пълен умреляк. След 100 км/ч много слабо ускорение, след 120 км/ч почти спря да ускорява. Нямаше повече мегдан да задържа, но примерно за 150-160 км/ч сигурно трябваше да карам 10 мин, ако изобщо ги стигне. Нищо общо с нормалния вървеж на тази кола
. На кои изводи да вържа потенциометъра? Дебитомера е Hitachi с 4 извода. В Аутодата излиза като B30, изводи 1 и 2. По спомен като мерих с мултицета между тези изводи даваше около 1.9 кОм. Да не прецакам нещо?
В стъпки какво трябва да се направи:
и се смениха ангренаж, масло и всички филтри (и други неща, но нямат връзка). Центровката е проверена и преди смяната на ангренажа - била е наред. Мотора има разход на масло около 300 гр/10000 км и според Стефан и Милен няма никакви данни да е прецакан. Направих и експеримента с потенциометъра - настроих и подадох 4.1 V сигнал от дебитомера към ЕКУ-то. Сигнала от самия дебитомер варираше от 1.2 до 3.6 V, но това в покой, нямах условия да го меря в движение. Според мен си работи напълно нормално и вероятно достига 4 V в движение. Какво се получи от "излъгването":