
АБФ турбо-проект
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Ето това е спрея по принцип е за спирачни апарати,200мл.струва 11лв.от Бриколажа издържа на 200 градуса

- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: АБФ турбо - нов проект
Колко тежи маховика?
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Не си спомням добре,но теглих целия съеденител 10КГ.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
По спомен Мотул 20W60 отмива тази боя
.
Според някой тунери, блока се оставя "гол" без боя за да може по-добре да топлоотдава. Склонен съм да мисля , че е така без да го твърдя, но от друга страна заводски блоковете се пръскат с черен грунд. Таз мода за боя тръгна от хАмериканските гаражи и не може да се отрече, че е красиво и прегледно, но аз съм пас с боядисването.

Според някой тунери, блока се оставя "гол" без боя за да може по-добре да топлоотдава. Склонен съм да мисля , че е така без да го твърдя, но от друга страна заводски блоковете се пръскат с черен грунд. Таз мода за боя тръгна от хАмериканските гаражи и не може да се отрече, че е красиво и прегледно, но аз съм пас с боядисването.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Незнам за мотула дали я отмива но когато ми отваряха блока шлаифиста ми каза че боята е добре щом не пада,блока го мият с нещо като навта или масло незнам точно,каза че са имали случай когато боята пада цялата,иначе като тръкна с парцалче напоено с корселин боята пада
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Днес поработихме по всмукателния колектор,ще го направя от две части свързани по междуси със силеконови снадки с цел да намаля температурата в колектора идваща от към главата



- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо - нов проект
paco написа:По спомен Мотул 20W60 отмива тази боя.
Според някой тунери, блока се оставя "гол" без боя за да може по-добре да топлоотдава. Склонен съм да мисля , че е така без да го твърдя, но от друга страна заводски блоковете се пръскат с черен грунд. Таз мода за боя тръгна от хАмериканските гаражи и не може да се отрече, че е красиво и прегледно, но аз съм пас с боядисването.
Ако се боядиса блока черен когато колата е на място черния цвят има много по-високо топлоотдаване. Добави ли се въздушен поток в уравнението вече няма никаква разлика дали ще е гол или пръснат в черно. Ето експеримент обаче с кулер, при блока нещата са аналогини:
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: АБФ турбо - нов проект
С неговата си рейка ли ще го сглобяваш ?
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Ще ползвам рейка от 1.8т голф 4.Малко снимки





- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Нямаше ли да е по-добре да сложите спейсър между главата и колектора ако философията е била заради температурата на входящия въздух?
Възможно е това да е по-ефективен начин наистина, но дали си заслужава и дали изобщо е ?
Възможно е това да е по-ефективен начин наистина, но дали си заслужава и дали изобщо е ?
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Ще има и спеисър но за другия колектор,за сега ще остане така.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Пропуснал си да направиш бертове на фланеца и пленума или пък още не си стигнал до там, но така трудно ще устиска на налягане и вибрации без да се разкачат силиконовите снадки.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
.......
Последна промяна от MITKOGOLF на Вто 08 юли 2014 12:10, променено общо 1 път.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Направо съм ги пропуснал,мерси.Сега правя резби на фланеца за да навия в тях втулките за дюзите,ще ползвам втулки от G60.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Има и още нещо което аз бих направил. Погледни долу на снимката как се подсигуряват силиконови снадки. Снимката е от Audi S1, но това няма значение. При теб пленума и дросела са доста тежки за да се крепят само на снадки, та бих направил подобно подсигуряване на рънера на 1-ви и 4-ти цилиндър + подпиране на пленума от долу към блока. Всичко това с цел ако не дай си боже да се разкачат снадките, мотора да не се изфорсира на макс. обороти.

http://www.speedhunters.com/2012/09/the-kiwi-built-quattro-s1/

http://www.speedhunters.com/2012/09/the-kiwi-built-quattro-s1/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта