да си го нагласиш за твоите нужди !!!! Пък бил и той само 1А !!!!
А братушките предлагат и схемка из нета с която можеш да мериш и "тоталната" консумация -- ВСИЧКО !!!!
А едно такова уредче е много полезно щот може да ти спести доста главоболия !!!


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 08 мар 2005 20:04


Извинете ме за незнанието, но за какво му трябва на човек да си мери ампеража в колата?
Благодаря за порявеното търпение на тъпите ми въпроси ;)


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 08 мар 2005 20:07


ами да се глези
и на мен ми се иска тъй като имам една колонка на кората...
пък и още са запланувани...
та по тема
днес видях волтметер от лада на фиат уно
бачка си перфектно не че е много сложно
нов! струвал 10лв.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 08 мар 2005 23:36


OK, а волтметър за какво му е на човек? Пак ли а глезене? :wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Вто 08 мар 2005 23:38


мне
гледаш дали зарежда като хората алтернатора...


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 09 мар 2005 9:09


Много е полезен например лятото - когато е много горещо в един момент може акумулатора да бъде ситемно презареждан, тогава пускаш по-голям консуматор и настъпва баланс.
Зимата е обратно - пунсал реотани, вентилатор на 3, фарове и др. колата работи нормално, но е доста по голяма вероятността да се рареди акумулатора или ако е по-стар на другия ден да запалиш трудни.
п.с. От къде мога да си купя такъв за лада?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 54 госта