АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 27 юни 2014 21:38


Ето това е спрея по принцип е за спирачни апарати,200мл.струва 11лв.от Бриколажа издържа на 200 градусаИзображение




Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Вто 01 юли 2014 19:48


Колко тежи маховика?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 01 юли 2014 20:42


Не си спомням добре,но теглих целия съеденител 10КГ.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Вто 01 юли 2014 22:47


По спомен Мотул 20W60 отмива тази боя :Mr Green Fun.

Според някой тунери, блока се оставя "гол" без боя за да може по-добре да топлоотдава. Склонен съм да мисля , че е така без да го твърдя, но от друга страна заводски блоковете се пръскат с черен грунд. Таз мода за боя тръгна от хАмериканските гаражи и не може да се отрече, че е красиво и прегледно, но аз съм пас с боядисването.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 02 юли 2014 5:16


Незнам за мотула дали я отмива но когато ми отваряха блока шлаифиста ми каза че боята е добре щом не пада,блока го мият с нещо като навта или масло незнам точно,каза че са имали случай когато боята пада цялата,иначе като тръкна с парцалче напоено с корселин боята пада


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 05 юли 2014 21:48


Днес поработихме по всмукателния колектор,ще го направя от две части свързани по междуси със силеконови снадки с цел да намаля температурата в колектора идваща от към главатаИзображениеИзображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот radi_nrj » Нед 06 юли 2014 18:02


paco написа:По спомен Мотул 20W60 отмива тази боя :Mr Green Fun.

Според някой тунери, блока се оставя "гол" без боя за да може по-добре да топлоотдава. Склонен съм да мисля , че е така без да го твърдя, но от друга страна заводски блоковете се пръскат с черен грунд. Таз мода за боя тръгна от хАмериканските гаражи и не може да се отрече, че е красиво и прегледно, но аз съм пас с боядисването.


Ако се боядиса блока черен когато колата е на място черния цвят има много по-високо топлоотдаване. Добави ли се въздушен поток в уравнението вече няма никаква разлика дали ще е гол или пръснат в черно. Ето експеримент обаче с кулер, при блока нещата са аналогини:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 07 юли 2014 14:00


С неговата си рейка ли ще го сглобяваш ?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 07 юли 2014 17:48


Ще ползвам рейка от 1.8т голф 4.Малко снимкиИзображениеИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Пон 07 юли 2014 23:30


Нямаше ли да е по-добре да сложите спейсър между главата и колектора ако философията е била заради температурата на входящия въздух?
Възможно е това да е по-ефективен начин наистина, но дали си заслужава и дали изобщо е ?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 08 юли 2014 5:36


Ще има и спеисър но за другия колектор,за сега ще остане така.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Вто 08 юли 2014 7:24


Пропуснал си да направиш бертове на фланеца и пленума или пък още не си стигнал до там, но така трудно ще устиска на налягане и вибрации без да се разкачат силиконовите снадки.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 08 юли 2014 12:05


.......

Последна промяна от MITKOGOLF на Вто 08 юли 2014 12:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 08 юли 2014 12:09


Направо съм ги пропуснал,мерси.Сега правя резби на фланеца за да навия в тях втулките за дюзите,ще ползвам втулки от G60.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Вто 08 юли 2014 18:56


Има и още нещо което аз бих направил. Погледни долу на снимката как се подсигуряват силиконови снадки. Снимката е от Audi S1, но това няма значение. При теб пленума и дросела са доста тежки за да се крепят само на снадки, та бих направил подобно подсигуряване на рънера на 1-ви и 4-ти цилиндър + подпиране на пленума от долу към блока. Всичко това с цел ако не дай си боже да се разкачат снадките, мотора да не се изфорсира на макс. обороти.

Изображение

http://www.speedhunters.com/2012/09/the-kiwi-built-quattro-s1/



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта