Спомняте ли си добрите стари Мохери имаха нещо като амперметър монтирано на таблото. /не знам дали всички са били така, но нашия имаше такова./
Как може да се сложи такова нещо на Голфето и може ли изобщо.
			
									
									Амперметър? Волтметър?
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- R@do
 - Батето
 - Мнения: 5451
 - Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
 - Автомобил: Audi 80
 - Двигател: ABK 1993
 - Местоположение: В планината
 
Значи търсенето до момента даде следния резултат:
1. Точно този уред за мерене на ампеража /аналогов/ се продав ав ЕМ комплекта на Симеон и е на цена около 90 лв. УЖАС
2. Продават и ВОЛТМЕТЪР, който се поставя в запалката и отчита със светлинен индикатор и на цена 9 лв.
Магазин "Симеон"
ул.”Цар Симеон” № 216 А тел. 931 17 84, 931 02 24
ако открия нещо още по-интересно ще променя отговора си.
			
													1. Точно този уред за мерене на ампеража /аналогов/ се продав ав ЕМ комплекта на Симеон и е на цена около 90 лв. УЖАС
2. Продават и ВОЛТМЕТЪР, който се поставя в запалката и отчита със светлинен индикатор и на цена 9 лв.
Магазин "Симеон"
ул.”Цар Симеон” № 216 А тел. 931 17 84, 931 02 24
ако открия нещо още по-интересно ще променя отговора си.
				   							 				   
					Последна промяна от R@do на Пон 07 мар 2005 14:56, променено общо 1 път.
									
			
										
						- kris11
 - VW експерт

 - Мнения: 13563
 - Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
 - Автомобил: VW Sharan 7M8
 - Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
1.За амперметър на таблото ще трябват и 2 поне 6 кв.мм кабела , което никак не е удобно да се прокарат дотам.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Много по-удобно е с волтметър или електроннен волтметър с 3 светодиода.Дори и да се следи напрежението на сами1т акумулатор пак е много по-лесно/ с 2 тънки проводника, + са задължително през предпазител и през 1 рид реленце включващо се на контакт и при работещ двигател.
			
									
										
						2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Много по-удобно е с волтметър или електроннен волтметър с 3 светодиода.Дори и да се следи напрежението на сами1т акумулатор пак е много по-лесно/ с 2 тънки проводника, + са задължително през предпазител и през 1 рид реленце включващо се на контакт и при работещ двигател.
- °niksi°
 - Бай Брадър
 - Мнения: 5092
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
kris11 написа:1.За амперметър на таблото ще трябват и 2 поне 6 кв.мм кабела , което никак не е удобно да се прокарат дотам.
2.Съвременните коли имат много повече ел.консуматори от 1 Москвич с големите екстри като чистачки, ел.двигател на парното, радио .Така, че 20 ампера доникъде няма да стигнат./ в Москича амперметъра отчита всичко без стартер/.
Явно няма да стане. И аз точно това мислех защото само на перката бушона е 30А. Явно ще му дойдат в повече амперите на уреда.
Иначе си имам волтметър с диодчета.
- WDW
 - Мнения: 1505
 - Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Никси, забравяш и още една подробност : Тока при палене от стартера,ако искаш да мериш всичко !!! А той е около 300-400 А !!! 
  
Но не е никакъв проблем да си направиш такова нещо към останалите вериги !!! Всеки пройзволен Амперметър можеш да си го нагласиш за твоите нужди !!!! Пък бил и той само 1А !!!!
А братушките предлагат и схемка из нета с която можеш да мериш и "тоталната" консумация -- ВСИЧКО !!!!
А едно такова уредче е много полезно щот може да ти спести доста главоболия !!!
			
									
										
						Но не е никакъв проблем да си направиш такова нещо към останалите вериги !!! Всеки пройзволен Амперметър можеш да си го нагласиш за твоите нужди !!!! Пък бил и той само 1А !!!!
А братушките предлагат и схемка из нета с която можеш да мериш и "тоталната" консумация -- ВСИЧКО !!!!
А едно такова уредче е много полезно щот може да ти спести доста главоболия !!!
- R@do
 - Батето
 - Мнения: 5451
 - Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
 - Автомобил: Audi 80
 - Двигател: ABK 1993
 - Местоположение: В планината
 
Много е полезен например лятото - когато е много горещо в един момент може акумулатора да бъде ситемно презареждан, тогава пускаш по-голям консуматор и настъпва баланс.
Зимата е обратно - пунсал реотани, вентилатор на 3, фарове и др. колата работи нормално, но е доста по голяма вероятността да се рареди акумулатора или ако е по-стар на другия ден да запалиш трудни.
п.с. От къде мога да си купя такъв за лада?
			
									
										
						Зимата е обратно - пунсал реотани, вентилатор на 3, фарове и др. колата работи нормално, но е доста по голяма вероятността да се рареди акумулатора или ако е по-стар на другия ден да запалиш трудни.
п.с. От къде мога да си купя такъв за лада?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта
			   
