




На кои изводи да вържа потенциометъра? Дебитомера е Hitachi с 4 извода. В Аутодата излиза като B30, изводи 1 и 2. По спомен като мерих с мултицета между тези изводи даваше около 1.9 кОм. Да не прецакам нещо?
Razz написа:Мислех си че този двигател има ЕГР.... :)
Шунтирането става с 1к потенциометър с който лъжеш компа, че получава максимално количество въздух.
javor_bg написа:Razz написа:Мислех си че този двигател има ЕГР.... :)
Шунтирането става с 1к потенциометър с който лъжеш компа, че получава максимално количество въздух.
Според мене с това "лъжене" сместта няма да е добра, както и разхода.
Колега, помпата на Голфа провери ли ? А също така генерацията провери ли да няма запушване някъде по гърнетата ?
Georgi.y.georgiev написа:Здрасти,
датчика на хидравличната система за смяна (влияел на оборотите).
Благодаря
oicho написа:Днес си взех ЕКУ-то, сглобих всичко . Проблема с предърпването и тласаците вече го няма. Колата се чисти както трябва. Но има и оше малко което се ебева с мене : нешо прецъква откъм бобината и кабелите и когато прецъкне мотора претриса. Съмяват ме кабелите свещите или бобинка / макар че съм ги сменял и нямат 10к км/
Някой имал ли е този проблем с това прецъкване / пукане съпроводено от претрисане на мотора !?
Утре ще сменя кабелите и свещите ,че да видим : )
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта